Tak - Udyr dostanie zaraz kolejne buffy i dodatkowo Riot postanowił skończyć z full-AP Udyrem! W jaki sposób? Przekonajcie się sami!
W tym momencie Udyr nie wygląda tak źle, jeżeli chodzi oczywiście o statystyki:
- 48% winrate.
- 0,68% playrate.
Może i nie jest to najgorszy wynik, ale są o wiele, wiele bardziej zaniedbane postacie. Muszę przyznać jednak, że te zmiany są dość pokaźne!
Ogromne zmiany Udyra w 7.14!
Ogólne:
- MS zwiększony z 345 do 355.
Inner Beast [Pasywka] Rework!
- Za każdym razem, gdy Udyr zmieni styl w walce, zyskuje stack Inner Beast (Wewnętrznej Bestii) na 7 sekund (maksymalnie 5 stacków).
- Inner Beast (dotyczy tylko jednego stacka): zyskuje +4% CDR, +4% AS i +6% bazowego AD.
Tiger Stance [Q]
- Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.
- Okres trwania zwiększonego AS zwiększony z 5 do 6 sekund.
- Obrażenia DoT zwiększone z 30/60/90/120/150 (+120/130/140/150/160% całkowitego AD) na 78/126/174/222/270 (+90 bonusowego AD).
- Czas trwania DoT wydłużony z 2 do 6 sekund.
- [nowość] DoT zadaje +6% obrażeń za każdy stack Inner Beast.
- [usunięto] Jeżeli DoT jest odnowione, nie zadaje części obrażeń jako burst.
Turtle Stance [W]
- Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.
Bear Stance [E]
- Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.
Phoenix Stance [R]
- Cooldown zmniejszony z 6 na 5 sekund.
- Obrażenia ognistej aury zmienione z 40/80/120/160/200 (+100% AP) na 60/90/120/150/180 (+120% bonusowego AD).
- Czas trwania ognistej aury wydłużony z 4 do 6 sekund.
- Obrażenia stożka ognia zmienione z 40/80/120/160/200 (+45% AP) na 50/75/100/125/150 (+30/40/50/60/70% bonusowego AD).
To nie błąd! Phoenix Stance naprawdę straci swoje przeliczniki na AP
turtle heal still scales with health, and its shield still scales with ap. but yeah, phoenix got its ap ratios exchanged for bonus ad
— rick maher (@ricklessabandon) 27 czerwca 2017
~DoT = Damage over Time – obrażenia rozłożone w czasie