Do Paladins juz niedługo zawita patch z cyferką 21! Co nowego?
Patch jest bardzo mały, można powiedzieć że jest to tylko hotfix, który naprawia wiele broken postaci. Co i jak?
Ogólne
- [Zmiana!] Od teraz, podstawowe talie kart są dostępne bez względu na to czy ma się do danej talii karty!
Balans postaci
- [Nerf!] Barik:
- Zmniejszono obrażenia auto-ataku z
433→ 400.
- Zmniejszono obrażenia auto-ataku z
- [Nerf!] Buck:
- Zmniejszono obrażenia auto-ataku z
64→ 61.
- Zmniejszono obrażenia auto-ataku z
- [Zmiana!] Fernando:
- Od teraz jeśli Fernando wcześnie anuluje używanie tarczy, cooldown nie włączy się.
- [Buff!] Grover:
- Zwiększono obrażenia auto-ataku z
350→ 400.
- Zwiększono obrażenia auto-ataku z
- [Nerf!] Kinessa:
- Zredukowano bonusowe obrażenia na ultimate Headhunter [E] z
100%→ 50%. - Zredukowano obrażenia w pełni naładowanego strzału na Sniper Rifle [PPM] z
880→ 800.
- Zredukowano bonusowe obrażenia na ultimate Headhunter [E] z
- [Nerf!] Skye:
- Zmniejszono obrażenia Poison Bolts [PPM] za jeden stack z
190→ 150 przez 4s.
- Zmniejszono obrażenia Poison Bolts [PPM] za jeden stack z
- [Nerf!] Ying:
- Zredukowano życie iluzji z
1500→ 1000. - Zredukowano celność broni ze
100%→ 87%. - Zredukowano obrażenia auto-ataku za jeden “tik” z
28→ 20.
- Zredukowano życie iluzji z
Karty
- Barik:
- Double Time:
- Od teraz posiada redukcje cooldownu wieżyczki {10/20/30/40}%.
- Mega Turret
- Od teraz nie zwiększa zdrowia wieżyczek.
- Double Time:
- Kinessa:
- Generator:
- Zredukowano czas naładowania strzału z
{0.15/0.30/0.45/0.60}s→{0.1/0.2/0.3/0.4}s.
- Zredukowano czas naładowania strzału z
- Generator:
- Skye:
- Contagion:
- Zredukowano bonusowe trwanie z
{20/40/60/80}%→{10/20/30/40}%.
- Zredukowano bonusowe trwanie z
- Contagion:
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]