r.

Opis Patcha 27

Po dłuższej przerwie, Paladins wraca z bombowymi zmianami... dosłownie!

Nowy bohater to jedna z wielu nowości! Co jeszcze?

Bomb King

Ogólne

  • [Nowe!] Nowy bohater, Bomb King jest już z nami! Tutaj możecie znaleźć jego dokładny opis: klik!
  • [Zmiana!] Zaktualizowano ekran logowania.
  • [Zmiana!Zaktualizowano menu opcji.
  • [Zmiana!Zaktualizowano lobby meczu oraz dodano podział na klasy.
  • [Zmiana!Zaktualizowano ekran ładowania gry. Widać na nim dany level gracza, level maestri danej postaci oraz specjalne zaprezentowanie danego bohatera.
  • [Zmiana!Zaktualizowano ekran sklepu z kartami ulepszającymi (w grze).
  • [Zmiana!Zaktualizowano wygląd ekranu z umiejętnościami bohaterów.
  • [Zmiana!Zaktualizowano porady dla każdego trybu.
  • [Zmiana!Zaktualizowano wygląd zakończenia rundy:
    • Dodano nowy dźwięk.
    • Zacznie załączać się szary ekran, a czas w grze zwolni.
  • [Zmiana!Nagrody na końcu meczu zostały zaktualizowane aby posiadały brązowe, srebne i złote medale.
  • [Nowe!Dodano tłumaczenie dla języków: Polski (!!!), Francuski, Niemiecki, Portugalski i Rosyjski. Są to tłumaczenia w fazie bety więc nie wszystko może się zgadzać.
  • [Zmiana!Każda postać ma teraz własną animację śmierci.
  • [Nowe!Dodano bonus do ładowania ulta za zabijanie wrogów którzy obecnie posiadają killstreak. Za każde zabójstwo gracza z killstreak 5 lub wyżej dostaje się 10% ulta.
  • [Zmiana!Dodano nową muzyke do trybu Survival.
  • [Zmiana!Zaktualizowano główny ekran i dodano dwie nowe kategorie.
  • [Zmiana!Zaktualizowano portrety bohaterów.
  • [Zmiana!Od teraz można jeździć na wózku.
  • [Zmiana!Practice vs AI:
    • Od teraz są dostępne 3 tryby: Payload, Siege i Survival.
  • [Zmiana!] Zaktualizowano zachowania botów.
  • [Zmiana!Zaktualizowano złoto na początek gry z 200300.
  • [Zmiana!Gracze teraz na prawdę będą odradzać się na mountcie.

Skiny

  • [Zmiana!Zaktualizowano skiny tak aby można było je kupić!
    • Skórki bohaterów:
      • Common: 9500 złota, 100 kryształów albo wylosowanie ze skrzynki.
      • Rare: 250 kryształów.
      • Epic: 400 kryształów.
      • Legendary: 1000 kryształów.
    • Skórki broni:
      • Common: 9500 złota, 100 kryształów albo wylosowanie ze skrzynki.
      • Rare: 250 kryształów.
      • Epic: 400 kryształów.
      • Legendary: 1000 kryształów.
  • [Zmiana!] Zmieniono nazwę skina do Cassie z Tinder to Timber.
  • [Zmiana!] Zmieniono nazwę skina do broni Fernando z Shatter do Blaze.
  • [Zmiana!] Zmieniono nazwę skina do broni Skye z Chrome do Shadow Razor.
  • [Nowe!Dodano nowe skiny:
    • Raider Pip – ekskluzywna skórka za Dreamhack
    • Viking Kinessa – Rare
    • Cutthroath Kinessa – Rare

Mapy

  • [Nowe!Payload:
    • Dodano nową mapę Frostbite Caverns.
    • Usunięto menu kart ulepszających.
    • Dodano nową muzyke.
  • [Nowe!Glacier Keep:
    • Dodano nowe efekty wizualne.

Balans/Zmiany postaci:

  • [Zmiana!Usunięto karty specjalizacji co za tym idzie, najbardziej popularne karty stały się częścią bohaterów jako bonusowe obrażenia.
    • Bonusowe obrażenia wyglądają inaczej niż te zwykłe.
    • Wszystkie karty, które były kartami specjalizacji zostały zreworkowane i zamienione w inne karty – żadna karta nie znikła z tego patchu.
    • Wszyscy bohaterowie dostali zaktualizowane podstawowe loudouty.

