r.

Opis patcha 5.5

Ciuch, ciuch! To odgłos pociągu ze wzmocnieniami w patchu 5.5, który pędzi po szynach. Musieliśmy wprowadzić kilka osłabień. Powinniśmy zrobić to już dawno, ale większość zmian jest pozytywna. Choć wysłanie każdego patcha na pokładzie „Wzmocnienia” wydaje się świetnym pomysłem, to bardzo uważnie dobieramy zmiany, biorąc pod uwagę specyfikę każdego z bohaterów. To bardzo, bardzo ważne, aby bohaterowie różnili się strategicznie między sobą, więc zawsze staramy się podkreślić silne (lub słabe) strony w każdej aktualizacji.

Bohaterowie

Bard_Square_0

Bard

  • Zostanie dodany do gry w późniejszym okresie aktualizacji 5.5

Azir_Square_0

Azir

  • Zwiększono bazową prędkość ataku z 0,6 do 0,625
  • Zwiększono zasięg ataku żołnierzy z 325 do 375
  • Zmniejszono zasięg przebicia włóczni z 100 do 50

Gangplank

Gankplank

  • Naprawiono bug umiejętności biernej

Gragas_Square_0

Gragas

  • Zwiększono bazową manę z 300 do 400
  • Drunken Rage [W]
    • Maksymalne obrażenia w potwory zwiększone z 250 do 300

Karma

Karma

  • Naprawiono bug umiejętności [E]

Karthus

Karthus

  • Naprawiono bug umiejętności [W]

KassadinSquare

Kassadin

  • Riftwalk [R]
    • Cooldown zmieniono z 7/5/3 do 6/4/2 sekund
    • Zasięg zwiększono z 450 do 500
    • Koszt many obniżono z 60 do 50

Lissandra

Lissandra

  • Ice Shard [Q]
    • Zmniejszono obrażenia z 75/110/145/180/215 na 70/100/130/160/190

Nautilus

Nautilus

  • Titan’s Wrath [W]
    • Obrażenia zmniejszone z 40/55/70/80/100 do 30/40/50/60/70
    • Skalowanie tarczy zwiększone z 7/9,5/12/14.5/17 do 9/11/13/15/17 %
  • Riptide [E]
    • Cooldown zmniejszony z 10 do 7/6.5/6/5.5/5 sekund
    • Koszt many zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 40/50/60/70/80
    • Przelicznik AP zmniejszony z 0.5 do 0.3
    • Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 2 do 1.5 sekundy

NidaleeSquare

Nidalee

  •  Bushwhack [Q]
    • Zmieniono obrażenia z 10/40/60/80/100 (+10/12/14/16/18 (0.02 AP) % obecnego stanu zdrowie do 40/80/120/160/200 +0.2 AP

Rek'SaiSquare

Rek’Sai

  • W panelu jest pokazywana aktualna liczba istniejących tunelów

Shyvana0

 

Shyvana

  • Flame Breath [W]
    • Obrażenia za AA zwiększone z 2 do 2.5 %

Singed_Square_0

 

Singed

 

  • Naprawiono bug umiejętności [E]

 

 

Sion_Square_0

 

Sion

  • Decimating Smash [Q]
    • Zmniejszono koszt many z 45/50/55/60/65 do 45
    • Zwiększono przelicznik z 0.6-1,8 do 0.65-1.95 totalnej wartości AD
  • Roar of the Slayer [E]
    • Zwiększono koszt many z 35 do 35/40/45/50/55

Skarner

 

Skarner

  • Crystal Slash [Q]
    • Zwiększono o 2 obrażenia magiczne pochodzące w zarówno z umiejętności aktywnej jak i tą samą wartość obrażenia w przypadku kumulowania się ładunków
  • Fracture [E]
    • Obrażenia zwiększone z 40/60/80/100/120 do 40/75/110/145/180

Sona

 

Sona

  • Crescendo [R]
    • Zmniejszono koszt many z 100/150/200 do 100

Soraka

 

Soraka

  • Naprawiono bug umiejętności [Q]

 

 

 

 

Tristana0

 

Tristana

  • Rapid Fire – od teraz cooldown umiejętności jest zmniejszany o 1 sekundę za każde trafienie celu oznaczonego umiejętnością [E]

Trundle

 

Trundle

  • King’s Tribute
    • Zwiększono zasięg z 1000 do 1400
  • Frozen Domain [W]
    • Zwiększono bonus leczenia z 8/11/14/17/20 % do 20 % na każdym pozimie
  • Subjugate [R]
    • Poprawiono bugi

UrgotSquare

 

