League of Legends r.

Czy ognisty smok dostanie zmiany?

Jak dobrze wiecie, od 2 aktualizacji Riot wprowadził do gry nowe smoki. Wokół nich krąży wiele kontrowersji. Jeden z graczy zwrócił uwagę, że czerwony smok może być zbyt silny. Jak się odnieśli do tego twórcy?

Przypomnijmy na początek właściwości Infernal Drake’a:

Fire_Dragon_Ingame

  • Zwiększa obrażenia we wrogich bohaterów zwiększając o 8/16/24 % AP i AD (+50 % w przypadku zabicia Elder Dragona)

Czy ognisty smok dostanie zmiany?

Oto wypowiedź Meddlera:

Infernal Drake daje % AD/AP z kilku powodów. Po pierwsze zapobiega to zbyt szybkiemu zyskaniu darmowych obrażeń przez zabójców i wojowników, gdy budują się w tanków. Jest oczywiście kilka sytuacji, w których ten smok jest zbyt efektywny, ale to temat na dalszą dyskusję. Po drugie chcemy, aby smoki miały znaczący wpływ na grę i podejmowane decyzje. Oferując % obrażenia zamiast bazowych, sprawiamy, że gracze z większą chęcią kupią dodatkowe AP/AD, aby więcej czerpać z buffa smoka. Po trzecie i ostatnie – % AP/AD nie ma tak dużego wpływu na early game i nie sprawi, że nagle jeden team stanie się nie do pokonania.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]