Odporność na magię
Każdy bohater dostanie nieco lepszą odporność na magię zwiększającą się co poziom. Pomoże to przeżyć burst wielu bohaterom, którzy są papierowi.
Balans przedmiotów dla tanków
Wiele przedmiotów dla tanków ma zły stosunek HP/Pancerza/MR do kosztu. Zmienimy recepty tak, aby tanki miały bardziej rozłożony power spike i były równie silne w każdym etapie gry.
Przykładowo Sunfire Cape straci trochę HP, a zyska więcej pancerza. Przez te zmiany, takie przedmioty będą mniej efektywnie budowane jako pierwsze w ramach defensywy przeciwko bohaterom zadającym obrażenia magiczne. Chodzi o to, aby tank budujący szybko HP/Pancerz mógł być pokarany za taką strategię przez bohatera bazującego na AP. Zmiany dotkną Guardian Angela, aby był bardziej przydatny.
Unikalność przedmiotów
Chcemy, aby każdy z przedmiotów dla tanków miał unikatowe właściwości, jednak żeby nie były tak efektywne. Przykładowo, Dead Man’s Plate nie będzie zadawał dodatkowych obrażeń przy osiągnięciu maksymalnej liczby ładunków, jednakże same ładunku o wiele szybciej będą się gromadziły.
Nowe defensywne przedmioty
Oczywiście dodamy nowe przedmioty. Będą one typowo egoistyczne. Przykładowo, będzie to przedmiot dający Pancerz/Odporność na magię, który podwaja liczbę premii, jeśli wokół jest więcej niż 1 wróg.