Kolejny patch, głównie wprowadzający fajny powiew świeżości. Co zostało zmienione?
W pełni po Polsku, bez zbędnego przedłużania zapraszamy:
Ogólne:
- [Zmiany!] Drogoz i Kinessa są teraz darmowi dla każdego.
- [Zmiany!] Teksty podczas odpalania ultów zostały usprawnione!
- [Zmiany!] Dodano dodatkowe 2 pierwsze wygrane, więc teraz są 3 zadania po 150 golda!
- [Zmiany!] Zmieniono dźwięk, który się odpala przy wsiadaniu na mounta.
- [Zmiany!] Zwiększono ilość Pre-Built decków do 3.
- [Zmiany!] Na pasku w menu przy zakładce ze skrzyniami dodano powiadomienie jeśli nie ma się otworzonej skrzynki.
- [Zmiany!] Skrzynia Radiant musi teraz zawierać kartę co najmniej epicką.
- [Nowe!] Hud w grze teraz także pokazuję twoje obecne kredyty.
- [Nowe!] Dodano portrety bohaterów przy napisach kto kogo zabił.
- [Nowe!] Gracze teraz przy nicku będą mieć swój kill streak.
Kamera obserwatora:
- [Zmiany!] Usprawniono, dodano oraz zmieniono parę rzeczy.
Gameplay:
- [Zmiany!] Zmieniono zasady ukrywających krzaków.
- [Zmiany!] Capture and Payload:
- Teraz potrzeba 9 punktów do wygranej.
- Teraz zdobywa się 2 punkty za przejęcie.
- Teraz zdobywa się 2 punkty za dopchanie wózka.
- Teraz za zatrzymanie wózka jako drużyna defendująca zdobywa się 1 punkt.
- [Zmiany!] Kredyty:
- Teraz za wygraną rundę każdy z drużyna zdobywa 100 kredytów.
- [Zmiany!] Punkt do przejęcia pojawia się przed rozpoczęciem meczu.
- [Zmiany!] Kiedy członek broniącej drużyny “dotknie” wózek to otrzyma “prawa do odepchania” wózka.
Skiny:
- [Nowe!] Skiny do postaci:
- Ying:
- Snapdragon
- Ying:
Balans/Zmiany bohaterów:
- [Naprawy!] Androxus:
- Naprawiono masę bugów.
- [Zmiany!] Barik:
- Zmieniono dźwięk który wydaję podczas ultowania.
- [Buff!] Buck:
- Amunicja zwiększona z
5→ 6. - Obrażenia podstawowe zwiększone z
48→ 50 za odłamek.
- Amunicja zwiększona z
- [Zmiany!] Cassie:
- Zaktualizowano dźwięki.
- [Naprawy!] Drogoz:
- Naprawiono masę bugów.
- [Zmiany!] Evie:
- Zmieniono dźwięk auto-ataków.
- [Zmiany!] Fernando:
- Zmieniono dźwięk [Q].
- [Nerf!] Grohk:
- Naprawiono masę bugów.
- Obrażenia auto-ataków zmniejszone z
41→ 37 za tik.
- [Nerf!] Grover:
- Zmniejszono zdrowie Grovera z
3600→ 3100. - Naprawiono masę bugów.
- Zmniejszono zdrowie Grovera z
- [Nerf!] Kinessa:
- Zwiększono cooldown na transporterze z
10s→ 12s. - Naprawiono masę bugów.
- Zwiększono cooldown na transporterze z
- [Zmiany!] Pip:
- Naprawiono masę bugów.
- Teraz minimalny czas trwania ulta to 2 sekundy.
- [Nerf!] Ruckus:
- Zdrowie tarczy zmniejszone z
1500→ 1000.
- Zdrowie tarczy zmniejszone z
- [Zmiany!] Skye:
- Naprawiono masę bugów.
- [Zmiany!] Ying:
- Zaktualizowano dźwięk kiedy iluzja zaatakuje wroga.
Aktualizacja obrazków kart:
- Biting Cold (Evie)
- Restore (Kinessa)
- Last Stand (Fernando)
- Vine Grasp (Grover)
- Fight or Flight (Androxus)
- Frost Bound (Evie)
- Hamstring (Grohk)
- Mind Wrack (Ying)
- Monolith Totem (Grohk)
- Octopressor (Kinessa)
- Propel (Drogoz)
- Pursuit (Ying)
- Rewind (Ying)
- Spring Bloom (Ying)
- Trolling (Buck)
Karty ulepszające:
- Wrecker
- Veteran
- Sterilize
- Resilience
- Nimble
- Morale Boost
- Master Rider
- Life Rip
- Haven
- Gather
- Equestrian
- Develop
- Deft Hands
- Chronos
- Cauterize
- Bulldozer
- Blast Shields
- Aggression
Karty – balans/aktualizacje/poprawki
Karty ulepszające
- Ogólne
- Karty ulepszające są tracone przy śmierci, ale mogą być kupowane w dowolnym momencie.
- Gracze widzą teraz obecną wartość kart ulepszających obok ich nicku dzięki symbolowi kolorowego kryształka (zielony: 50-200 kredytów, niebieski: 201-500 kredytów, fioletowy: 501-1000 kredytów, złoty: 1000+ kredytów)
- Aggression
- Obrażenia zwiększono do 25% z 15%.
