r.

Opis patcha 5.4

Kilka reworków oraz zmian w balansie postaci. Enjoy!

Bohaterowie

 

Azir

  • Bierna – Dziedzictwo Shurimy
    • NIE MARTWCIE SIĘ O STATYSTYKI- Naprawiono błąd, który sprawiał, że zniszczenie Słonecznego Dysku Azira liczyło się jako zniszczenie wieży w trybie obserwatora. Statystyki Fantasy LCS były do tej pory poprawiane ręcznie, więc ta zmiana dotyczy głównie trybu obserwatora. Innymi słowy, nie możecie obwiniać tego błędu za przegraną waszej drużyny w Fantasy LCS. PRZEPRASZAMY.

Janna

  • Bierna – Pomyślne Wiatry
  • USUNIĘTO SORKI, ALE TO OSŁABIENIE – Pomyślne Wiatry nie dają już Jannie premii do prędkości ruchu
  • BIEGNIJCIE DO JANNY – Pomyślne Wiatry dają sojusznikom w zasięgu premię do prędkości ruchu, wyłącznie gdy poruszają się w stronę Janny
    • PRĘDKOŚĆ RUCHU 5% 8%
    • ZASIĘG 1000 1250 jedn.
  • W – Zefir
    • PODSTAWOWA BIERNA PRĘDKOŚC RUCHU 4/6/8/10/12% 9/11/13/15/17%

 

Jarvan IV

  • PODSTAWOWY PANCERZ 24 pkt. 27 pkt.
  • Q – Cios Smoka
    • SEKRET TKWI W NADGARSTKU Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnicy zostawali czasami podrzuceni, gdy weszli w Jarvana IV po zakończeniu doskoku
  • E – Demaciański Sztandar
    • USUNIĘ TOCZEMU FLAGA MIAŁABY DAWAĆ PANCERZ Demaciański Sztandar nie daje już biernie pancerza Jarvanowi IV

Kalista

  • Bierna – Wojenna Gracja
    • WYDŁUŻENIE ATAKÓW Przygotowanie do wykonania ataku Kalisty (czas między rozpoczęciem ataku a jego wykonaniem) teraz przyspiesza według 100% jej prędkości ataku 66% jej prędkości ataku

Kassadin

  • R – Krok przez Wymiary
    • ZASIĘG 700 jedn. 450 jedn.
    • PODSTAWOWY KOSZT 75 pkt. many 60 pkt. many

Katarina

  • Bierna – Chciwość
    • CHCIWA REDUKCJA Zabicie przeciwnika lub asysta skracają czas odnowienia umiejętności Katariny Gdy przeciwnik zginie w ciągu 3 sekund od otrzymania obrażeń od Katariny, czas odnowienia jej umiejętności skraca się o 15 sekund

Lissandra

  • E – Ścieżka Lodowca
    • LODOWCOWA PRZEJRZYSTOŚĆ Naprawiono błąd, który sprawiał, że wskaźnik Ścieżki Lodowca mógł zostać ukryty przez teren, nawet gdy powinien być widoczny

Mordekaiser

  • PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA 8,37 pkt. 3,37 pkt
  • Q – Mace of Spades
    • NOWOŚĆ POTRZEBUJESZ WIĘKSZEJ MACZUGI Mace of Spades daje teraz Mordekaiserowi 75 jednostek zasięgu przy ataku
    • KOSZT25/32/39/46/53 pkt. zdrowia 20/25/30/35/40 pkt. zdrowia
  • W – Creeping Death
    • NOWOŚĆMETALOWI KUMPLE Mordekaiser także zyskuje efekt Creeping Death, gdy użyje umiejętności na sojuszniku
    • NOWOŚĆMAGNETYCZNI KUMPLE Mordekaiser i sojusznik z Creeping Death zyskują 60 pkt. prędkości ruchu, gdy zmierzają w swoją stronę
    • NIE JESTEŚMY SZALENI Przeciwnicy nie będą otrzymywać podwójnych obrażeń, gdy znajdą się obok Mordekaisera i jego kumpla z Creeping Death. To tak na wszelki wypadek, gdyby przyszło to wam do głowy i zaczęlibyście się bać.
    • KOSZT 26/32/38/44/50 pkt. zdrowia 20/25/30/35/40 pkt. zdrowia
    • OBRAŻENIA 24/38/52/66/80 (0,2 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych co sekundę 20/32/44/56/68 (0,15 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych co sekundę
  • R – Children of the Grave
    • MORDE Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU NIE PRZEJDZIE Zniewoleni bohaterowie dają Mordekaiserowi 20% swoich obrażeń od ataku i mocy umiejętności 25% swojego dodatkowego zdrowia i 30% swojej mocy umiejętności
    • USUNIĘTOTO MIAŁO DZIWNE KONSEKWENCJE Zniewoleni bohaterowie nie dostają już 75% mocy umiejętności Mordekaisera
    • CO PRZED CHWILĄ MÓWILIŚMY O MORDEKAISERZE Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU Zniewoleni bohaterowie zyskują 75% całkowitych obrażeń od ataku Mordekaisera 25/50/100 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Rengar

  • Kościany Naszyjnik
  • SORKI, KOLEKCJONERZY TALIZMANÓW Cała mechanika zbierania trofeów i premii została przeniesiona z miejsca na talizmany do stałego, kumulującego się wzmocnienia, ze względu na błędy związane z ulepszaniem talizmanów

Syndra

  • E – Precz, Słabeusze
  • NIŻEJ JEST TROCHĘ SKOMPLIKOWANEJ MATEMATYKI Szerokość kolizji Mrocznych Kul została zwiększona. Mówimy o skomplikowanej matematyce, ponieważ ta umiejętność przy użyciu kilka razy sprawdza celowanie i kolizję, a wyjaśnienie tego jest… cóż, skompliowane. Mamy nadzieję, że wystarczy powiedzenie, że efekt działania jest teraz szerszy i wasze wrażenia będą lepsze.

