Po dłuższej przerwie, Paladins wraca z bombowymi zmianami... dosłownie!
Nowy bohater to jedna z wielu nowości! Co jeszcze?
Ogólne
- [Nowe!] Nowy bohater, Bomb King jest już z nami! Tutaj możecie znaleźć jego dokładny opis: klik!
- [Zmiana!] Zaktualizowano ekran logowania.
- [Zmiana!] Zaktualizowano menu opcji.
- [Zmiana!] Zaktualizowano lobby meczu oraz dodano podział na klasy.
- [Zmiana!] Zaktualizowano ekran ładowania gry. Widać na nim dany level gracza, level maestri danej postaci oraz specjalne zaprezentowanie danego bohatera.
- [Zmiana!] Zaktualizowano ekran sklepu z kartami ulepszającymi (w grze).
- [Zmiana!] Zaktualizowano wygląd ekranu z umiejętnościami bohaterów.
- [Zmiana!] Zaktualizowano porady dla każdego trybu.
- [Zmiana!] Zaktualizowano wygląd zakończenia rundy:
- Dodano nowy dźwięk.
- Zacznie załączać się szary ekran, a czas w grze zwolni.
- [Zmiana!] Nagrody na końcu meczu zostały zaktualizowane aby posiadały brązowe, srebne i złote medale.
- [Nowe!] Dodano tłumaczenie dla języków: Polski (!!!), Francuski, Niemiecki, Portugalski i Rosyjski. Są to tłumaczenia w fazie bety więc nie wszystko może się zgadzać.
- [Zmiana!] Każda postać ma teraz własną animację śmierci.
- [Nowe!] Dodano bonus do ładowania ulta za zabijanie wrogów którzy obecnie posiadają killstreak. Za każde zabójstwo gracza z killstreak 5 lub wyżej dostaje się 10% ulta.
- [Zmiana!] Dodano nową muzyke do trybu Survival.
- [Zmiana!] Zaktualizowano główny ekran i dodano dwie nowe kategorie.
- [Zmiana!] Zaktualizowano portrety bohaterów.
- [Zmiana!] Od teraz można jeździć na wózku.
- [Zmiana!] Practice vs AI:
- Od teraz są dostępne 3 tryby: Payload, Siege i Survival.
- [Zmiana!] Zaktualizowano zachowania botów.
- [Zmiana!] Zaktualizowano złoto na początek gry z
200→ 300. - [Zmiana!] Gracze teraz na prawdę będą odradzać się na mountcie.
Skiny
- [Zmiana!] Zaktualizowano skiny tak aby można było je kupić!
- Skórki bohaterów:
- Common: 9500 złota, 100 kryształów albo wylosowanie ze skrzynki.
- Rare: 250 kryształów.
- Epic: 400 kryształów.
- Legendary: 1000 kryształów.
- Skórki broni:
- Common: 9500 złota, 100 kryształów albo wylosowanie ze skrzynki.
- Rare: 250 kryształów.
- Epic: 400 kryształów.
- Legendary: 1000 kryształów.
- Skórki bohaterów:
- [Zmiana!] Zmieniono nazwę skina do Cassie z Tinder to Timber.
- [Zmiana!] Zmieniono nazwę skina do broni Fernando z Shatter do Blaze.
- [Zmiana!] Zmieniono nazwę skina do broni Skye z Chrome do Shadow Razor.
- [Nowe!] Dodano nowe skiny:
- Raider Pip – ekskluzywna skórka za Dreamhack
- Viking Kinessa – Rare
- Cutthroath Kinessa – Rare
Mapy
- [Nowe!] Payload:
- Dodano nową mapę Frostbite Caverns.
- Usunięto menu kart ulepszających.
- Dodano nową muzyke.
- [Nowe!] Glacier Keep:
- Dodano nowe efekty wizualne.
Balans/Zmiany postaci:
- [Zmiana!] Usunięto karty specjalizacji co za tym idzie, najbardziej popularne karty stały się częścią bohaterów jako bonusowe obrażenia.
- Bonusowe obrażenia wyglądają inaczej niż te zwykłe.
- Wszystkie karty, które były kartami specjalizacji zostały zreworkowane i zamienione w inne karty – żadna karta nie znikła z tego patchu.
- Wszyscy bohaterowie dostali zaktualizowane podstawowe loudouty.
- [Zmiany!] Androxus:
- Bonusowe obrażenia:
- Trafienie wszystkimi kulami z [PPM] zadaję bonusowe obrażenia.
- Po użyciu [F] zyskujesz 20 % prędkości ataków do [PPM].
- Ogólne:
- Zmniejszono prędkość poruszania się z
370→ 365.