- Bulldozer
- Bonus obrażeń zwiększony do 100% dla wytworów z 50%.
- Cauterize
- Redukcja leczenia zwiększona do 100% na 2s z 50%.
- Chronos
- Redukcja czasu odnowienia zwiększona do 25% z 15%.
- Deft Hands
- Redukcja czasu przeładowania zwiększona do 50% z 25%.
- Develop
- Dodatkowe zdrowie zwiększono do 600 z 400.
- Equestrian
- Redukcja czasu wsiadania na wierzchowca zwiększona do 75% z 50%.
- Gather
- Dodatkowe zdrowie zwiększono do 30% z 20%.
- Haven
- Zwiększono koszt do 150 kredytów.
- Life Rip
- Kradzież życia zwiększona do 25% z 15%.
- Master Riding
- Zwiększono koszt do 150 kredytów.
- Morale Boost
- Prędkość ładowania ulta zwiększona do 40% z 20%.
- Nimble
- Prędkość ruchu zwiększona do 30% z 20%.
- Resilience
- Redukcja efektów kontroli tłumu zwiększona do 100% z 50%.
- Sterilize
- Redukcja otrzymywanych obrażeń w czasie zwiększona do 25% z 15%.
- Veteran
- Leczenie poza walką zwiększone do 6% z 4%.
- Wrecker
- Dodatkowe obrażenia zwiększone do 100% przeciwko tarczom z 50%.
Karty bohaterów
- [NOWOŚĆ] Buying Time
- [Reversal] Po użyciu Revelsal, odnawia 3/4/5/6 amunicji.
- Abyss Walker
- Zaktualizowano opis.
- [NOWOŚĆ] Hyper Boost
- [Dragon Punch] Zwiększa czas lotu na Dragon Punch o 15/30/45/60%.
- Bask
- Naprawiono błąd, w którym Bask leczył więcej, niż było to zamierzone.
- Decimate
- Redukcja czasu odnowienia zmniejszona do 4s na wszystkich poziomach z 1,5/3/4,5/6 s.
- Wartość Knockback skaluje się teraz jako 50/100/150/200.
- [NOWOŚĆ] Biting Cold
- [Broń] Trafienie spowolnionego wroga odnawia 1/2/3/4 amunicji. Cooldown: 5s.
- [NOWOŚĆ] Flicker
- [Blink] Leczy za 75/150/225/300 po użyciu Blink.
- [NOWOŚĆ] Inspiration
- [Immortal] Leczy dotkniętych sojuszników za 50/100/150/200 co sekundę podczas aktywnego ulta.
- *[NOWOŚĆ] Last Stand
- [Shield] Gdy tarcza jest aktywna i masz poniżej 50% zdrowia, leczysz się za 50/100/150/200 co sekundę, póty nie osiągniesz 50% zdrowia.
- Insurmountable
- Tarcza otrzymywana przez bycie na wierzchowcu zredukowana do 250/500/750/1000 z 500/750/1000/1250.
- Monolith Totem
- Leczenie zapewniane przez totem skaluje się teraz zależnie od poziomu: 250/500/750/1000.
- Nie redukuje już otrzymywanych obrażeń.
- Phantom
- Przyrost czasu trwania zredukowany do 0,5/1/1,5/2 s z 1/2/3/4 s.
- [NOWOŚĆ] Heavenly Agility – specjalizacja
- [Nature’s Demise] Gdy aktywujesz Nature’s Demise, wszyscy sojusznicy w zasięgu 55 jednostek zdobywają o 60% zwiększoną prędkość ruchu i zwiększenie leczenia o 25%.
- [NOWOŚĆ] Barkskin
- [Whirlwind] Leczy za 10/20/30/40% zadanych obrażeń.
- [NOWOŚĆ] Vine Grasp
- [Vine] Trafienie celu dzięki Vine spowalnia go o 10/20/30/40% na 2s.
- Fatalis
- Bonus prędkości ruchu zredukowany do 15% z 30%.
- Generator
- Zmieniono kategorię karty z “Weapon” na “Sniper Mode”, by podkreślić, że działa tylko w trybie snajpera.
- Octoppressor
- Zaktualizowano opis.
- Gift Giver
- Naprawiono błąd, w którym Gift Giver leczył mniej, niż było to zamierzone.
- Graviton
- Naprawiono błąd, w którym Graviton nakładał się na więcej niż sam Potion Launcher.
- Projector
- Wartość procentowa oryginalnego Emittera dzielonego z sojusznikami zredukowana do 15/30/45/60% z 20/40/60/80%.
- Proximity
- Poprawiono literówkę.
- Warden
- Dodatkowa wartość tarczy zwiększona do 250/500/750/1000 z 400/800/1200/1600.
- Surprise Attack
- Naprawiono błąd, w którym Suprise Attack zadawał podwójną wartość obrażeń.
- Spring Bloom
- Od teraz jest kartą specjalizacji.
- Zmieniona:
- Iluzje zostawiają odłamek zdrowia, który leczy za 100/200/300/400. Dzieje się to, gdy umierają, eksplodują bądź kończy się ich czas trwania.
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]