Androxus_DF

  • [Zmiany!] Androxus:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Trafienie wszystkimi kulami z [PPM] zadaję bonusowe obrażenia.
      • Po użyciu [F] zyskujesz 20 % prędkości ataków do [PPM].
    • Ogólne:
      • Zmniejszono prędkość poruszania się z 370365.
    • Nether Step [F]:
      • Teraz można użyć dasha 3 razy.
    • Reversal:
      • Zwiększono prędkość lotu pocisku z 350500 jednostek/s.
      • Zwiększono wielkość pocisku z 22.4 jednostek.

Barik_DF

  • [Zmiany!] Barik:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Strzały wieżyczki od teraz oznaczają wrogów na 3 sekundy. Można mieć tylko jednego oznaczonego gracza na raz.
      • Wrogowie którzy przejdą przez twoją barykadę także zostają oznaczeni na 3 sekundy.
      • Zaatakowanie oznaczonego celu zadaje 20 % więcej obrażeń.
    • Ogólne:
      • Zmniejszono prędkość poruszania się z 400365.
      • Zwiększono punkty życia z 20502150.
    • Broń:
      • Zmieniono nazwę na Blunderbuss.
      • Od teraz strzela 13 odłamkami.
      • Zredukowano obrażenia do 35032 za odłamek.
      • Zredukowano celność do 75%.
    • Wieżyczki:
      • Zredukowano obrażenia z 200125.
      • Można teraz posiadać 2 wieżyczki na raz.
      • Zredukowano cooldown z 3024s.
      • Zredukowano zdrowie z 900700.
    • Barykada
      • Zredukowano zdrowie z 50003000.

Buck_DF

  • [Zmiany!] Buck:
    • Bonusowe obrażenia:
      • [F] zadaję teraz 300 obrażeń przy lądowaniu.
      • Atakowanie celu który jest pod wpływem [PPM] zadaję 30% obrażeń więcej.
    • Ogólne:
      • Zredukowano prędkość poruszania się z 385365.
    • Heroic Leap [F]:
      • Zredukowano cooldown z 15s12s.
    • Net Shot [PPM]:
      • Zwiększono czas trwania z  1s2s.
      • Od teraz zadaje 150 obrażeń przy trafieniu.
    • Shrapnel Cannon [AA]
      • Zwiększono ilość odłamków z 815.
      • Zredukowano obrażenia za jeden odłamek z 5331.
      • Zwiększono zasięg z 50150.

Cassie_DF

  • [Zmiany!] Cassie:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Wrogowie trafieni przez Disengage [PPM] zostają naznaczeni na 3 sekundy. Trafienie celu z łuku zadaję 50 % więcej obrażeń, oraz konsumuje naznaczenie. Wrogowie tracą znak jeśli dotkną ziemi lub ściany.
      • Twój pierwszy strzał po użyciu Dodge Roll [F] zadaję 50 % więcej obrażeń.
    • Zaktualizowano wizualny wygląd efektów Cassie z zielonego do żółto-pomarańczowego.
    • Zaktualizowano ikonki umiejętności.
    • Zwiększono punkty zdrowia z 17501950.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 395365.

drogoz_DF

  • [Zmiany!] Drogoz:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Zdetonowanie Fire Spit [PPM] jest zaliczane jako bonusowe obrażenia.
      • Po użyciu Thrust [F] na 4 sekundy twoja broń zadaję 20% więcej obrażeń.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 410365.
    • Wyrzutnia rakiet:
      • Zredukowano obrażenia z 445420.
      • Zredukowano prędkość ataku z 1s0.85s.
      • Zwiększono zasięg broni z 190275.
      • Rakiety teraz wybuchną kiedy osiągną maksymalny zasięg.
    • Expectorate:
      • Zmieniono nazwę na Fire Spit.
      • Zwiększono zasięg o 60%.
      • Teraz zadaje 150 obrażeń jeśli kogoś trafi.

Evie_DF

  • [Zmiany!] Evie:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Przez 4 sekundy po użyciu Blink [Q], twoje ataki podstawowe zadają 20 % więcej obrażeń.
      • Po użyciu [PPM] wokół siebie tworzysz pole. Jeśli [PPM] się skończy, ogłuszasz wrogów na 1,5 sekundy i oznaczasz na 4 sekundy.
      • Atakowanie naznaczonego celu zadaje 30 % więcej obrażeń.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 380365.
    • Ice Staff [AA]:
      • Zwiększono obrażenia z 510525.

Fernando_DF

  • [Zmiany!] Fernando:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Jeśli Fernando trafi kogoś Fireball [Q], obrażenia następnego trafienia kuli zwiększają się o 100%.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 400365.
    • Fireball [Q]:
      • Zredukowano cooldown do 12 sekund.
    • Shield [PPM]:
      • Zredukowano zdrowie tarczy z 50004000.
      • Zredukowano cooldown z 2615s.

