r.

Opis Patcha 26

Po długim oczekiwaniu - nareszcie patch! Bez zbędnego pitolenia, zapraszamy na w pełni po polsku opis patcha 26!

Co nowego? Tutaj odpowiedź:

Ogólne

  • [Zmiana!] Darmowi bohaterowie teraz to:
    • Fernando
    • Evie
    • Ruckus
    • Kinessa
    • Cassie
    • Pip
    • Drogoz
  • [Zmiana!] Od teraz możesz kupić daną kartę. Opcja losowania karty została usunięta.
  • [Nowe!] Teraz za codzienne logowanie się są bonusy! 1-5 dzień daję złoto a 6-7 daję kryształy!
  • [Zmiana!] Głos komentatorki został zamieniony na głos komentatora!
  • [Zmiana!] Muzyka została kompletnie zaktualizowana.
  • [Zmiana!] Zaktualizowano także wiele dźwięków w menu.
  • [Zmiana!] Tablica wyników na końcu gry także została zaktualizowana.
  • [Zmiana!] Bohaterowie mają teraz nowe portrety!

ikonki

  • [Zmiana!] Paski zdrowia bohaterów w grze zostały zaktualizowane.
  • [Zmiana!] Decki (talie) nazywają się teraz loudouts.
  • [Nowe!] Grę zaczyna się teraz z 200 kredytami.
  • [Nowe!] Gracze teraz będą odradzać się na mountach.

Mapy

  • [Zmiana!] Enchanted Forest oraz Temple Ruins zostały nieco zmniejszone.
  • [NOWE!] Nowa mapa o nazwie “Skirmish Arena” została dodana! :
    • Posiada ona tylko jeden punkt i jest tylko i wyłącznie dla trybu Survival!

skirmisharena

Balans/Zmiany postaci:

  • [Nowe!] Postacie teraz posiadają klasy:
    • Protectors – specjalizują się w trzymaniu się z przodu i absorbowaniu obrażeń.
    • Do tej klasy należą:
      • Fernando
      • Barik
      • Grohk
    • Strikers – Specjalizują się w flankowaniu i zadawaniu ogromnej ilości obrażeń.
    • Do tej klasy należą:
      • Androxus
      • Evie
      • Skye
    • Blasters – Specjalizują się w zadawaniu obrażeń obszarowych.
    • Do tej klasy należą:
      • Drogoz
      • Pip
    • Sharpshooters – zadają duże obrażenia z dużej odległości.
    • Do tej klasy należą:
      • Cassie
      • Kinessa
      • Ying
    • Fighters – Mogą oni przyjąć niezłe obrażenia, ale też mogą takie zadać.
    • Do tej klasy należą:
      • Buck
      • Ruckus
      • Grover
  • [Nowe!] Niektórzy bohaterowie otrzymali nowe dźwięki i nowe animacje!

Barik_DF

  • [Buff/Zmiany!] Barik:
    • Wieżyczka nie zadaję już obrażeń w postaci płomieni.
    • Zwiększono obrażenia wieżyczki z 140 do 200.
    • Zmniejszono czas trwania [F] z 2 sekund do 1,5 sekund.
    • Ult został zaktualizowany i teraz nazywa się Lockdown – Barik stawia mega turret na 5 sekund.

Buck_DF

  • [Buff!] Buck:
    • Obrażenia ataku podstawowego zwiększone z 50 do 55.

drogoz_DF

  • [Nerf!] Drogoz:
    • Zredukowano obrażenia rakiet [Q] do 250.

Fernando_DF

  • [Nerf!] Fernando:
    • Zredukowano obrażenia ataku podstawowego z 38 do 32.

Grohk_DF

  • [Nerf!] Grohk:
    • [Q] zaktualizowano do Totemic Ward – Wokół totemu tworzy się bąbel absorbujący obrażenia. (Stary ult Barika)
    • Zredukowano zasięg ataków podstawowych z 100 do 80.
    • Zredukowano obrażenia ataków podstawowych z 37 do 34.

Kinessa_DF

  • [Nowe!] Kinessa:
    • Teraz kiedy mina kogoś zaatakuje, Kinessa dostanie powiadomienie.

Ruckus_DF

  • [Buff/Nerf!] Ruckus:
    • Zdrowie zostało zwiększone z 2400 do 2600.
    • Zredukowano obrażenia ataków podstawowych z 85 do 75.

