r.

Opis patcha 25

Kolejny patch, głównie wprowadzający fajny powiew świeżości. Co zostało zmienione?

W pełni po Polsku, bez zbędnego przedłużania zapraszamy:

Ogólne:

  • [Zmiany!] Drogoz i Kinessa są teraz darmowi dla każdego.
  • [Zmiany!] Teksty podczas odpalania ultów zostały usprawnione!
  • [Zmiany!] Dodano dodatkowe 2 pierwsze wygrane, więc teraz są 3 zadania po 150 golda!
  • [Zmiany!] Zmieniono dźwięk, który się odpala przy wsiadaniu na mounta.
  • [Zmiany!] Zwiększono ilość Pre-Built decków do 3.
  • [Zmiany!] Na pasku w menu przy zakładce ze skrzyniami dodano powiadomienie jeśli nie ma się otworzonej skrzynki.
  • [Zmiany!] Skrzynia Radiant musi teraz zawierać kartę co najmniej epicką.
  • [Nowe!] Hud w grze teraz także pokazuję twoje obecne kredyty.
  • [Nowe!] Dodano portrety bohaterów przy napisach kto kogo zabił.
  • [Nowe!] Gracze teraz przy nicku będą mieć swój kill streak.

Kamera obserwatora:

  • [Zmiany!] Usprawniono, dodano oraz zmieniono parę rzeczy.

Gameplay:

  • [Zmiany!] Zmieniono zasady ukrywających krzaków.
  • [Zmiany!] Capture and Payload:
    • Teraz potrzeba 9 punktów do wygranej.
    • Teraz zdobywa się 2 punkty za przejęcie.
    • Teraz zdobywa się 2 punkty za dopchanie wózka.
    • Teraz za zatrzymanie wózka jako drużyna defendująca zdobywa się 1 punkt.
  • [Zmiany!] Kredyty:
    • Teraz za wygraną rundę każdy z drużyna zdobywa 100 kredytów.
  • [Zmiany!] Punkt do przejęcia pojawia się przed rozpoczęciem meczu.
  • [Zmiany!] Kiedy członek broniącej drużyny “dotknie” wózek to otrzyma “prawa do odepchania” wózka.

Skiny:

  • [Nowe!] Skiny do postaci:
    • Ying:
      • Snapdragon

ying

Balans/Zmiany bohaterów:

Anroxus_DF

  • [Naprawy!] Androxus:
    • Naprawiono masę bugów.

Barik_DF

  • [Zmiany!] Barik:
    • Zmieniono dźwięk który wydaję podczas ultowania.

Buck_DF

  • [Buff!] Buck:
    • Amunicja zwiększona z 56.
    • Obrażenia podstawowe zwiększone z 4850 za odłamek.

Cassie_DF

  • [Zmiany!] Cassie:
    • Zaktualizowano dźwięki.

drogoz_DF

  • [Naprawy!] Drogoz:
    • Naprawiono masę bugów.

Evie_DF

  • [Zmiany!] Evie:
    • Zmieniono dźwięk auto-ataków.

Fernando_DF

  • [Zmiany!] Fernando:
    • Zmieniono dźwięk [Q].

Grohk_DF

  • [Nerf!] Grohk:
    • Naprawiono masę bugów.
    • Obrażenia auto-ataków zmniejszone z 4137 za tik.

Grover_DF

  • [Nerf!] Grover:
    • Zmniejszono zdrowie Grovera z 36003100.
    • Naprawiono masę bugów.

Kinessa_DF

  • [Nerf!] Kinessa:
    • Zwiększono cooldown na transporterze z 10s12s.
    • Naprawiono masę bugów.

Pip_DF

  • [Zmiany!] Pip:
    • Naprawiono masę bugów.
    • Teraz minimalny czas trwania ulta to 2 sekundy.

Ruckus_DF

  • [Nerf!] Ruckus:
    • Zdrowie tarczy zmniejszone z 15001000.

Skye_DF

  • [Zmiany!] Skye:
    • Naprawiono masę bugów.

ying_ob

  • [Zmiany!] Ying:
    • Zaktualizowano dźwięk kiedy iluzja zaatakuje wroga.

Aktualizacja obrazków kart:

  • Biting Cold (Evie)
  • Restore (Kinessa)
  • Last Stand (Fernando)
  • Vine Grasp (Grover)
  • Fight or Flight (Androxus)
  • Frost Bound (Evie)
  • Hamstring (Grohk)
  • Mind Wrack (Ying)
  • Monolith Totem (Grohk)
  • Octopressor (Kinessa)
  • Propel (Drogoz)
  • Pursuit (Ying)
  • Rewind (Ying)
  • Spring Bloom (Ying)
  • Trolling (Buck)

Karty ulepszające:

  • Wrecker
  • Veteran
  • Sterilize
  • Resilience
  • Nimble
  • Morale Boost
  • Master Rider
  • Life Rip
  • Haven
  • Gather
  • Equestrian
  • Develop
  • Deft Hands
  • Chronos
  • Cauterize
  • Bulldozer
  • Blast Shields
  • Aggression

