r.

Opis Patcha 28 – Barrage Incoming

W końcu Patch 28 - co w nim?

Przepraszamy za lekką obsuwę, ale bez zbędnego gadania w pełni przetłumaczone zmiany:

Nowy bohater Viktor, The Lone Wolf

  • [Nowe!] Do gry zawitał Viktor! Pełny opis umiejętności możecie znaleźć tutaj: klik!
    • Karty Viktora:
    • Grenadier: [Frag Grenade] Za każdego przeciwnika trafionego Frag Grenade, redukuje jego cooldown o {1/2/3/4}s
    • Hot Potato: [Frag Grenade] Zmniejsza czas ładowania Frag Grenade o {10/20/30/40}%
    • Compensator: [Broń] Zmniejsza odrzut broni o {25/50/75/100}%
    • Reflexes: [Iron Sights] Zmienia prędkość przybliżenia o {20/40/60/80}% szybciej
    • Firing Stance: [Iron Sights] Zwiększa szybkość ruchu w czasie używania Iron Sights o {10/20/30/40}%
    • XL Mag: [Broń] Zwiększa liczbę amunicji {5/10/15/20}
    • Ammo Drop: [Broń] Odłamki zdrowia przywracają {8/16/24/32} amunicji
    • Speed Load: [Broń] Zabójstwa I eliminacje przywracają {8/16/24/32} amunicji
    • Second Wind: [Hustle] Zwiększa szybkość Hustle o {10/20/30/40}% na 1.5s po aktywacji
    • Scramble: [Hustle] Otrzymywane w czasie trwania Hustle obrażenia zwiększają szybkość ruchu o {10/20/30/40}% na 2s
    • On The Move [Frag Grenade] Zyskujesz {15/30/45/60}% szybkości ruchu w czasie ładowania Frag Grenade
    •  Long Reach: [Zdrowie] Odłamki zdrowia w zasięgu {8/16/24/32} stóp są przyciągane w kierunku Viktora. Efekt nie działa, jeśli jego życie jest pełne.

Ogólne

  • [Zmiana!] Lekko zmieniono proces tworzenia talii oraz kupowania kart:
    • Posiadanie jakiejkolwiek rzadkości karty da Ci teraz dostęp do każdej rzadkości tej karty.
    • W tej aktualizacji gracze otrzymają zwrot pieniędzy za ich kolekcje kart. Każdy bohater teraz posiada 5 darmowych kart, a każda następna będzie kosztować 1200 złota za wszystkie rzadkości tej karty.
  • [Zmiana!] Zmieniono design menu.
  • [Nowe!] Bohaterowie którzy używają broni, które trafiają cel od razu, mogą zadać headshota który zwiększa obrażenia w głowę, jeśli trafią.

Skiny

  • [Nowe!] Skiny do postaci:
    • Viktor:
      • Khaki (Common)
  • [Nowe!] Skiny do broni:
    • Viktor:
      • Assault Rifle Slate
      • Assault Rifle Carnage

Bohaterowie – Balans/Zmiany/Naprawy

Androxus_DF

  • Androxus:
    • Revolver:
      • Zredukowano rozmiar obrażeń.
    • Defiance [PPM]:
      • Pierwszy strzał trafia ze 100% celnością.
    •  Karty:
      • Heads Will Roll:
        • Zmieniono nazwę na Power of the Abyss
        • [Reversal] Trafienie przeciwnika za pomocą Reversal zmniejsza cooldown Nether Step o {25/50/75/100}%.

Barik_DF

  • Barik:
    • Zmniejszono szybkość ruchu z 365 → 360.

Bombking_DF

  • Bomb King:
    • Zmniejszono szybkość ruchu z 365 → 360.
      • Poppy Bomb:
      • Poprawiono błąd, w którym Bomb King nie mógł się odrzucić ze względu na CC. Teraz Poppy Bomb ma 200 HP.
      • Karty:
      • Flare:
      • Teraz odkrywa wrogów wyłącznie dla Bomb Kinga.