- Zmniejszono prędkość poruszania się z
- Nether Step [F]:
- Teraz można użyć dasha 3 razy.
- Reversal:
- Zwiększono prędkość lotu pocisku z
350→ 500 jednostek/s. - Zwiększono wielkość pocisku z
2→ 2.4 jednostek.
- Zwiększono prędkość lotu pocisku z
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Barik:
- Bonusowe obrażenia:
- Strzały wieżyczki od teraz oznaczają wrogów na 3 sekundy. Można mieć tylko jednego oznaczonego gracza na raz.
- Wrogowie którzy przejdą przez twoją barykadę także zostają oznaczeni na 3 sekundy.
- Zaatakowanie oznaczonego celu zadaje 20 % więcej obrażeń.
- Ogólne:
- Zmniejszono prędkość poruszania się z
400→ 365. - Zwiększono punkty życia z
2050→ 2150.
- Zmniejszono prędkość poruszania się z
- Broń:
- Zmieniono nazwę na Blunderbuss.
- Od teraz strzela 13 odłamkami.
- Zredukowano obrażenia do
350→ 32 za odłamek. - Zredukowano celność do 75%.
- Wieżyczki:
- Zredukowano obrażenia z
200→ 125. - Można teraz posiadać 2 wieżyczki na raz.
- Zredukowano cooldown z
30→ 24s. - Zredukowano zdrowie z
900→ 700.
- Zredukowano obrażenia z
- Barykada
- Zredukowano zdrowie z
5000→ 3000.
- Zredukowano zdrowie z
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Buck:
- Bonusowe obrażenia:
- [F] zadaję teraz 300 obrażeń przy lądowaniu.
- Atakowanie celu który jest pod wpływem [PPM] zadaję 30% obrażeń więcej.
- Ogólne:
- Zredukowano prędkość poruszania się z
385→ 365.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
- Heroic Leap [F]:
- Zredukowano cooldown z
15s→ 12s.
- Zredukowano cooldown z
- Net Shot [PPM]:
- Zwiększono czas trwania z
1s→ 2s. - Od teraz zadaje 150 obrażeń przy trafieniu.
- Zwiększono czas trwania z
- Shrapnel Cannon [AA]
- Zwiększono ilość odłamków z
8→ 15. - Zredukowano obrażenia za jeden odłamek z
53→ 31. - Zwiększono zasięg z
50→ 150.
- Zwiększono ilość odłamków z
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Cassie:
- Bonusowe obrażenia:
- Wrogowie trafieni przez Disengage [PPM] zostają naznaczeni na 3 sekundy. Trafienie celu z łuku zadaję 50 % więcej obrażeń, oraz konsumuje naznaczenie. Wrogowie tracą znak jeśli dotkną ziemi lub ściany.
- Twój pierwszy strzał po użyciu Dodge Roll [F] zadaję 50 % więcej obrażeń.
- Zaktualizowano wizualny wygląd efektów Cassie z zielonego do żółto-pomarańczowego.
- Zaktualizowano ikonki umiejętności.
- Zwiększono punkty zdrowia z
1750→ 1950. - Zredukowano prędkość poruszania się z
395→ 365.
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Drogoz:
- Bonusowe obrażenia:
- Zdetonowanie Fire Spit [PPM] jest zaliczane jako bonusowe obrażenia.
- Po użyciu Thrust [F] na 4 sekundy twoja broń zadaję 20% więcej obrażeń.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
410→ 365. - Wyrzutnia rakiet:
- Zredukowano obrażenia z
445→ 420. - Zredukowano prędkość ataku z
1s→ 0.85s. - Zwiększono zasięg broni z
190→ 275. - Rakiety teraz wybuchną kiedy osiągną maksymalny zasięg.
- Zredukowano obrażenia z
- Expectorate:
- Zmieniono nazwę na Fire Spit.
- Zwiększono zasięg o 60%.
- Teraz zadaje 150 obrażeń jeśli kogoś trafi.
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Evie:
- Bonusowe obrażenia:
- Przez 4 sekundy po użyciu Blink [Q], twoje ataki podstawowe zadają 20 % więcej obrażeń.
- Po użyciu [PPM] wokół siebie tworzysz pole. Jeśli [PPM] się skończy, ogłuszasz wrogów na 1,5 sekundy i oznaczasz na 4 sekundy.
- Atakowanie naznaczonego celu zadaje 30 % więcej obrażeń.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
380→ 365. - Ice Staff [AA]:
- Zwiększono obrażenia z
510→ 525.
- Zwiększono obrażenia z
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Fernando:
- Bonusowe obrażenia:
- Jeśli Fernando trafi kogoś Fireball [Q], obrażenia następnego trafienia kuli zwiększają się o 100%.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
400→ 365. - Fireball [Q]:
- Zredukowano cooldown do 12 sekund.
