Nie musieliśmy długo czekać na najnowszy patch 22 - zaledwie kilka dni. Zapraszamy zatem na szczegółowy opis patcha 22 "Under Siege"!
Patch przede wszystkim wprowadza zaktualizowany tryb Capture and Siege, który działa teraz podobnie do trybu Payload. Oprócz tego – jak zawsze zmiany w balansie. Kto został znerfiony w tym patchu? Zapraszamy!
Ogólne
- [Zmiana!] Zmieniono ekran gdy otrzymuję się obrażenia na bardziej przejrzysty.
- [Zmiana!] Zmieniono także dźwięki kiedy otrzymuję się obrażenia, które zmieniają się za każdy inny rodzaj obrażeń (trucizna, błyskawice czy pociski).
- [Nowe!] Dodano nowe klawisze, które następująco powodują (w grze):
- Pod przyciskiem “U” można zmienić talię.
- Pod przyciskiem “I” pojawia się sklep z burn kartami.
- [Zmiana!] Naprawiono sporo błędów.
Gameplay
- [Nowe/Zmiana!] Tryb Siege:
- Tryb Siege został zakutalizowany. Teraz bazuję na rundach w których każda drużyna stara się zdobyć maksymalną liczbę punktów – 4 aby wygrać mecz. 1 Punkt jest zdobywany gdy drużyna przejmie punkt oraz kiedy doprowadzi się wózek do wrogiej bazy. Kiedy przejmie się punkt, pojawia się wózek i musi zostac eskortowany do wrogiej bazy aby zdobyć kolejny punkt. “Faza” wózku trwa 3 minuty, a kiedy drużyna która posiada aktywny wózek, umrze – odradza się na punkcie na którym zdołało im się przejąć wózek.
- Przed każdym startem danej rundy, gracze mogą zmieniać talię kart, która obecnie będą używać w danej rundzie.
- Przed każdą rundą gracze mogą wybrać Burn karty z obszernej listy, które będą aktywne jedną runde. Burn karty kosztują, a kredyty zdobywa się poprzez poszczególne rzeczy np. zabijanie czy przejmowanie punktów.
Nowe skiny
- Grover:
- Winter Frost
Balans postaci
- [Zmiany!] Buck:
- Buck od teraz może strzelać gdy jest w powietrzu przez umiejętność Heroic Leap [F].
- Zmniejszono czas “ładowania” skoku z
0.6s→ 0.1s. - Zwiększono Cooldown Recovery z
15s→ 18s.
- [Nerf!] Evie:
- Zmniejszono liczbę amunicji w magazynku z
8→ 6.
- Zmniejszono liczbę amunicji w magazynku z
- [Zmiany!] Ruckus:
- Hexa Fire [E]:
- Teraz automatycznie autoataki same zostają wystrzelane.
- Zwiększono celność z
76%→ 87% - Zwiększono częstotliwość rakiet z
0.5s→ 0.25s. - Zwiększono prędkość rakiet z
75→ 200. - Ruckus teraz może się poruszać gdy ultuje, ale rusza się tylko za 5 % jego prędkości poruszania się.
- Zmniejszono czas trwania z
5s→ 4s. - Zredukowano obrażenia miniguna z
80→ 70.
- Hexa Fire [E]:
- [Zmiana!] Skye:
- Hidden [F] jest teraz wykonywane w pierwszej osobie.
- [Zmiany/Nerf!] Ying:
- Iluzję mogą teraz zostać umiejscowione gdziekolwiek w odległości 0-35 jednostek.
- Od teraz łatwiej będzie rozróżnić klony Ying jeśli jest w twojej drużynie.
- Zmniejszono zdrowie Iluzji z
1000→ 750.
Mapy
- [Nowe!] Wszystkie mapy:
- Spawny i pomieszczenia healujące teraz po wyjściu przez krótki okres czasu blokują wszystkie rodzaje obrażeń.
- [Zmiany!] Wszystkie mapy Siege:
- Usunięto pierwszą bramę braz.
- Usunięto wieżyczki w bazach.
- Wszystkie poboczne drewniane wejścia są teraz zawsze otwarte.
- [Zmiany!] Niektóre mapy otrzymały pomniejsze zmiany.
Obrazki kart
- [Zmiany!] Poniższe obrazki kart zostały zaktualizowane!
- Bulldozer (Burn Card)
- Cold Acclimation (Evie)
- Heat Transfer (Fernando)
- Ninja (Skye)
- Preparation (Skye)
- Running Start (Fernando)
- Tangled (Buck)
- Trauma (Cassie)
- Prodigy (Kinessa)
- Generator (Kinessa)
Zmiany/Balans/Aktualizacje kart
- [Nowe!] Burn karty (kiedyś karty dla każdego bohatera):
- Udostępniane karty dla wszystkich bohaterów zostały usunięte i zamienione w Burn karty.
- [Usunięto!] Karty, które zostały usunięte:
- Androxus:
- Dog Fighter
- Lift Off
- Barik:
- Mega Turret
- Buck:
- Discipline
- Undying
- Cassie:
- Sky Warden
- Evie:
- Sublimate
- Grohk:
- Unstable
- Kinessa:
- Beam me up
- Pip:
- Masterful
- Ruckus:
- Suppresive Fire
- Well Rested
- Skye:
- Backstab
- Contagion
- Corrode
- Androxus:
- [Nowe!] Nowe karty:
- Barik:
- Healing Station:
- Regenerujesz zdrowie wieżyczek 75/150/225/300 zdrowia przez jedną sekundę, kiedy stoisz obok nich.
- Healing Station:
- Barik:
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]