Urgot

  • Terror Capacitor [W]
    • Wartość tarcz zmniejszona z 80/130/180/230/280 z 60/100/140/180/200
    • Dodano skalowanie z AP (8 %)

Varus

 

Varus

  • Piercing Arrow [Q]
    • Cooldown rozpoczyna się od rozpoczęcia castowania umiejętności, a nie jej zakończenia

Veigar0

 

Veigar

  • Baleful Strike [Q]
    • Zwiększono prędkość lotu z 1750 do 2000
  • Event Horizon [E]
    • Ściany pojawiają się po 0.5 zamiast 0.75 sekundy
    • Ostrzeżenie pojawia się dopiero przy castowaniu umiejętności

 

Vi

 

Vi

  • Zmniejszono prędkość ruchu z 350 do 345
  • Assult and Battery [R]
    • Obrażenia zmniejszone z 200/325/450 do 150/300/450

Viktor0

 

Viktor

  • Poprawiono błąd umiejętności [E]

Volibear

 

Volibear

  • Frenzy [E]
    • Zostanie odnowiona połowa cooldownu, jeśli umiejętność zostanie użyta na potwora

XinZhao

 

Xin Zhao

  • Battle Cry [W]
    • Zwiększono wartość leczenia z 26/32/38/44/50 do 30/35/40/45/50
  • Audacious Charge [E]
    • Zwiększono obrażenia do

ZacSquare

 

Zac

  • Unstable Matter [W]
    • Podniesienie kawałka przez Zaca daje mu „rezerwę” skrócenia czasu odnowienia, nawet jeżeli użyje W w ciągu sekundy od podniesienia kawałka
  • Elastyczna Proca [E]
    • Czas podrzucenia zwiększony z 0.5 do 1 sekundy

Zilean0

Zilean

  • Bomba Zegarowa [Q]
    • Cooldown zmniejszony z 12/11/10/9/8 do 10/9.5/9/8.5/8 sekund

Masowa zmiana tekstur (część 8)

Cho’Gath

  • Podstawowy, Dżentelmen, Jurajski, z Loch Ness, Koszmarny

Janna

  • Podstawowa, Lodowa Królowa, Hextechowa, Burzowa, Zwycięska

Taric

  • Podstawowy, w Zbroi z Piątego Wieku, Krwawych Kamieni, Szmaragdowy

Warwick

  • Podstawowy, Wielki Zły, Dziki, Ognisty Kieł, Szary, Hiena, Śnieżny, Wilk w Foczej Skórze

Przedmioty

 

Echo Luden

  • PRZEPIS Absurdalnie Wielka Różdżka + Eteryczny Duszek + 650 szt. złota (całkowity koszt: 3100 szt. złota)
  • MOC UMIEJĘTNOŚCI 120 pkt.
  • PRĘDKOŚĆ RUCHU 7%
  • UNIKALNE BIERNE Poruszanie się i rzucanie zaklęć generuje ładunki. Po uzbieraniu 100 ładunków, następne trafienie zaklęciem zużywa wszystkie ładunki, aby zadać dodatkowo 100 (+0,15 za każdy poziom bohatera) pkt. obrażeń magicznych maksymalnie 4 celom. Nakłada efekty zaklęć (np. wampiryzm zaklęć, Rylai itp.).

Badawcza Soczewka (czerwony talizman 2. poziomu)

  • CZAS ODNOWIENIA NA POZ. 9+ 60 sek. -> 75 sek.
NOWOŚĆ

Żar Bami

  • PRZEPIS Rubinowy Kryształ + 600 szt. złota (1000 szt. złota łącznie)
  • ZDROWIE 300 pkt.
  • UNIKALNE BIERNE Pożoga – Zadaje pobliskim przeciwnikom 5 (+ 1 za każdy poziom bohatera) pkt. obrażeń magicznych. Zadaje stworom i potworom 50% dodatkowych obrażeń.

Wzmocnienie Żar

  • PRZEPISPrzedmiot dżunglerów 2. poziomu + Żar Bami + 350 szt. złota (2200 szt. złota łącznie)
  • ZDROWIE 350 pkt.
  • UNIKALNE BIERNE Daje 25% dodatkowego zdrowia
  • UNIKALNE BIERNE Pożoga – Zadaje pobliskim przeciwnikom 16 (+ 1 za każdy poziom bohatera) pkt. obrażeń magicznych. Zwiększa się wraz z czasem walki do 24 (+ 1,5 za każdy poziom bohatera) pkt.

