Kilka reworków oraz zmian w balansie postaci. Enjoy!
Bohaterowie
Azir
- Bierna – Dziedzictwo Shurimy
- NIE MARTWCIE SIĘ O STATYSTYKI- Naprawiono błąd, który sprawiał, że zniszczenie Słonecznego Dysku Azira liczyło się jako zniszczenie wieży w trybie obserwatora. Statystyki Fantasy LCS były do tej pory poprawiane ręcznie, więc ta zmiana dotyczy głównie trybu obserwatora. Innymi słowy, nie możecie obwiniać tego błędu za przegraną waszej drużyny w Fantasy LCS. PRZEPRASZAMY.
Janna
- Bierna – Pomyślne Wiatry
- USUNIĘTO SORKI, ALE TO OSŁABIENIE – Pomyślne Wiatry nie dają już Jannie premii do prędkości ruchu
- BIEGNIJCIE DO JANNY – Pomyślne Wiatry dają sojusznikom w zasięgu premię do prędkości ruchu, wyłącznie gdy poruszają się w stronę Janny
- PRĘDKOŚĆ RUCHU 5% ⇒ 8%
- ZASIĘG 1000 ⇒ 1250 jedn.
- W – Zefir
- PODSTAWOWA BIERNA PRĘDKOŚC RUCHU 4/6/8/10/12% ⇒ 9/11/13/15/17%
Jarvan IV
- PODSTAWOWY PANCERZ 24 pkt. ⇒ 27 pkt.
- Q – Cios Smoka
- SEKRET TKWI W NADGARSTKU Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnicy zostawali czasami podrzuceni, gdy weszli w Jarvana IV po zakończeniu doskoku
- E – Demaciański Sztandar
- USUNIĘ TOCZEMU FLAGA MIAŁABY DAWAĆ PANCERZ Demaciański Sztandar nie daje już biernie pancerza Jarvanowi IV
Kalista
- Bierna – Wojenna Gracja
- WYDŁUŻENIE ATAKÓW Przygotowanie do wykonania ataku Kalisty (czas między rozpoczęciem ataku a jego wykonaniem) teraz przyspiesza według 100% jej prędkości ataku ⇒ 66% jej prędkości ataku
Kassadin
- R – Krok przez Wymiary
- ZASIĘG 700 jedn. ⇒ 450 jedn.
- PODSTAWOWY KOSZT 75 pkt. many ⇒ 60 pkt. many
Katarina
- Bierna – Chciwość
- CHCIWA REDUKCJA Zabicie przeciwnika lub asysta skracają czas odnowienia umiejętności Katariny ⇒ Gdy przeciwnik zginie w ciągu 3 sekund od otrzymania obrażeń od Katariny, czas odnowienia jej umiejętności skraca się o 15 sekund
Lissandra
- E – Ścieżka Lodowca
- LODOWCOWA PRZEJRZYSTOŚĆ Naprawiono błąd, który sprawiał, że wskaźnik Ścieżki Lodowca mógł zostać ukryty przez teren, nawet gdy powinien być widoczny
Mordekaiser
- PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA 8,37 pkt. ⇒ 3,37 pkt
- Q – Mace of Spades
- NOWOŚĆ POTRZEBUJESZ WIĘKSZEJ MACZUGI Mace of Spades daje teraz Mordekaiserowi 75 jednostek zasięgu przy ataku
- KOSZT25/32/39/46/53 pkt. zdrowia ⇒ 20/25/30/35/40 pkt. zdrowia
- W – Creeping Death
- NOWOŚĆMETALOWI KUMPLE Mordekaiser także zyskuje efekt Creeping Death, gdy użyje umiejętności na sojuszniku
- NOWOŚĆMAGNETYCZNI KUMPLE Mordekaiser i sojusznik z Creeping Death zyskują 60 pkt. prędkości ruchu, gdy zmierzają w swoją stronę
- NIE JESTEŚMY SZALENI Przeciwnicy nie będą otrzymywać podwójnych obrażeń, gdy znajdą się obok Mordekaisera i jego kumpla z Creeping Death. To tak na wszelki wypadek, gdyby przyszło to wam do głowy i zaczęlibyście się bać.
- KOSZT 26/32/38/44/50 pkt. zdrowia ⇒ 20/25/30/35/40 pkt. zdrowia
- OBRAŻENIA 24/38/52/66/80 (0,2 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych co sekundę ⇒ 20/32/44/56/68 (0,15 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych co sekundę
- R – Children of the Grave
- MORDE Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU NIE PRZEJDZIE Zniewoleni bohaterowie dają Mordekaiserowi 20% swoich obrażeń od ataku i mocy umiejętności ⇒25% swojego dodatkowego zdrowia i 30% swojej mocy umiejętności
- USUNIĘTOTO MIAŁO DZIWNE KONSEKWENCJE Zniewoleni bohaterowie nie dostają już 75% mocy umiejętności Mordekaisera
- CO PRZED CHWILĄ MÓWILIŚMY O MORDEKAISERZE Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU Zniewoleni bohaterowie zyskują 75% całkowitych obrażeń od ataku Mordekaisera ⇒ 25/50/100 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
Rengar
- Kościany Naszyjnik
- SORKI, KOLEKCJONERZY TALIZMANÓW Cała mechanika zbierania trofeów i premii została przeniesiona z miejsca na talizmany do stałego, kumulującego się wzmocnienia, ze względu na błędy związane z ulepszaniem talizmanów
Syndra
- E – Precz, Słabeusze
- NIŻEJ JEST TROCHĘ SKOMPLIKOWANEJ MATEMATYKI Szerokość kolizji Mrocznych Kul została zwiększona. Mówimy o skomplikowanej matematyce, ponieważ ta umiejętność przy użyciu kilka razy sprawdza celowanie i kolizję, a wyjaśnienie tego jest… cóż, skompliowane. Mamy nadzieję, że wystarczy powiedzenie, że efekt działania jest teraz szerszy i wasze wrażenia będą lepsze.
