r.

Opis Patcha 20

Do Paladins zawitał patch z okrągłą i jubileuszową cyfrą - 20! Co w nim?

Po długiej przerwie w końcu widzimy patch! Jest on chyba największym patchem do tej pory, i przede wszystkim wprowadza nową postać – Ying! Ale to nie wszystko! Wprowadza także parę skinów, REWORK SYSTEMU KART (ZNOWU) oraz wiele nowych rzeczy. Przejdźmy do rzeczy!

Ogólne

Yingmini

 

  • [Nowe!] Ying jest już z nami! Wszystko o niej możecie znaleźć o tutaj: klik! ,albo klikając w obrazek powyżej!
  • [Nowe!] Skin za founder’s packa do Smite – Fernando Ares został udostępniony!
  • [Nowe!] Wprowadzono kupywanie bohaterów (które zostało zapowiedziane dosyć dawno).
    • Bohaterowie kosztują 2500 golda albo 200 kryształów.
    • Wszyscy którzy grali przed patchem 20 dostaną wszystkich bohaterów łącznie z Ying, lecz następny bohater będzie musiał zostać kupiony.
    • Bohaterowie którzy będą za darmo dla każdego to: Fernando, Barik, Ruckus, Cassie, i Pip
  • [Zmiana!] Teraz możesz tworzyć skin do broni dla bohatera dla którego chcesz, ale wciąż będzie to losowy skin.
  • [Zmiana!] Od teraz nie ma maksymalnego levela konta, więc możesz zdobywać tyle leveli ile chcesz, a co za tym idzie – więcej skrzynek!
  • [Zmiana!] Naprawiono parę bugów!
  • [Zmiana!] Parę zmian na mapach!
  • [Zmiana!] Beacon został zastąpiony jako karta aktywowana!
  • [Zmiana!] Od teraz machina oblężnicza nie może sama skończyć gry – bohater musi zaatkować bramę aby ją zniszczyć i wygrać.

Nowe skiny

(Wkrótce dodamy wygląd poniższych skinów do każdego z opisów bohaterów oraz do wpisu Wszystko o skinach!)

  • Ogólne:
    • Nowa ikona wszystkich skinów.
  • Bohaterowie:
  • Bronie:
    • Androxus:
      • Magma
      • Twilight
      • Exalted
    • Skye:
      • Chrome
    • Ying:
      • Lazuli
      • Jadeite
      • Haunt
      • Daffodil
      • Carantion

 

Balans postaci

Androxus_DF

  • [Buff!] Androxus:
    • Zredukowano zdrowie Androxusa z 20501950.
    • Zwiększono celność Defiance [PPM] z 7075%.
    • Zwiększono wielkość pocisku Reversal [Q] z 1.62ft.
    • Prędkość pocisku Reversal [Q] została zwiększona z 285350.
    • Zwiększono obrażenia ataków podstawowych z 350400.

Barik_DF

  • [Nerf!] Barik:
    • Zredukowano zdrowie tarczy Barricade [PPM] z 35003000.
    • Cooldown na Barricade [PPM] został zwiększony z 20s30s.
    • Zredukowano czas trwania Barricade [PPM] z 8s4s.

Buck_DF

  • [Zmiana!] Buck:
    • Zredukowano czas trwania siatki Net Shot [PPM] z 1.5s1s.
    • Zasięg Bucka został zwiększony z 125150ft.

Cassie_DF

  • [Buff/Nerf!] Cassie:
    • Blast Shot [Q] nie będzie już podrzucać wrogów tylko będzie ich odpychać.
    • Zwiększono prędkość lotu autoataku z 320400.
    • Zwiększono wielkość pocisku autoataku z 1.3ft1.5ft.
    • Obrażenia na autoatakach zostały zmniejszone z 460375.

Fernando_DF

  • [Buff/Nerf!] Fernando:
    • Od teraz na ultimate życie sojuszników jak i Fernando nie może spaść poniżej 1500 HP.
    • Zredukowano zasięg autoataku z 40ft30ft.
    • Zredukowano zdrowie tarczy Shield [PPM] z 75005000.

Grohk_DF

  • [Buff!] Grohk:
    • Teraz Grohk na ultimate maxymalna liczba wrogów których może trafić została zwiększona z 12.
    • Zredukowano czas zanim błyskawica na ultimate ponownie trafi z 0.60.4s.
    • Zredukowano czas trwania ultimate z 4s3s.

Kinessa_DF

  • [Zmiany!] Kinessa:
    • Transporter [F] teraz zostaje “postawiony” od razu po kliknięciu [F].
    • Czas trwania teleportu na [F] został zmniejszony.
    • Transporter od teraz stoi maksymalnie 30 sekund.
    • Zredukowano cooldown Transporter [F] do 10 sekund.

Pip_DF

  • [Zmiany/Nerf!] Pip:
    • Explosive Flask od teraz funkcjonuję jako [PPM]
    • Healing Potion teraz funkcjonuję jako [Q]
    • Zmniejszono wartość leczenia z 1000500 przez 4s.