Słoneczna Peleryna

  • PRZEPIS Kamizelka Kolcza + Żar Bami + 850 szt. złota (2600 szt. złota łącznie [bez zmian])
  • STATYSTYKI Bez zmian. Żebyście wiedzieli.
  • BIERNE Jest teraz UNIKALNE, aby nie można było tego kumulować.

Przedmioty strategiczne

Płaszcz Raptora

  • PANCERZ 30 pkt. -> 40 pkt.
  • UNIKALNE BIERNE Szybkonogi – Teraz zyskujesz prędkość ruchu w pobliżu zniszczonych wież.

Portal Zz’rot

  • PANCERZ50 pkt. ->60 pkt.
  • ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 50 pkt. ->60 pkt.
  • UNIKALNE BIERNE Szybkonogi – Teraz zyskujesz prędkość ruchu w pobliżu zniszczonych wież.
  • PODSTAWOWE OBRAŻENIA POMIOTÓW PUSTKI PRZECIWKO BUDOWLOM 50 pkt.-> 100 pkt.
  • PODSTAWOWE OBRAŻENIA POMIOTÓW PUSTKI PRZECIWKO CELOM NIEBĘDĄCYM BUDOWLAMI 20 pkt.-> 50 pkt.
  • CZAS DO ZANIKAMIA POMIOTÓW PUSTKI 4 sek. 5,5 sek.
  • ZASIĘG NAMIERZANIA POMIOTÓW PUSTKI PRZECIWKO INHIBITOROM 300 -> 350
  • ZASIĘG NAMIERZANIA POMIOTÓW PUSTKI PRZECIWKO NEXUSOWI 300 -> 450

Omowy Niszczyciel

  • UNIKALNE BIERNE Szybkonogi – Teraz zyskujesz prędkość ruchu w pobliżu zniszczonych wież.

Słuszna Chwała

  • ZDROWIE+500 pkt.-> +650 pkt.

Sztandar Dowódcy

  • BEZ ZMIANBEZ ZMIAN. Chcieliśmy tylko porozmawiać o Sztandarze Dowódcy.

Wieże inhibitorów

  • ZŁOTO ZA ZNISZCZENIE WIEŻ INHIBITORA 175 szt.  -> 50 szt.
  • DOŚWIADCZENIE ZA ZNISZCZENIE LASEROWYCH WIEŻ INHIBITORA 100 PD  -> 0 PD

Wieże nexusa

  • ZŁOTO ZA ZNISZCZENIE LASEROWYCH WIEŻ NEXUSA150 szt.  -> 50 szt.
  • DOŚWIADCZENIE ZA ZNISZCZENIE LASEROWYCH WIEŻ NEXUSA 120 szt. ->0 szt.

Wieże z tarczą (wewnętrzne wieże)

  • DUŻE NĘKANIE Wewnętrzne wieże w środkowej alei nie osłaniają już pobliskich bohaterów
  • WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZ WIEŻ W GÓRNEJ I DOLNEJ ALEI  -> 200 pkt. 30 pkt.
  • WYTRZYMAŁOŚĆ WEWNĘTRZNEJ WIEŻY2000 pkt.   -> 2300 pkt.

Zdrowie stworów

  • STWORY CZARUJĄCE Zdrowie stworów czarujących zwiększa się o 3 pkt. po 9 min, a następnie o 3 pkt. co 90 sek.
  • STWORY WALCZĄCE Zdrowie stworów walczących zwiększa się o 6 pkt. po 9 min, a następnie o 6 pkt. co 90 sek.
  • STWORY OBLĘŻNICZE Zdrowie stworów oblężniczych zwiększa się o 9 pkt. po 9 min, a następnie o 9 pkt. co 90 sek.
  • STWORY OBLĘŻNICZE Zdrowie stworów oblężniczych zwiększa się o 3 pkt. po 10,5 min, a następnie o 3 pkt. co 90 sek.

Obozy w dżungli

  • OBRAŻENIA OD ATAKU PONURNIKA 90 pkt. ->83 pkt.
  • OBRAŻENIA OD DUŻEGO BRZYTWODZIOBA 55 pkt. ->45 pkt.
  • OBRAŻENIA OD MAŁEGO BRZYTWODZIOBA 20 pkt. ->16 pkt.
  • NAGRODA ZA DUŻEGO WILKA 48 szt. złota ->53 szt. złota
  • NAGRODA ZA MAŁEGO WILKA 14 szt. złota -> 16 szt. złota

Wzmocnienie wzmocnienia Ponurnika

  • TRUCIZNA PONURNIKA4 + (8 x poziom) pkt. -> 10 + 10% dodatkowego zdrowia