League of Legends r.

Opis patcha 10.2

Czas poznać oficjalne zmiany w patchu 10.2.

Skórki Guardian of the Sands

Guardian of the Sands Janna, Guardian of the Sands Rengar, Guardian of the Sands Ryze

1350 RP

Według opisu patcha skórki mają być dostępne 22 stycznia (mimo że w harmonogramie patchów aktualizacja jest przewidziana dopiero na 23 stycznia).

Skórki Dragonslayer

Dragonslayer Diana, Dragonslayer Olaf

Skórki mają być dostępne 30 stycznia.

1350 RP

Dragonslayer Diana, Dragonslayer Olaf

Dragonslayer Trundle

1350 RP

Skórka ma być dostępna 30 stycznia.

Thresh – wskaźnik E

Zaktualizowano wskaźnik castowania E Thresha – dodano okrąg.

Zmiany balansu

Aphelios

  • Calibrum – Q
    • Zwiększono cooldown z 9/8,25/7,5/6,75/6  sekund do 10/9,5/9/8,5/8 sekund.
    • Zmniejszono obrażenia z oznaczenia Calibrum z 20/25/30/35/40 (+30% bonusowego AD) do 15 (+20% bonusowego AD).
  • Severum – Q
    • Obrażenia zmienione z 35% bonusowego AD na 30% bonusowego AD na trafienie.
  •  Crescendum
    • Obrażenia autoataku: 130-264% całkowitego AD (lustrzane Chakramy 1-10) ⇒ 130-223% całkowitego AD (lustrzane Chakramy 1-10).

Draven

  • Whirling Death (R)
    • Bonusowe AD zmienione ze 110% na 110/130/150%.

Jinx

  • Get Excited! (pasyw)
    • Od teraz jej pasyw załącza się również wtedy, kiedy pokona epickiego stwora.

Karma

  • Inner Flame  (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 90/135/180/225/270.
  • Focused Resolve (W)
    • Obrażenia zwiększone z 30/55/80/105/130 do 40/65/90/115/140.

Lulu

  • Pancerz zwiększony z 28,22 do 29.
  • AD zwiększone z 46,368 do 47.
  • Help, Pix! (E)
    • Cooldown zmniejszony z 10 sekund do 8 sekund.

Nautilus

  • Dredge Line (Q)
    • Zmniejszono obrażenia z 80/130/180/230/280 do 70/115/160/205/250.

Qiyana

  • Terrashape (W)
    • Prędkość ataku zmieniona z 20% na 5/10/15/20/25%.

Sona

  • Song of Celerity (E)
    • Zwiększone przyśpieszenie dla Sony z 10-14 (+3% na 100 AP)] do 25% (+4% na 100 AP).

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ruchu zwiększona z 20/25/30/35/40% % do 30/35/40/45/50%.
  • Pillar of Ice (E)
    • Spowolnienie zwiększone z 15/25/35/45/55% do 20/30/40/50/60%.

Viktor

  • Bugfix – Hex Core
    • Viktor otrzymuje teraz swoją bazową ilość many co poziom (25) zamiast wartości z przedmiotu (5-15). Oznacza to 300 many więcej na poziomie 18.

Wukong

  • Crushing Blow (Q)
    • Mnożnik obrażeń zwiększony z 10/12,5/15/17,5/20% do 5/10/15/20/25%.
  • Warrior Trickster (W)
    • Cooldown zmieniony z 24/21/18/15/12 sekund na 22/20/18/16/14 sekund.

Ziggs

  • Bouncing Bomb (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 75/120/165/210/225 do 85/130/175/220/265.
  • Satchel Charge (W)
    • Zwiększony zasięg odrzucenia z 400 do 500 jednostek.
  • Hexplosive Minefield (E)
    • Spowolnienie zmienione z 20/25/30/35/40% na 30/35/40/45/50%.

Przedmioty

Cloak of Agility

  • Szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 25% do 20%.

Frozen Heart

  • Pancerz zwiększony ze 100 do 110.

Stormrazor

  • Zmniejszono AD z 55 do 50.

Inne

Rift Herald

  • Zdrowie Heralda zmniejszone z 8250-16 500 do 7125-14 250 (jego zabicie w Baron picie będzie wymagało mniej czasu).