Karty – balans/aktualizacje/poprawki

Karty ulepszające

  • Ogólne
    • Karty ulepszające są tracone przy śmierci, ale mogą być kupowane w dowolnym momencie.
    • Gracze widzą teraz obecną wartość kart ulepszających obok ich nicku dzięki symbolowi kolorowego kryształka (zielony: 50-200 kredytów, niebieski: 201-500 kredytów, fioletowy: 501-1000 kredytów, złoty: 1000+ kredytów)
  • Aggression
    • Obrażenia zwiększono do 25% z 15%.
  • Bulldozer
    • Bonus obrażeń zwiększony do 100% dla wytworów z 50%.
  • Cauterize
    • Redukcja leczenia zwiększona do 100% na 2s z 50%.
  • Chronos
    • Redukcja czasu odnowienia zwiększona do 25% z 15%.
  • Deft Hands
    • Redukcja czasu przeładowania zwiększona do 50% z 25%.
  • Develop
    • Dodatkowe zdrowie zwiększono do 600 z 400.
  • Equestrian
    • Redukcja czasu wsiadania na wierzchowca zwiększona do 75% z 50%.
  • Gather
    • Dodatkowe zdrowie zwiększono do 30% z 20%.
  • Haven
    • Zwiększono koszt do 150 kredytów.
  • Life Rip
    • Kradzież życia zwiększona do 25% z 15%.
  • Master Riding
    • Zwiększono koszt do 150 kredytów.
  • Morale Boost
    • Prędkość ładowania ulta zwiększona do 40% z 20%.
  • Nimble
    • Prędkość ruchu zwiększona do 30% z 20%.
  • Resilience
    • Redukcja efektów kontroli tłumu zwiększona do 100% z 50%.
  • Sterilize
    • Redukcja otrzymywanych obrażeń w czasie zwiększona do 25% z 15%.
  • Veteran
    • Leczenie poza walką zwiększone do 6% z 4%.
  • Wrecker
    • Dodatkowe obrażenia zwiększone do 100% przeciwko tarczom z 50%.

Karty bohaterów

Androxus_DF Androxus

  • [NOWOŚĆ] Buying Time
    • [Reversal] Po użyciu Revelsal, odnawia 3/4/5/6 amunicji.
  • Abyss Walker
    • Zaktualizowano opis.

drogoz_DF Drogoz

  • [NOWOŚĆ] Hyper Boost
    • [Dragon Punch] Zwiększa czas lotu na Dragon Punch o 15/30/45/60%.
  • Bask
    • Naprawiono błąd, w którym Bask leczył więcej, niż było to zamierzone.
  • Decimate
    • Redukcja czasu odnowienia zmniejszona do 4s na wszystkich poziomach z 1,5/3/4,5/6 s.
    • Wartość Knockback skaluje się teraz jako 50/100/150/200.

Evie_DF Evie

  • [NOWOŚĆ] Biting Cold
    • [Broń] Trafienie spowolnionego wroga odnawia 1/2/3/4 amunicji. Cooldown: 5s.
  • [NOWOŚĆ] Flicker
    • [Blink] Leczy za 75/150/225/300 po użyciu Blink.

Fernando_DF Fernando

  • [NOWOŚĆ] Inspiration
    • [Immortal] Leczy dotkniętych sojuszników za 50/100/150/200 co sekundę podczas aktywnego ulta.
  • *[NOWOŚĆ] Last Stand
    • [Shield] Gdy tarcza jest aktywna i masz poniżej 50% zdrowia, leczysz się za 50/100/150/200 co sekundę, póty nie osiągniesz 50% zdrowia.
  • Insurmountable
    • Tarcza otrzymywana przez bycie na wierzchowcu zredukowana do 250/500/750/1000 z 500/750/1000/1250.

Grohk_DF Grohk

  • Monolith Totem
    • Leczenie zapewniane przez totem skaluje się teraz zależnie od poziomu: 250/500/750/1000.
    • Nie redukuje już otrzymywanych obrażeń.
  • Phantom
    • Przyrost czasu trwania zredukowany do 0,5/1/1,5/2 s z 1/2/3/4 s.

Grover_DF Grover

  • [NOWOŚĆ] Heavenly Agility – specjalizacja
    • [Nature’s Demise] Gdy aktywujesz Nature’s Demise, wszyscy sojusznicy w zasięgu 55 jednostek zdobywają o 60% zwiększoną prędkość ruchu i zwiększenie leczenia o 25%.
  • [NOWOŚĆ] Barkskin
    • [Whirlwind] Leczy za 10/20/30/40% zadanych obrażeń.
  • [NOWOŚĆ] Vine Grasp
    • [Vine] Trafienie celu dzięki Vine spowalnia go o 10/20/30/40% na 2s.
  • Fatalis
    • Bonus prędkości ruchu zredukowany do 15% z 30%.

Kinessa_DF Kinessa

  • Generator
    • Zmieniono kategorię karty z “Weapon” na “Sniper Mode”, by podkreślić, że działa tylko w trybie snajpera.
  • Octoppressor
    • Zaktualizowano opis.

Pip_DF Pip

  • Gift Giver
    • Naprawiono błąd, w którym Gift Giver leczył mniej, niż było to zamierzone.
  • Graviton
    • Naprawiono błąd, w którym Graviton nakładał się na więcej niż sam Potion Launcher.

Ruckus_DF Ruckus

  • Projector
    • Wartość procentowa oryginalnego Emittera dzielonego z sojusznikami zredukowana do 15/30/45/60% z 20/40/60/80%.
  • Proximity
    • Poprawiono literówkę.
  • Warden
    • Dodatkowa wartość tarczy zwiększona do 250/500/750/1000 z 400/800/1200/1600.

Skye_DF Skye

  • Surprise Attack
    • Naprawiono błąd, w którym Suprise Attack zadawał podwójną wartość obrażeń.

ying_ob Ying

  • Spring Bloom
    • Od teraz jest kartą specjalizacji.
    • Zmieniona:
      • Iluzje zostawiają odłamek zdrowia, który leczy za 100/200/300/400. Dzieje się to, gdy umierają, eksplodują bądź kończy się ich czas trwania.

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]