r.

Opis patcha 24

Dobrze trafiliście - Opis patcha 24 o nazwie "Specializations" w pełni po polsku tylko u nas, zapraszamy!

Jak grom z jasnego nieba – tak właśnie lubi robić to HiRez. Tym razem do czynienia mamy z pewnymi zmianami u Grovera. Nowa umiejętność i karty – ale to nie wszystko! Zapraszamy do czytania.

Ogólne

  • [Zmiana!] Od teraz w trybie praktycznym (na boty) można grać na mapie Glacier Keep.

Glacier Keep działa trochę lepiej od Temple Ruins czy Enchanted Forest i działa świetnie w trybie z SI.

  • [Zmiana!] Kiedy gracz wyjdzie z meczu, AI bot będzie grać za niego dopóki nie wróci.

Ma to usprawnić i wyrównać szanse na wygraną dla drużyny która posiada AFK gracza.

  • [Zmiana!] Kiedy pierwszy raz będziesz robić swoją talię kart po zapisaniu gra będzie od Ciebie wymagać nazwania talii.
  • [Nowe!] Pierwszy slot w każdej talii kart będzie musiał posiadać kartę specjalizacji.
  • [Zmiana!] Kolekcja kart jest teraz sortowana przez nazwę karty.
  • [Zmiana!] Zaktualizowano wybór talii kart w trybie na boty.
  • [Zmiana!] Nowe ikony dla wierzchowców zostały dodane.
  • [Zmiana!] Zaktualizowano końcową tablicę wyników (po zakończeniu meczu) i teraz statystyki wyświetlają się kolejno: Eliminations -> Deaths -> Solo kills.

Gameplay

  • [Zmiany!] Capture and Payload:
    • Jeżeli jesteś w drużynie atakującej, pchającej wózek, stojąc obok niego przez 2 sekundy. przejmujesz go dla twojej drużyny i zacznie poruszać się sam, dopóki wrogi przeciwnik obok niego nie stanie.
    • Jeżeli obok wózka znajduję się jeden gracz z drużyny atakującej i jeden z drużyny broniącej, od razu się zatrzyma i nie będzie się poruszać póki zespół pchający nie zostanie przy nim “sam na sam”. Jeżeli jednak zespół broniący będzie “sam na sam” z wózkiem – wózek będzie się powoli wracał tak jak było przedtem.

Mapy

  • [Zmiany!] Niektóre mapy zostały naprawione oraz niektóre rzeczy na mapach zostały zmienione.

Balans postaci

Barik_DF

  • [Nerf!] Barik:
    • Zredukowano obrażenia ataku podstawowego z 400350.

Chcemy aby Barik został bohaterem defensywnym, ale jego podstawowe obrażenia były jednak za duże jak na tą role.

drogoz_DF

  • [Buff!] Drogoz:
    • Naprawiono błąd w którym podczas ultimate’a Drogoz drgał jak szalony.
    • Od teraz tarcze nie redukują obrażeń ulta Drogoza.

Dragon Punch [E] było zbyt łatwe do skontrowania poprzez karty ulepszające, redukujące obrażenia. Poprzez trudność trafienia Dragon Punch [E], chcemy aby było to bardziej satysfakcjonujące gdy się trafi.

Grohk_DF

  • [Buff/Nerf!] Grohk:
    • Chain Lightning [PPM] – zwiększono obrażenia zadawane pierwszemu trafionemu bohaterowi z 1518.
    • Zredukowano obrażenia ultimate’a z 450350.

Tempest [E] bolało aż za bardzo, ale wciąż chcemy aby było to dobre źródło obrażeń. Będziemy kontynuować eksperymentowanie z ultem Grohka w następnych patchach.

Grover_DF

  • [Rework!] Grover:
    • Briars and Blossoms [Q]:
      • Zmieniono nazwe na Nature’s Demise
      • Kiedy aktywne, Grover otrzymuje 30 % szybkości poruszania się na 5 sekund oraz wykrywa wroga z najmniejszą ilością zdrowia 100 stóp od niego i ten wróg jest widoczny tylko dla niego.