Veigar

  • Q – Złowrogie Uderzenie
    • NOWOŚĆ MIERZONE UDERZENIE? Złowrogie Uderzenie jest teraz umiejętnością mierzoną, która przelatuje przez pierwszy trafiony cel i zatrzymuje się na drugim celu
    • ZASIĘG 650 jedn. 850 jedn.
    • CZAS ODNOWIENIA 8/7/6/5/4 sek. 7/6,5/6/5,5/5 sek.
  • W – Ciemna Materia
    • KOSZT 70/80/90/100/110 pkt. many 70/75/80/85/90 pkt. many
    • CZAS ODNOWIENIA 10 sek. 10/9,5/9/8,5/8 sek.
  • E – Horyzont Zdarzeń
    • NOWOŚĆ PLANOWANIE ZDARZEŃPojawia się natychmiast Teraz pojawia się po 0,75 sek.
    • KOSZT 80/90/100/110/120 pkt. many 80/85/90/95/100 pkt. many
    • CZAS ODNOWIENIA 20/19/18/17/16 sek. 18/17/16/15/14 sek.
    • ZASIĘG 650 jedn. 700 jedn.
  • R – Przedwieczny Wybuch
    • PROPORCJA 1,2 pkt. mocy umiejętności 1,0 pkt. mocy umiejętności
    • KOSZT 125/175/225 pkt. many 125 pkt. na wszystkich poziomach
    • CZAS ODNOWIENIA 130/110/90 sek. 120/100/80 sek.

Xerath

  • E – Porażająca Kula
  • MAKSYMALNY CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 2,25 sek. 1,75 sek.

Zilean

  • PODSTAWOWY PANCERZ 17 pkt. 19 pkt.
  • ZASIĘG ATAKU 600 jedn. 550 jedn.
  • Q – Bomba Zegarowa
    • NOWOŚĆZILEAN MA TERAZ RĘKAWICĘ MOCY Bomba Zegarowa to teraz lecąca lobem umiejętność mierzona ze stałym czasem lotu. Bomba Zegarowa przykleja się teraz do przeciwników i sojuszników blisko niej. Jeżeli nic się nie zbliży, bomba wybucha automatycznie.
    • NOWOŚĆTO BYŁO ODNIESIENIE DO BOMBERMANA Gdy Zilean trafi ten sam cel dwoma bombami, pierwsza z nich wybucha natychmiast i ogłusza wszystkich trafionych przeciwników na 1,5 sekundy
    • OPÓŹNIENIE BOMBY ZEGAROWEJ 4 sekundy 3 sekundy
    • OBRAŻENIA 90/145/200/260/320 (0,9 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych 75/115/165/230/300 (0,8 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych
    • ZASIĘG 700 jedn. 900 jedn.
    • CZAS ODNOWIENIA 10 sek. 12/11/10/9/8 sek.
    • KOSZT 70/85/100/115/130 pkt. many 60/70/80/90/100 pkt. many
  • W – Cofnięcie
    • USUNIĘTOTO BYŁA DZIWNA INTERAKCJA Cofnięcie nie skraca już czasu odnowienia Chronoskoku
  • E – Zagięcie Czasu
    • CZAS DZIAŁANIA 2,5/3,25/4/4,75/5,5 sek. 2,5 sek.
    • WARTOŚĆ SPOWOLNIENIA 55% 40%/55%/70%/85%/99% (nie, to nie błąd)
    • CZAS ODNOWIENIA 20 sek. 15 sek.
    • KOSZT 80 pkt. many 50/55/60/65/70 pkt. many
    • ZASIĘG 700 jedn. (od środka obszaru trafienia Zileana do środka obszaru trafienia przeciwnika) 550 jedn.(od krawędzi obszaru trafienia Zileana do krawędzi obszaru trafienia przeciwnika) – to zmniejszenie zasięgu o około 75 jednostek, co zależy od tego, jak wielki jest jego cel
  • R – Chronoskok
    • CZAS DZIAŁANIA 7 sekund 5 sekund
    • CZAS ODNOWIENIA 180 sek. 120/90/60 sek.

Przedmioty

  • KOSZT ZMIANY MIĘDZY PRZEDMIOTAMI DŻUNGLERÓW 2. POZIOMU 0 szt. złota 255 szt. złota
  • Badawcza Soczewka
    • CZAS ODNOWIENIA PRZY AUTOMATYCZNYM ULEPSZENIU NA POZIOMIE 9. WYNOSI 60 sekund 60 sekund (ale opis podaje 75. Nie jesteśmy szaleni)
  • Tarcza Dorana
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Tarcza Dorana nie blokowała 8 pkt. obrażeń od czarów trafiających jeden cel
  • Wzmocnienie Wojownik
    • OBRAŻENIA OD ATAKU 45 pkt. 40 pkt.
  • Portal Zz’rot
    • MĄDRZEJSZE POMIOTY Pomioty Pustki z Portalu Zz’rot łatwiej teraz odnajdują „najbliższą aleję”
    • BRAMY Z GPSEM Bramy Pustki automatycznie będą skanować kierunek przywołania stworów chwilę po zniszczeniu wieży w przydzielonej alei