Veigar
- Q – Złowrogie Uderzenie
- NOWOŚĆ MIERZONE UDERZENIE? Złowrogie Uderzenie jest teraz umiejętnością mierzoną, która przelatuje przez pierwszy trafiony cel i zatrzymuje się na drugim celu
- ZASIĘG 650 jedn. ⇒ 850 jedn.
- CZAS ODNOWIENIA 8/7/6/5/4 sek. ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 sek.
- W – Ciemna Materia
- KOSZT 70/80/90/100/110 pkt. many ⇒ 70/75/80/85/90 pkt. many
- CZAS ODNOWIENIA 10 sek. ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sek.
- E – Horyzont Zdarzeń
- NOWOŚĆ PLANOWANIE ZDARZEŃPojawia się natychmiast ⇒ Teraz pojawia się po 0,75 sek.
- KOSZT 80/90/100/110/120 pkt. many ⇒ 80/85/90/95/100 pkt. many
- CZAS ODNOWIENIA 20/19/18/17/16 sek. ⇒ 18/17/16/15/14 sek.
- ZASIĘG 650 jedn. ⇒ 700 jedn.
- R – Przedwieczny Wybuch
- PROPORCJA 1,2 pkt. mocy umiejętności ⇒ 1,0 pkt. mocy umiejętności
- KOSZT 125/175/225 pkt. many ⇒ 125 pkt. na wszystkich poziomach
- CZAS ODNOWIENIA 130/110/90 sek. ⇒ 120/100/80 sek.
Xerath
- E – Porażająca Kula
- MAKSYMALNY CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 2,25 sek. ⇒ 1,75 sek.
Zilean
- PODSTAWOWY PANCERZ 17 pkt. ⇒ 19 pkt.
- ZASIĘG ATAKU 600 jedn. ⇒ 550 jedn.
- Q – Bomba Zegarowa
- NOWOŚĆZILEAN MA TERAZ RĘKAWICĘ MOCY Bomba Zegarowa to teraz lecąca lobem umiejętność mierzona ze stałym czasem lotu. Bomba Zegarowa przykleja się teraz do przeciwników i sojuszników blisko niej. Jeżeli nic się nie zbliży, bomba wybucha automatycznie.
- NOWOŚĆTO BYŁO ODNIESIENIE DO BOMBERMANA Gdy Zilean trafi ten sam cel dwoma bombami, pierwsza z nich wybucha natychmiast i ogłusza wszystkich trafionych przeciwników na 1,5 sekundy
- OPÓŹNIENIE BOMBY ZEGAROWEJ 4 sekundy ⇒ 3 sekundy
- OBRAŻENIA 90/145/200/260/320 (0,9 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych ⇒ 75/115/165/230/300 (0,8 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych
- ZASIĘG 700 jedn. ⇒ 900 jedn.
- CZAS ODNOWIENIA 10 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek.
- KOSZT 70/85/100/115/130 pkt. many ⇒ 60/70/80/90/100 pkt. many
- W – Cofnięcie
- USUNIĘTOTO BYŁA DZIWNA INTERAKCJA Cofnięcie nie skraca już czasu odnowienia Chronoskoku
- E – Zagięcie Czasu
- CZAS DZIAŁANIA 2,5/3,25/4/4,75/5,5 sek. ⇒ 2,5 sek.
- WARTOŚĆ SPOWOLNIENIA 55% ⇒ 40%/55%/70%/85%/99% (nie, to nie błąd)
- CZAS ODNOWIENIA 20 sek. ⇒ 15 sek.
- KOSZT 80 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many
- ZASIĘG 700 jedn. (od środka obszaru trafienia Zileana do środka obszaru trafienia przeciwnika) ⇒ 550 jedn.(od krawędzi obszaru trafienia Zileana do krawędzi obszaru trafienia przeciwnika) – to zmniejszenie zasięgu o około 75 jednostek, co zależy od tego, jak wielki jest jego cel
- R – Chronoskok
- CZAS DZIAŁANIA 7 sekund ⇒ 5 sekund
- CZAS ODNOWIENIA 180 sek. ⇒ 120/90/60 sek.
Przedmioty
- KOSZT ZMIANY MIĘDZY PRZEDMIOTAMI DŻUNGLERÓW 2. POZIOMU 0 szt. złota ⇒ 255 szt. złota
- Badawcza Soczewka
- CZAS ODNOWIENIA PRZY AUTOMATYCZNYM ULEPSZENIU NA POZIOMIE 9. WYNOSI 60 sekund ⇒ 60 sekund (ale opis podaje 75. Nie jesteśmy szaleni)
- Tarcza Dorana
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Tarcza Dorana nie blokowała 8 pkt. obrażeń od czarów trafiających jeden cel
- Wzmocnienie Wojownik
- OBRAŻENIA OD ATAKU 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Portal Zz’rot
- MĄDRZEJSZE POMIOTY Pomioty Pustki z Portalu Zz’rot łatwiej teraz odnajdują „najbliższą aleję”
- BRAMY Z GPSEM Bramy Pustki automatycznie będą skanować kierunek przywołania stworów chwilę po zniszczeniu wieży w przydzielonej alei