Kiedy reszta umiejętności Grovera działa bardzo dobrze, Briars and Blossoms zawsze wydawało się trochę dziwne. Nowa wersja Nature’s Demise daje Groverowi możliwość nadążania za celem, gdy ten wychodzi spoza jego zasięgu, jak i też wizję na celach mających mało zdrowia, co wzmacnia jego szalony styl polegający na machaniu toporem jak pojebany.

Kinessa_DF

  • [Buff!] Kinessa:
    • Zaktualizowano niektóre dźwięki karabinu snajperskiego ponieważ czasami był zbyt głośny.
    • Zredukowano czas aby naładować transporter z  1.2s0.6s.
    • Zwiększono zasięg transportera z 50 jednostek → 80 jednostek.

Wciąż próbujemy podrasować Transporter Kinessy tak, by w końcu znaleźć jego właściwe miejsce. Według nas, Kinessa to niebezpieczny przeciwnik z dystansu, jednak wcześniejsze wdrożenie Transportera sprawiało, że stawała się również całkiem defensywna, gdy złapałeś ją blisko. Osłabiając zdolności uciekania z bitwy dzięki Tranporterowi, możemy sprawić, że siła jej snajperowania wzrośnie.

Skye_DF

  • [Naprawy!] Skye:
    • Naprawiono masę bugów związanych ze Skye.

ying_ob

  • [Naprawy!] Ying:
    • Naprawiono błąd w którym Ying mogła “uciec” z bazy przed rozpoczęciem meczu.

Obrazki kart

  • [Zmiany!] Poniższe karty otrzymały nowe grafiki!
    • Impede (Barik)
    • Forest Expansion (Grover)
    • Nature’s Quickness (Grover)
    • Critical Hits (Kinessa)
    • Disinfect (Pip)
    • Medicinal Excellence (Pip)
    • Counter Measure (Ruckus)
    • Haven (Karta ulepszająca)

Karty – balans/aktualizacje/poprawki

  • [Naprawy!] Karty ulepszające:
    •  Aggression:
      • Naprawiono błąd, w którym Aggression wymagało 500 kredytów, ale wciąż kosztowało 400.

Androxus_DF

  • Androxus:
    • Heads Will Roll
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Broń] Trafienie przeciwnika w głowę zadaje 5/10/15/20% więcej obrażeń.
    • Abyss Walker
      “Osłabienie Abyss Walker pomaga utrzymać kontrolę nad leczeniem.”

      • Leczenie zmniejszone do 40/70/120/160 z 75/150/225/300.
    • Equivalent Exchange
      “Poprzednie wartości były odrobinę zbyt wielkie.”

      • Leczenie zmniejszone do 10/20/30/40% z 20/40/60/80%.
    • Vengeance
      • Nie zapewnia redukcji cooldownu dla Reversal.
      • Od teraz skaluje się z bazowymi obrażeniami Reversal co poziom o 100/200/300/400.

Barik_DF

  • Barik:
    • Inflame
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Broń] Podstawowe ataki podpalają cel, zadając obrażenia w wysokości 1,25/2,5/3,75/5% maksymalnego zdrowia celu przez 3s.
    • Infuse
      • Zmniejszono uzdrowienie do 125/250/375/500 przez 3s z 200/400/600/800.
    • Healing Station
      • Zmniejszono uzdrowienie do 40/80/120/160 na sekundę z 75/150/225/300.

Buck_DF

  • Buck:
    • Concussion
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Heroic Leap] zadaje 100/200/300/400 obrażeń po wylądowaniu. Możesz reaktywować umiejętność w ciągu kolejnych 3s.
    • Stomping Ground
      • Usunięto z gry.

Cassie_DF

  • Cassie:
    • Big Game
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Broń] Broń zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 2/4/6/8% maksymalnego zdrowia celu.
    • Blast Shower
      • Usunięto błędne “90s cd” z karty. Nakłada się ona za każdym razem, gdy Cassie używa Blast Shot.
      • Zmniejszono obrażenia na strzał do 50/100/150/200 z 125/150/175/200.
      • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia co strzał do 1s na każdym poziomie z 0,5/1/1,5/2s.
    • Drain Life
      • Stackuje się teraz jednokrotnie co cel.
      • Uzdrowienie zwiększone do 75/150/225/300 z 25/50/75/100.
    • Trauma
      • Redukcja prędkości ruchu zmniejszona do 10/20/30/40% z 15/30/45/60%.

drogoz_DF

  • Drogoz:
    • [NOWA KARTA SPECJALIZACYJNA] Masterful:
      • [Broń] Każdy kolejny cios przeciwko temu samemu celowi zwiększa Twoje obrażenia o 0,5/1/1,5/2% jego maksymalnego zdrowia na 3s, stackując się do trzech razy. Traci się je przy chybieniu kolejnego ciosu.

