r.

Opis patcha 4.8

Zmiany dla grającej solo Soraki oraz wiele więcej w patchu 4.8. Oto szczegóły!

Hej Przywoływacze!

W tym patchu będzie niewiele zmian! Szykujemy coś wielkiego i pochłania to dużo naszego czasu, gdyż staramy się podejść do tego jak najlepiej. Będziemy informować was na bieżąco.

Największa zmiana w 4.8 dotyka Soraki, która, jak wspominaliśmy wcześniej, jest zdecydowanie zbyt silna w solowej alei. Poniżej możecie przeczytać pełną listę zmian, ale zdajemy sobie sprawę, że istnieją bohaterowie, którzy narzucają niewielki stopień interakcji w alei i nie posiadają słabych stron (i zanim ktoś wspomni o Nidalee, która wykracza z tym poza fazę walk w alejach, lub LeBlanc – pracujemy nad nimi).

Ponieważ nie jest to duży patch, postanowiliśmy wykorzystać go do zmodernizowania kilku bohaterów, wprowadzając niewielkie, ale solidne zmiany (wzmocnienia Blitza, taaaaaaaak). Jednakże nie jest to coś, co możemy robić przez cały czas, ponieważ wymaga to odpowiedniego podejścia do sytuacji. Biorąc pod uwagę fakt, że istnieją bohaterowie, którzy są uznawani za silnych, ale nie odnajdują się do końca w obecnych rozgrywkach, nawet najmniejsza zmiana może spowodować serię negatywnych zdarzeń, gdy ktoś nieposiadający słabego punktu stanie się niezwykle popularny. Nie mówimy, że coś takiego stanie się po niewielkiej zmianie kosztu many, ale League zmienia się tak szybko, że musimy na to uważać!

Ostatnia informacja – wprowadziliśmy kilka zmian na Twisted Treeline, które dotyczą wież oraz dżungli. Jeżeli lubicie tę mapę, dowiedzcie się o nowościach, zanim ustawicie się w kolejce!

Ostatnia, ostateczna informacja: jak wspominaliśmy przy ostatnim patchu, jesteśmy w trackie dodawania plików audio przystosowanych do nowego silnika dźwiękowego. Zespół dźwiękowców niedawno opublikował informacje na ten temat na forach – aby dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie do tematu!

Zbadaliśmy sytuacje, w których system agresji wież zachowywał się niekonsekwentnie. Te zmiany powinny sprawić, że zniknie większość problemów.

  • Bohaterowie nie mogą pozbyć się agresji ze strony wieży, ukrywając się lub korzystając z Błysku.
  • Agresji ze strony wieży można się pozbyć poprzez wyjście z zasięgu, śmierć lub stan niewrażliwości (np. Zhonya, Wspinaczka Elise, kałuża Vlada).

BOHATEROWIE

Blitzcrank

Q – Rakietowy Chwyt

120 pkt. many  100 pkt. many

R – Pole Statyczne

150 pkt. many  100 pkt. many

Cho’gath

R – Uczta

ZASIĘG 150  175
CZAS UŻYCIA 0,5 sekundy  0,25 sekundy

Kha’zix

E – Rozwinięte Skrzydła

Naprawiono błąd, który sprawiał, że Rozwinięte Skrzydła miały dłuższy czas odnowienia niż Skok –
24/22/20/18/16 sek. 22/20/18/16/14

Malzahar

R – Uścisk Piekieł

KOSZT 150 pkt. many  100 pkt. many

Pantheon

R – Wielki Skok

PRZEJRZYSTOŚĆ Pantheon nie może korzystać z umiejętności, dopóki nie wyląduje
NAPRAWIENIE BŁĘDU Animacja i obrażenia Wielkiego Skoku lepiej się ze sobą zgrywają. Czas pojawienia się znacznika oraz moment zadania obrażeń nie są zmienione, ale Pantheon ląduje 0,5 sekundy później.

Soraka

Q – Deszcz Gwiazd

OBRAŻENIA 60/95/130/165/200  40/65/90/115/140
UŻYTKOWE Jeżeli Deszcz Gwiazd trafi przeciwnika, czas odnowienia Astralnego Błogosławieństwa jest skrócony o 5/6,25/7,5/8,75/10% 5/8/11/14/17%

E – Natchnienie

KOSZT Kosztuje 50 pkt. many na wszystkich poziomach, jeżeli zostanie użyte na przeciwniku

Udyr

E – Styl Niedźwiedzia

PRZEJRZYSTOŚĆ Udyr widzi teraz znacznik, gdy ogłuszy cel, który pokazuje, jak długo musi odczekać, zanim będzie mógł ogłuszyć go ponownie
To są najważniejsze zmiany dotyczące bohaterów, pełna lista zmian jest dostępna tutaj.