- Shield [PPM]:
- Zredukowano zdrowie tarczy z
5000→ 4000. - Zredukowano cooldown z
26→ 15s.
- Zredukowano zdrowie tarczy z
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Grohk:
- Bonusowe obrażenia:
- Jeśli trafisz 3 wrogów za pomocą Chain Lightning [PPM] zadasz dodatkowe obrażenia.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
410→ 365. - Lightning Staff [AA]:
- Zwiększono obrażenia z
34→ 40.
- Zwiększono obrażenia z
- Tempest [E]:
- Zaktualizowano efekty wizualne.
- Totemic Ward [Q]:
- Zredukowano zdrowie tarczy z
2000→ 1500. - Zredukowano cooldown z
26s→ 19s. - Zredukowano zdrowie totemu z
700→ 400. - Teraz leczy po 75 zdrowia na sekunde.
- Zredukowano zdrowie tarczy z
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Grover:
- Bonusowe obrażenia:
- Trafienie Vine [F] w wroga oznacza go na 3 sekundy. Atakowanie naznaczonego wroga atakami podstawowymi zadaje 25 % obrażeń więcej.
- Obrażenia Axe Throw [PPM] zależą od przebytej drogi. Im dalej tym więcej obrażeń.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
385→ 365.
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Kinessa:
- Bonusowe obrażenia:
- Zaatakowanie wrogu w pełni naładowanym strzałem zwiększa twój następny w pełni naładowany strzał o 10%. Stackuje się to do 5 razy i trwa przez 5 sekund. Jeśli nie trafisz tracisz wszystkie stacki.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
400→ 365. - Karabin:
- Zwiększono prędkość ataku z
.2→ .15. - Zredukowano obrażenia z
70→ 65. - Zaktualizowano masę animacji związanych z karabinem.
- Zwiększono prędkość ataku z
- Headhunter [E]:
- Teraz strzały w Sniper Mode [PPM] ładują się 50 % szybciej na czas trwania zdolności.
- Oppressor Mines [Q]
- Teraz zadaję 4 obrażeń co 0.2 sekundy.
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Pip:
- Bonusowe obrażenia:
- Wyrzutnia mikstur zadaję 1% więcej obrażeń za każde 3 jednostki, które przebędzie jego mikstura.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
375→ 365. - Evil Mojo [E]:
- Od teraz zadaję 200 obrażeń podczas uderzenia.
- Weightless [F]:
- Pip automatycznie wykonuje jeden skok przy aktywowaniu.
- Pip może teraz strzelać z wyrzutni mikstur podczas działania [F].
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Ruckus:
- Bonusowe obrażenia:
- Atakowanie wrogów twoimi działami zadaję więcej obrażeń jeśli strzelasz w jeden cel bez przerwy.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
410→ 365.
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Skye:
- Bonusowe obrażenia:
- Pierwszy strzał po wyjściu z niewidzialności zadaję 200 obrażeń.
- Po wyjściu z niewidzialności, twoje ataki z kuszy ręcznej [AA] zadają 3% stackujących się obrażeń za każdy trafiony atak. Jeśli nie trafisz – wszystkie stacki przepadają. Skye ma 3 sekundy po wyjściu z niewidzialności na aktywowanie tego bonusu.
- Zaktualizowano ikony skinów Skye.
- Kusza ręczna:
- Zwiększono prędkość ataku z
.22→ .1. - Zwiększono ilość amunicji z
15→ 25. - Zredukowano obrażenia z
110→ 70.
- Zwiększono prędkość ataku z
- Poison Bolts:
- Zaktualizowano umiejętność.
- Poison Bolts teraz wystrzeliwują 3 strzały, które zadają 300 obrażeń (100 każda) oraz oznaczają cel zwiększając obrażenia, które Skye może zadać temu celowi 5% za strzałkę. Jeśli trafisz wszystkimi trzema strzałami zadasz 15% więcej obrażeń.
- 12 sekund Cooldown.
- Bonusowe obrażenia:
- [Zmiany!] Ying:
- Bonusowe obrażenia:
- Jeśli trafisz wroga Shatter [PPM] zostaje on oznaczony na 3 sekundy. Jeśli trafisz oznaczonego wroga wszystkimi 5 strzałami z lustra – zadasz 200 bonusowych obrażeń.
- Zredukowano prędkość poruszania się z
385→ 365. - Illusory Rift [E]:
- Teraz zadaję 150 obrażeń przez 5 sekund.
- Zredukowano zdrowie kryształów z
1000→ 500.
- Bonusowe obrażenia:
Aktualizacja grafik kart:
- Kill to Heal.
- Chopper.
Wszystko o Paladins
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]