Aktualizacja obrazków kart:

  • Amplitude (Kinessa)
  • Confound (Skye)
  • Decimate (Drogoz)
  • Gotcha (Buck)
  • Pollute (Skye)
  • Reanimate (Ying)
  • Rain of Fire (Drogoz)
  • Reprieve (Evie)
  • Wear and Tear (Ruckus)
  • Spitfire (Drogoz)

Karty – balans/aktualizacje/poprawki

  • Ogólne:
    • Opisy kart otrzymały kilka poprawek gramatycznych.
    • Burn Cards znikają teraz nie po śmierci, lecz pod koniec każdej rundy.
    • Możliwe jest teraz kupowanie Burn Cards będąc martwym.
    • Można teraz kupować tylko jedną kartę z każdej kategorii. Dla przykładu, można kupić tylko jedną kartę z kategorii Damage.
    • Sklep z Burn Cards nie ma już kategorii “All”.
    • Burn Cards pod damage mają teraz pomarańczową poświatę wokół broni.
    • Dodano nową oprawę dźwiękową przy zakupie kart.
  • Usunięte Burn Cards:
    • Aggression
    • Develop

Barik_DF

  • Barik:
    • Rework Kindling:
    • Kiedy Lockdown (ult) jest aktywny oraz jeśli Twój turret lub barykada nie są aktywne i na cooldownie, to ich cooldown zostaje zredukowany o {25/50/75/100}%.

drogoz_DF

  • Drogoz:
    • Masterful:
      • Dodatkowy damage nie nakłada się już na Salvo.
    • Spitfire:
      • Nie nakłada już celności na Salvo.
      • Teraz redukuje cooldown Salvo o {.5/1/1.5/2}s za każdy trafiony atak. •
    • Hot Swap:
      • Naprawiono błąd, gdzie animacja przeładowywania nie była wcale szybsza z tą kartą.

Evie_DF

  • Evie:
    • Frost Bound:
      • Zredukowano czas trwania w zależności od poziomu z 2/3/4/5 na 1/2/3/4.

Fernando_DF

  • Fernando:
    • Dire Need:
      • Zmniejszono żywotność tarczy z 200/300/400/500 na 125/250/375/500.
    • Incinerate:
      • Podpowiedź błędnie podawała, iż umiejętność ta zadawała 150/300/450/600. Zostało to poprawione do 100/200/300/400, co było od początku zamierzoną wartością.

Grohk_DF

  • Grohk:
    • Zaktualizowano opisy następujących kart, by dopasować je do Totemic Ward:
      • Arc Lightning, Gale, Healing Totem, Monolith Totem, Wind Totem.
    • Crackle *Specjalizacyjna*
      • Rework.
      • [Totemic Ward] Zwiększono żywotność tarczy z Totemic Ward do 400/800/1200/1600.
    • Outreach
      • Rework.
      • [Totemic Ward] Zwiększono czas trwania Totemic Ward do 1/2/3/4s.
    • Usunięto z gry:
      • Invigorate
    • Totemic Rescue:
      • Rework
      • [Armor] Jeśli Twój pasek zdrowia spadnie poniżej 30% otrzymasz tarczę z aurą leczącą o 150/300/450/600 na 4s. Cooldown karty wynosi 45s.

Grover_DF

  • Grover:
    • Journey :
      • Zmieniono życie na sekundę z 120/140/160/180 do 50/100/150/200.
    • Rebound:
      • Zmniejszono redukcję cooldownu z 25/40/55/70% do 15/30/45/60%.

Pip_DF

  • Pip:
    • Malady:
      • Zmniejszono dodatkowe obrażenia z 15/30/45/60% do 10/20/30/40%
      • Zmniejszono próg z 65% do 50%.

Ruckus_DF

  • Ruckus:
    • Countermeasure:
      •  Zmniejszono żywotność tarczy z 300/600/900/1200 do 150/300/450/600.
    • *NOWE* Extended Magazines:
      • [Hover] Po aktywowaniu Hover, zyskujesz {10/20/30/40} amunicji.
    • Usunięte karty:
      • Projector
      • Gunship
    • Warden:
      • Teraz jest to karta specjalizacyjna.
    • Fuel Reserves:
      • Teraz jest to karta specjalizacyjna.

Skye_DF

  • Skye:
    • *NOWE* Decrepify:
      • [Poison Bolts] Twoje zatrute strzałki redukują leczenie przeciwnika o {5/10/15/20}%.
    • Specter:
      • Naprawiono problem, który sprawiał, że Skye czasami nie stawała się niewidzialna po wejściu w Smoke Screen.

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]