Do naszej zamkniętej bety Paladins zawitał patch o numerku 19! Co zmienił?
Ten patch głównie oczyszcza Paladins ze sporej ilości bugów, trochę zmienia system kart oraz dodaje nową mapę do trybu Payload!
Ogólne
- [Nowe!] Nowa mapa Serpent Temple do trybu Payload jest już z nami! Tutaj wszystko co o niej powinniście wiedzieć: klik!
- [Usunięto!] Usunięto głosowanie na tryb gry. Od teraz każdy tryb ma swoją kolejkę!
- [Usunięto!] Usunięto tryb Capture Only!
- [Usunięto!] Usunięto sporo bugów!
- [Nowe!] Dodano opcję która pozwala Ci na automatyczne levelovanie kart w grze. Jest ona włączona – jeżeli jej nie chcesz wyłącz w opcjach.
- [Nowe!] Teraz każdy na pewno zauważy że dana umiejętność jest na cooldownie ponieważ od teraz ikona umiejętności jest czerwona i przekreślona czerwonym krzyżykiem.
- [Zmiany!] Ultimate zacznie ładować się wraz z pojawieniem się punktów do przejęcia a nie jak do tej pory 30 sekund przed!
VFX
- [Zmiany!] Kontynuujemy oraz szlifujemy wygląd umiejętności czy autoataków bohaterów!
Balans postaci
Usunęliśmy zwykłe statystyki kart (dodatkowe obrażenia oraz zdrowie), a więc musieliśmy rozdać niektórym postacią te obrażenia, więc nie bójcie się jeżeli zobaczycie tu jakieś okropnie duże liczby:
- [Buff!] Androxus:
- Naprawiono masę bugów
- Obrażenia jego podstawowych ataków zostały zmienione z
300na 350! - Jego umiejętność Reversal [Q] zadaję teraz więcej obrażeń. Z
300do 350! - Zmniejszono celność na Reversal [Q].
- Accursed Arm [E] dostało parę buffów: Zwiększono prędkość lotu pocisku ze
100do 320! - Otrzymano obrażenia z
600do 750! - Można teraz anulować ulta naciskając ponownie [E]!
- [Buff/Zmiany!] Barik:
- Czas stania tarczy wzrósł z
5 sekunddo 8 sekund! - Prędkość lotu autoataku została zwiększona z
220do 390! - Obrażenia jego podstawowego autoataku zostały zwiększone z
340do 433! - Zmniejszono obrażenia na wieżyczkach z
335do 140. - Teraz wieżyczka podpala!
- Został także znerfiony jej prędkość ataku z
1.4 sekunddo 0.7 sekund.
- Czas stania tarczy wzrósł z
- [Buff!] Buck:
- Zwiększono obrażenia podstawowych autoataków z
50do 64 za odłamek!
- Zwiększono obrażenia podstawowych autoataków z
- [Buff!] Cassie:
- Od teraz kiedy Cassie uderzy samą siebie z [Q], zostanie odrzucona na małą odległość.
- Prędkość podstawowych ataków została zwiększona z
270do 320! - Obrażenia podstawowych ataków została zwiększona z
360do 460!
- [Buff!] Evie:
- Uzyskano zasięg na ataku podstawowym ze
130do 175! - Obrażenia podstawowych ataków została zwiększona z
360do 510! - Teraz kiedy Evie strzeli sobie pod nogi, odrzuci ją to oraz zada jej 100 obrażeń!
- Uzyskano zasięg na ataku podstawowym ze
- [Buff!] Fernando:
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
30do 45!
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
- [Buff!] Grohk:
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
35do 41!
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
- [Buff!] Grover:
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
275do 350!
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
- [Buff!] Kinessa:
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
77do 97! - Zwiększono obrażenia w pełni naładowanego strzału z trybu snajpera z
800do 880!
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
- [Buff!] Pip:
- Explosive Flask [Q] teraz gdy trafi Pipa, odrzuca go na mały dystans.
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
360do 460! - Ataki podstawowe teraz gdy trafią Pipa, odrzucą go na mały dystans i zadadzą 100 obrażeń.
- [Buff!] Ruckus:
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
67do 85!
- Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
- [Nerf/Buff!] Skye:
- Zredukowano trwanie niewidzialności z
5 sekunddo 3.5 sekund. - Zredukowano prędkość poruszania się podczas trwania niewidzialności z
20%do 15%. - Zwiększono obrażenia Poison Bolts [PPM] z
130do 190 na sekundę! - Zwiększono prędkość autoataków ze
250do 275! - Obrażenia podstawowego ataku zostały zwiększone z
90do 115!
- Zredukowano trwanie niewidzialności z
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]