Buck_DF

  • Buck:
    • Zwiększono szybkość ruchu z 365 → 370.
      • Net shot:
      • Zmniejszono czas trwania z 2s → 1s.
      • Heroic Leap:
      • Naprawiono błąd, rzez który Heroic Leap zadawał obrażenia przez ściany.
      • Teraz nakłada lekkie odrzucenie kiedy trafi we wroga.
      • Karty:
      • Trolling:
      • Nazwa zmieniona na Stomping Ground
      • [Heroic Leap] Lądowanie na przeciwniku zmniejsza cooldown Heroic Leap o {2/4/6/8}s
      • Dead Zone:
      • Nazwa zmieniona na Momentum
      • [Heroic Leap] Zyskujesz {5/10/15/20}% szybkości ruchu po wylądowaniu Heroic Leap na 2s.
      • Seismic Wave:
      • [Heroic Leap] Zwiększa odrzucenie od Heroic Leap o {200/400/600/800}

Cassie_DF

  • Cassie:
    • Nowa animacja przeładowywania broni.
      • Zwiększono szybkość ruchu z 365 → 370.
      • Dodge Roll:
      • Brak odporności na obrażenia w czasie trwania Dodge Roll.
      • Karty:
      • Kinetics:
      • Zmieniono nazwę na Tumble
      • [Dodge Roll] Zyskujesz {10/20/30/40}% redukcji obrażeń w czasie trwania Dodge Roll
      • Misdirection:
      • Zmieniono nazwę na Excitement
      • [Blast Shot] Trafienie przeciwnika za pomocą Blast Shot zmniejsza cooldown Dodge Roll o {.5/1/1.5/2}s.
      • Shut Down:
      • Zmieniono nazwę na Intense Training
      • [Dodge Roll] Zyskujesz {10/20/30/40}% szybkości ruchu po użyciu Dodge Roll.
      • Trauma:
      • Zmieniono nazwę na Quiver
      • [Dodge Roll] Aktywując Dodge Roll odzyskujesz {1/2/3/4} ammo.
      • Megaton:
      • Wartość odrzucenia zmniejszona z {300/600/900/1200} na {150/300/450/600}

drogoz_DF

  • Drogoz:
    • Zmniejszono szybkość ruchu z 365 → 360.
      • Salvo:
      • Nowe animacje ładowania i strzelania
      • Skorygowano jak odrzucenia nakładają się kiedy Drogoz używa Booster.
      • Karty:
      • Viscosity:
      • Zmieniono nazwę na Fuel Tank
      • [Booster] Zwiększa zapasy energii o {10/20/30/40}%.

Evie_DF

  • Evie:
    • Ice Staff
      • Teraz spowalnia wrogów o 10% na sekundę kiedy trafisz bezpośrednio.
    • Karty:
      • Reprieve:
        • Zredukowano wartość leczenia z {75/150/225/300}{50/100/150/200}
      • Frostbite:
        • Zmieniono nazwę na Cool Runnin
        • [Ice Storm] Sojusznicy w środku burzy zyskują {5/10/15/20}% prędkości poruszania się.
      • Frigid field:
        • [Ice Block] Zwiększa minimalną wartość trwania ogłuszenia o {.25/.5/.75/1}s.
      • Stand Still:
        • [Broń] Zwiększa efekt spowolnienia poprzez ataki podstawowe o {5/10/15/20}%

Grohk_DF

  • Grohk:
    • Nowy alternatywny strzał “Shock Pulse”:
      • Grohk strzela pociskiem który odbija się do 6 razy między celami i oznacza ich. Uderzenie jakiegokolwiek naznaczonego celu twoim atakiem podstawowym sprawia że obrażenia otrzymują także inne zaznaczone cele.
    • Karty:
      • Hamstring:
        • Zmieniono nazwę na Haunting
        • [Ghost Walk] Redukuję cooldown Ghost Walk o {2.5/5/7.5/10}.
      • Thunderstruck:
        • [Pulse Shock] Redukuję cooldown Pulse Shock o 1 sekundę za każdego trafionego wroga maksymalnie do {1/2/3/4}s
      • Arc Lightning:
        • [Pulse Shock] Zwiększa zasięg odbica Pulse Shock o {10/20/30/40}%
      • Lightning Rod:
        • [Pulse Shock] Zwiększa obrażenia Pulse Shock przeciw instalacją wrogów o {25/50/75/100}%

Grover_DF

  • Grover:
    • Zwiększono szybkość ruchu z 365 → 380.
      • Nature’s Demise:
      • Zmniejszono cooldown z 15 → 10s.
      • Vine:
      • Teraz spowalnia przeciwników o 10% na 2s.
      • Karty:
      • Vine Grasp:
      • Zwiększa spowolnienie z Vine o {5/10/15/20}%.

