r.

Opis patcha 21

Do Paladins juz niedługo zawita patch z cyferką 21! Co nowego?

Patch jest bardzo mały, można powiedzieć że jest to tylko hotfix, który naprawia wiele broken postaci. Co i jak?

Ogólne

  • [Zmiana!] Od teraz, podstawowe talie kart są dostępne bez względu na to czy ma się do danej talii karty!

Balans postaci

Barik_DF

  • [Nerf!] Barik:
    • Zmniejszono obrażenia auto-ataku z 433400.

Buck_DF

  • [Nerf!] Buck:
    • Zmniejszono obrażenia auto-ataku z 6461.

Fernando_DF

  • [Zmiana!] Fernando:
    • Od teraz jeśli Fernando wcześnie anuluje używanie tarczy, cooldown nie włączy się.

Grover_DF

  • [Buff!] Grover:
    • Zwiększono obrażenia auto-ataku z 350400.

Kinessa_DF

  • [Nerf!] Kinessa:
    • Zredukowano bonusowe obrażenia na ultimate Headhunter [E] z 100%50%.
    • Zredukowano obrażenia w pełni naładowanego strzału na Sniper Rifle [PPM] z 880800.

Skye_DF

  • [Nerf!] Skye:
    • Zmniejszono obrażenia Poison Bolts [PPM] za jeden stack z  190150 przez 4s.

ying_ob

  • [Nerf!] Ying:
    • Zredukowano życie iluzji z 15001000.
    • Zredukowano celność broni ze  100%87%.
    • Zredukowano obrażenia auto-ataku za jeden “tik” z 2820.

Karty

Barik_DF

  • Barik:
    • Double Time:
      • Od teraz posiada redukcje cooldownu wieżyczki {10/20/30/40}%.
    • Mega Turret
      • Od teraz nie zwiększa zdrowia wieżyczek.

Kinessa_DF

  • Kinessa:
    • Generator:
      • Zredukowano czas naładowania strzału z {0.15/0.30/0.45/0.60}s{0.1/0.2/0.3/0.4}s.

Skye_DF

  • Skye:
    • Contagion:
      • Zredukowano bonusowe trwanie z {20/40/60/80}%{10/20/30/40}%.

 

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]