Ruckus_DF

  • [Buff!] Ruckus:
    • Zwiększono zasięg Hexa Fire [E] z 100250ft.
    • Od teraz Ruckus otrzymuję o 30 % mniejsze obrażenia kiedy ultuje.
    • Hover [F] od teraz zakończy się jeśli Ruckus dostanie efekt CC – Cripple.

Skye_DF

  • [Buff/Nerf!] Skye:
    • Zwiększono celność Poison Bolts [PPM] z98100%.
    • Zwiększono celność ataków podstawowych z 98100%.
    • Hidden [F] już nie zapewnia bonusu do prędkości ruchu.

Karty!

  • [Zmiana!Zmieniono grafiki niektórych kart.
  • [Zmiana!] NOWY SYSTEM KART:
    • Karty legendarne nie maja już limitu ile można użyć ich w jednej talii, ale jest limit punktów, który zatrzymuję Cię przed używaniem zbyt wielu.
    • Kart nie można już levelować podczas trwania meczu. Jednak, każda karta została podzielona na “4 levele”, które mają inną siłe na innych levelach. Każdy level karty jest równy do danej rzadkości karty (Powszechna, Rzadka, Epicka, Legendarna) i teraz posiada “koszt”, który jest obliczany w punktach (Powszechna – 1, Rzadka – 2, Epicka – 3, Legendarna – 4). Każda talia kart wciąż musi posiadać 5 kart, ale każda talia ma limit punktów, który wynosi 12. Aby talia została użyta nie musi mieć 12 punktów tylko DO 12 PUNKTÓW.
    • Przykład:
    • Bunker jest kartą Barika, która zwiększa zdrowie Barricade [PPM] o +1000/2000/3000/4000. HP tej tarczy zależy od levelu karty. W nowym systemie Bunker jest teraz rozdzielony na 4 karty z indywidualną rzadkością i liczbą punktów:
      • Bunker I +1000 Zdrowia – Powszechna – Kosztuje 1 punkt do wykorzystania w talii
      • Bunker II +2000 Health – Rzadka – Kosztuje 2 punkty do wykorzystania w talii.
      • Bunker III +3000 Health – Epicka – Kosztuje 3 punkty do wykorzystania w talii.
      • Bunker IV +4000 Health – Legendarna – Kosztuje 4 punkty do wykorzystania w talii.
    • A tutaj przykładowy build Barika, który ma maksymalne 12 punktów:
      • Mega Turret IV (4 Punkty) – Twoje wieżyczki strzelają pociskami zapalającymi.
      • Double Time II (2 Punkty) – Możesz teraz posiadać 2 wieżyczki na raz, oraz karta redukuję cooldown wieżyczki.
      • Forged Alloy III (3 Punkty) – Zwiększa zdrowie wieżyczek.
      • Combat Repair II (2 Punkty) – Leczysz swoje wieżyczki kiedy jesteś blisko nich.
      • Bunker I (1 Punkt) – Zwiększasz zdrowie swojej Barykady.
    • Gracze teraz będą posiadać maksymalnie 8 talii kart na bohatera:
      • Jedna dwunasto-punktowa współdzielona (z każdym bohaterem) talia została dodana do wszystkich kont i zawsze będzie dostępna. Jest to zwykła startowa talia, która zwiększa twoje obrażenia od ataków podstawowych.
      • Trzy dwunasto-punktowe “buildy” także zostały dodane jako podstawowe talie. Są to popularne i efektywne buildy dla każdego z bohaterów. Talia ta posiada krótki opis jak działa dany build. Te talie będą zawsze dostępne i nie mogą zostać zmienione. Jeśli gracz nie posiada kart z danej talii to jeśli zdobędziesz jakąś kartę z danej talii, to automatycznie “luka” się wypełni, nawet jeśli jest to karta o słabszej wartości, ale z tym samym efektem.
      • Dodano także 4 talie które mogą być modyfikowane na dowolny sposób przez gracza.

Uwaga: Patch 20 nie będzie posiadł aktywnych kart, które są opisane poniżej. Chcemy je dopracować zanim je udostępnimy!

  • Aktywowane karty są nowym typem kart, które mogą zostać wybrane w oknie wyboru bohatera. Gracze mogą posiadać 3 takie karty kiedy wchodzą do gry.
    • Ważną kartą jest… Teleport Beacon, który został zamieniony w tą właśnie kartę. Karta posiada 240 sekund Cooldownu i działa identycznie jak Beacon w poprzednich wersjach gry.
    • Na chwilę obecną posiadamy 9 kart aktywowanych.
  • Dodano jak i usunięto parę kart.

Uff! Udało się. Jak widać zmian jak i nowości jest dosyć sporo. Podoba Wam się taki system kart? Koniecznie dajcie znać!

 

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]