Kinessa_DF

  • Kinessa:
    • Zmniejszono szybkość ruchu 365 → 360.
      • Sniper Mode:
      • Skorygowano maksymalny zasięg Sniper Mode w stosunku do zrenderowanej mapy.
      • Karty:
      • Critical Hits:
      • Zmieniono nazwę na Beam Me Up.
      • [Transporter] Zmniejszono czas potrzebny na teleportację o {15/30/45/60}%
      • Open Season:
      • Teraz działa wyłącznie na Kinessę.
      • Czas trwania zmniejszono z {3/6/9/12}s → {1/2/3/4}s.
      • Tracking:
      • Zmniejszono czas trwania z {10/20/30/40}s → {1/2/3/4}s.
      • Teraz odświeża się kiedy Oppressor Mine uderza.

Pip_DF

  • Pip:
    • Zmniejszono szybkość ruchu z 365 → 360.
      • Potion Launcher:
      • Zmniejszono obrażenia z 460 → 350.
      • Evil Mojo:
      • Teraz wystrzeliwuje pocisk (przenika przez tarcze) który opada na ziemi. Po 0.6s zwłoki wybucha zmieniając wszystkich wrogów w zasięgu 30ft w kurczaki. Namierza przez tarcze.
      • Karty:
      • Stickiness:
      • Zmieniono nazwę na Acrobat’s Trick.
      • [Weightless] Przeładowujesz {12.5/25/37.5/50}% szybciej w czasie trwania Weightless.
      • Graviton:
      • [Explosive Flask] Explosive Flask zadaje teraz {15/30/45/60}% więcej obrażeń instancjom.

Ruckus_DF

  • Ruckus:
    • Emitter:
      • Teraz spowalnia pobliskich wrogów o 10% na 2s.
      • Hexa-Fire:
      • Zmniejszono redukcję obrażeń z 30% → 10%.
      • Karty:
      • Wear and Tear:
      • Zmieniono nazwę na Emplacement.
      • [Hexafire] Zwiększasz redukcję obrażeń w czasie trwania Hexafire o {5/10/15/20}.
      • E.M.P.:
      • [Emitter] Zwiększono spowolnienia od Emitter o {5/10/15/20}%.

Skye_DF

  • Skye:
    • Wrist Crossbow:
      • Zmniejszono czas przeładowywania 1.7 → 1.3.
      • Smoke Screen:
      • Teraz Smoke Screen ukrywa Skye na 2s po wejściu w niego.
      • Teraz oszałamia wrogów na 1s kiedy wejdą w Smoke Screen.
      • Karty:
      • Specter:
      • [Smoke Screen] Zwiększono czas trwania niewidzialności ze Smoke Screen o 1/2/3/4s.
      • Pollute:
      • [Poison Bolts] Zmniejsza cooldown o {1/2/3/4s}.
      • Surprise Attack:
      • Zmieniono nazwę na Healing Vapors.
      • [Smoke Screen] Skye leczy się o {40/80/120/160} na sekundę kiedy jest w Smoke Screen.
      • Confound:
      • Teraz zwiększa czas trwania oszołomienia ze Smoke Screen o {1/2/3/4}s.
      • Weakening poison:
      • Zmieniono nazwę na Quick Smoker.
      • [Smoke Screen] Zmniejsza cooldown Smoke Screen o {1/2/3/4}s.

ying_ob

  • Ying:
    • Zwiększono szybkość ruchu z 365 → 370.
      • Karty:
      • Mind Wrack:
      • Zmieniono nazwę na Mesmerism.
      • [Illusion] Zwiększono zasięg tworzenia iluzji o {10/20/30/40}%.

Karty ulepszające – Balans/Zmiany/Naprawy

• Resilience:
• Naprawiono błąd, przez który Resilience zapewniała odporność na CC
• Koszt został zmniejszony do 200 kredytów
• Redukcja CC została zwiększona do 60%

[Nowe!] Illuminate
• Zwiększa pole widzenia ukrytych wrogów o 50%.

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]