League of Legends r.

Duże zmiany dżungli w 8.10: usunięcie jednego kraba, ciężej będzie dostać 3 poziom i więcej postaci, które mogą dżunglować?!

Czas na zapowiadane zmiany dżungli w najbliższym patchu! Zmieni się naprawdę dużo i najpewniej balans znowu może być zachwiany. Riot... dlaczego usuwasz jednego kraba z gry?

Wszystkie te zmiany pojawią się na PBE w najbliższym czasie (dokładniej mówiąc, we wtorek) – a na live wejdą za 2,5 tygodnia, z patchem 8.10.

Cele zmian dżungli

  • Redukcja wczesnej presji wynikającej z dżunlgerów.
  • Zwiększenie interakcji dżunglerów (tzn. jeden dżungler vs drugi dżungler) w early.
  • Zachęcenie do tworzenia nowych ścieżek.
  • Redukcja ograniczeń many – szczególnie dla postaci, które miału problemy z brakami many w dżungli.

Czas na najbardziej “kontrowersyjne” zmiany – czyli usunięcie jednego kraba z gry:

Zmiany Rift Scuttlera

  • Bazowe zdrowie: 800 ⇒ 1200
  • Skalowanie zdrowia: 800 +200 (po pierwszym spawnie) +60 za poziom ⇒ 1200 + 25 za poziom
  • Doświadczenie po zabójstwie: 10 ⇒ 170
  • Czas odrodzenia: 180 ⇒ 150
  • [Nowość] Teraz istnieje tylko jeden krab na mapie
  • Początkowy spawn: 2:15 ⇒ 1:40
  • Nagroda w złocie: 70 ⇒ 100
  • Nagroda w postaci many po śmierci: 10-40 (oparte na brakującym % many) ⇒ 50-200 (oparte na brakującym % many)

Nowości

  • Teraz będzie tylko jeden Krab w jednym momencie na mapie. Będzie się on pojawiać losowo – ale obie drużyny zostaną powiadomione, gdzie takowy się pojawi.
  • Zmiany ścieżek w early – teraz otrzymanie 3. poziomu nie będzie tak proste.

Teraz, aby otrzymać 3. poziom, będziemy musieli:

  1. Wykonać 2 standardowe obozy i Kraba.
  2. Wykonać 3 obozy (wraz z Krugami).
  3. Wykonać 4 standardowe obozy.
  • Talisman będzie zwracać o wiele więcej many. Będzie to oparte na brakującej manie, kiedy czyścimy dżunglę.
  • Runic Echoes dostanie małe zmiany, aby być bardziej “przyjazny” dla magów