Grohk_DF

  • [Zmiany!] Grohk:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Jeśli trafisz 3 wrogów za pomocą Chain Lightning [PPM] zadasz dodatkowe obrażenia.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 410365.
    • Lightning Staff [AA]:
      • Zwiększono obrażenia z 3440.
    • Tempest [E]:
      • Zaktualizowano efekty wizualne.
    • Totemic Ward [Q]:
      • Zredukowano zdrowie tarczy z 20001500.
      • Zredukowano cooldown z 26s19s.
      • Zredukowano zdrowie totemu z 700400.
      • Teraz leczy po 75 zdrowia na sekunde.

Grover_DF

  • [Zmiany!] Grover:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Trafienie Vine [F] w wroga oznacza go na 3 sekundy. Atakowanie naznaczonego wroga atakami podstawowymi zadaje 25 % obrażeń więcej.
      • Obrażenia Axe Throw [PPM] zależą od przebytej drogi. Im dalej tym więcej obrażeń.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 385365.

Kinessa_DF

  • [Zmiany!] Kinessa:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Zaatakowanie wrogu w pełni naładowanym strzałem zwiększa twój następny w pełni naładowany strzał o 10%. Stackuje się to do 5 razy i trwa przez 5 sekund. Jeśli nie trafisz tracisz wszystkie stacki.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 400365.
    • Karabin:
      • Zwiększono prędkość ataku z .2.15.
      • Zredukowano obrażenia z 7065.
      • Zaktualizowano masę animacji związanych z karabinem.
    • Headhunter [E]:
      • Teraz strzały w Sniper Mode [PPM] ładują się 50 % szybciej na czas trwania zdolności.
    • Oppressor Mines [Q]
      • Teraz zadaję 4 obrażeń co 0.2 sekundy.

Pip_DF

  • [Zmiany!] Pip:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Wyrzutnia mikstur zadaję 1% więcej obrażeń za każde 3 jednostki, które przebędzie jego mikstura.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 375365.
    • Evil Mojo [E]:
      • Od teraz zadaję 200 obrażeń podczas uderzenia.
    • Weightless [F]:
      • Pip automatycznie wykonuje jeden skok przy aktywowaniu.
      • Pip może teraz strzelać z wyrzutni mikstur podczas działania [F].

Ruckus_DF

  • [Zmiany!] Ruckus:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Atakowanie wrogów twoimi działami zadaję więcej obrażeń jeśli strzelasz w jeden cel bez przerwy.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 410365.

Skye_DF

  • [Zmiany!] Skye:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Pierwszy strzał po wyjściu z niewidzialności zadaję 200 obrażeń.
      • Po wyjściu z niewidzialności, twoje ataki z  kuszy ręcznej [AA] zadają 3% stackujących się obrażeń za każdy trafiony atak. Jeśli nie trafisz – wszystkie stacki przepadają. Skye ma 3 sekundy po wyjściu z niewidzialności na aktywowanie tego bonusu.
    • Zaktualizowano ikony skinów Skye.
    • Kusza ręczna:
      • Zwiększono prędkość ataku z .22.1.
      • Zwiększono ilość amunicji z 1525.
      • Zredukowano obrażenia z 11070.
    • Poison Bolts:
      • Zaktualizowano umiejętność.
      • Poison Bolts teraz wystrzeliwują 3 strzały, które zadają 300 obrażeń (100 każda) oraz oznaczają cel zwiększając obrażenia, które Skye może zadać temu celowi 5% za strzałkę. Jeśli trafisz wszystkimi trzema strzałami zadasz 15% więcej obrażeń.
      • 12 sekund Cooldown.

ying_ob

  • [Zmiany!] Ying:
    • Bonusowe obrażenia:
      • Jeśli trafisz wroga Shatter [PPM] zostaje on oznaczony na 3 sekundy. Jeśli trafisz oznaczonego wroga wszystkimi 5 strzałami z lustra – zadasz 200 bonusowych obrażeń.
    • Zredukowano prędkość poruszania się z 385365.
    • Illusory Rift [E]:
      • Teraz zadaję 150 obrażeń przez 5 sekund.
      • Zredukowano zdrowie kryształów z 1000500.

Aktualizacja grafik kart:

  • Kill to Heal.
  • Chopper.

Wszystko o Paladins

Jeśli zainteresował Cię ten tekst, kliknij w ten link – Click! Lub w poniższy obrazek. Znajdziesz w środku opis bohaterów, umiejętności, map oraz mechanik związanych z grą

paladinswikipedia

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]