League of Legends r.

Ogromne zmiany Udyra nadchodzą – koniec z AP Udyrem!

Tak - Udyr dostanie zaraz kolejne buffy i dodatkowo Riot postanowił skończyć z full-AP Udyrem! W jaki sposób? Przekonajcie się sami!

W tym momencie Udyr nie wygląda tak źle, jeżeli chodzi oczywiście o statystyki:

  • 48% winrate.
  • 0,68% playrate.

Może i nie jest to najgorszy wynik, ale są o wiele, wiele bardziej zaniedbane postacie. Muszę przyznać jednak, że te zmiany są dość pokaźne!

Ogromne zmiany Udyra w 7.14!

Ogólne:

  • MS zwiększony z 345 do 355.

Inner Beast [Pasywka] Rework!

  • Za każdym razem, gdy Udyr zmieni styl w walce, zyskuje stack Inner Beast (Wewnętrznej Bestii) na 7 sekund (maksymalnie 5 stacków).
  • Inner Beast (dotyczy tylko jednego stacka): zyskuje +4% CDR, +4% AS i +6% bazowego AD.

Tiger Stance [Q]

  • Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.
  • Okres trwania zwiększonego AS zwiększony z 5 do 6 sekund.
  • Obrażenia DoT zwiększone z 30/60/90/120/150 (+120/130/140/150/160% całkowitego AD) na 78/126/174/222/270 (+90 bonusowego AD).
  • Czas trwania DoT wydłużony z 2 do 6 sekund.
  • [nowość] DoT zadaje +6% obrażeń za każdy stack Inner Beast.
  • [usunięto] Jeżeli DoT jest odnowione, nie zadaje części obrażeń jako burst.

Turtle Stance [W]

  • Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.

Bear Stance [E]

  • Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.

Phoenix Stance [R]

  • Cooldown zmniejszony z 6 na 5 sekund.
  • Obrażenia ognistej aury zmienione z 40/80/120/160/200 (+100% AP) na 60/90/120/150/180 (+120% bonusowego AD).
  • Czas trwania ognistej aury wydłużony z 4 do 6 sekund.
  • Obrażenia stożka ognia zmienione z 40/80/120/160/200 (+45% AP) na 50/75/100/125/150 (+30/40/50/60/70% bonusowego AD).

To nie błąd! Phoenix Stance naprawdę straci swoje przeliczniki na AP

~DoT = Damage over Time – obrażenia rozłożone w czasie