Evie_DF

  • Evie:
    • Impact
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Blink] Otrzymuje bonusowe 8/16/24/32% obrażeń do 4s po użyciu Blink.

Fernando_DF

  • Fernando:
    • Evolve
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Armor] Zwiększa maksymalną ilość zdrowia o 15/30/45/60%.

Grohk_DF

  • Grohk:
    • [NOWA KARTA SPECJALIZACYJNA] Lightning Rod
      • [Chain Lightning] Trafienie przeciwnika bronią zmienia ich w przewodnik, przez który przechodząc piorun zadaje obrażenia większe o 25/50/75/100%.

Grover_DF

  • Grover:
    • [NOWA KARTA SPECJALIZACYJNA] Pick Up
      • [Axe Throw] Axe Throw zadaje 100 obrażeń więcej. Uderzenie trafionego nim przeciwnika zmniejsza cooldown tej umiejętności o 2/4/6/8s.
    • [NOWOŚĆ] Chopper
      • [Axe Throw] Trafienie rzuconą siekierą uzdrawia Cię o 10/20/30/40% zadanych obrażeń.
    • [NOWOŚĆ] Unstoppable
      • [Nature’s Demise] W trakcie trwania Nature’s Demise otrzymujesz 20/40/60/80% redukcji efektów kontroli tłumu.
    • Over Growth
      • Zmienione.
        • [Nature’s Demise] W trakcie trwania Nature’s Demise otrzymujesz 5/10/15/20% kradzieży życia przeciwko swojemu celowi.
    • Nature’s Quickness
      • Zmienione.
        • [Nature’s Demise] Trafienie Twojego celu Nature’s Demise bronią zmniejsza cooldown Vine o 0,5/1/1,5/2s.
    • Verdant Expanse
      • Zmienione.
        • [Nature’s Demise] Zwiększa zasięg Nature’s Demise o 10/20/30/40%.

Kinessa_DF

  • Kinessa:
    • Critical Hits
      “Jesteśmy szczęśliwi z tego, jak trudno jest uciekać jako Kinessa, ale wysokie ryzyko wymaga równie takiej nagrody, więc w ramach rekompensaty zwiększyliśmy jej obrażenia.”

      • Zwiększono bonusowe obrażenia do 10/20/30/40% z 5/10/15/20%.
      • Nie redukują już czasu ładowania Sniper Mode.
    • Generator
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Weapon] Zmniejsza czas pełnego załadowania się strzału w Sniper Mode o 1,5/3/4,5/6s.

Pip_DF

  • Pip:
    • Malady
      • Naprawiono błąd, w którym Malady nie uruchamiał się z Explosive Flask.
    • From Above
      • From Above jest od teraz kartą specjalizacji.
      • Nie redukuje już cooldownu Weightless.
      • Zwiększa czas trwania o sekundę oraz obrażenia zadawane w trakcie Weightless o 5/10/15/20%.

Ruckus_DF

  • Ruckus:
    • Proximity
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Dual Fire] Zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 8/16/24/32% w kierunku najbliższych celów zależnie od dzielącej Was odległości.

Skye_DF

  • Skye:
    • Weakening Poison
      • Usunięto z gry.
    • Preparation
      • Przywrócono do gry.
      • [Armor] Udany kill lub eliminacja zmniejsza wszystkie aktywne czasy odnowienia o 25/50/75/100%.
    • Surprise Attack
      • Zmniejszono obrażenia do 100/200/300/400 ze 150/300/450/600.
    • Tactical Reload
      • Przywrócono do gry.
      • [Broń] Zdobywa 3 dodatkowe naboje. Zabicie przeciwnika automatycznie odnawia 5/10/15/20 pocisków.
    • Victory Rush
      • Przywrócono jako kartę specjalizacji.
      • [Broń] Zdobywa 15/30/45/60% prędkości ataku na 12s po zabiciu kogoś.

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]