League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.8!

Riot ujawnia patch notesy 6.8! Zobaczcie!

Rework Tarica!

Aktualizacja skinów Tarica!

Oryginalny splashart

taric-oryginal

taric

taricturn

Bloodstone Taric – 975 RP

Taric-dark-stones

taric3

taric3turn

Emerald Taric – 520 RP

Taric-Emerald

taric1

taric1turn

Armor of the Fifth Age Taric – 750 RP

Taric-IXw

taric2

taric2turn

Nowy głos Tarica!

Dodano też inne języki:

Taric – ekran logowania

Nowe skiny!

Infernal Diana

1350 RP

Diana_Splash_3

Diana_3

skindiany

lMaI9FQ

O8slR7P

Tarcze magii

Wszyscy dobrze wiedzą, że tarcze magii mogą zablokować kilka umiejętności, które uderzą dokładnie w tym samym czasie – mówiąc prosto, tarcze magii ochraniają was przez bardzo krótki czas, niezależnie od tego, co w was uderzy. Ten czas jest bardzo lekko niekonsekwentny, zależnie od czasu odświeżania serwera. W połączeniu z faktem, że niektóre zaklęcia w grze (jak R – Ogień Zaporowy Corkiego) są rozbite na kilka części na poziomie kodu, oznacza to, że w rzadkich przypadkach, niektóre elementy tych wielokrotnie uderzających umiejętności trafią w zły moment odświeżenia serwera i przebijają się przez tarcze magii. Zmieniliśmy ten okres, aby był konsekwentny, więc nie powinno się to więcej zdarzać.

Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre umiejętności mogły przebić tarczę magii i zadziałać prawidłowo.

Graficzne odświeżenie sklepu

Aktualizujemy graficznie sklep League w późniejszym okresie po premierze patcha, aby jego wygląd był zbliżony do reszty klienta. Największą zmianą jest pasek nawigacyjny, który przenosi się ze swojego starego miejsca po lewej na górę.

  • Sklep League został zaktualizowany, aby jego wygląd był zbliżony do reszty klienta
  • Pasek nawigacyjny ma mniej kategorii
  • ROZGRYWKA – w tym menu znajdują się runy i dopalacze
  • AKCESORIA – skórki totemów, ikony przywoływacza, a także skrzynie hextech i klucze
  • PRZYCISKI – przyciski zakupu RP, prezentów i związane z kontem (zmiana imienia, transfer serwera) znajdują się po prawej stronie paska nawigacyjnego

Nowy wybór bohaterów

W tym patchu wprowadzamy stronę zmian, które mają na celu zajęcie się pewnymi problemami, wliczając w to powrót panelu „Zobacz więcej statystyk”! (Spoczywajcie w pokoju, wykresy „Zobacz więcej statystyk”.)

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pojawienie sie kolejki nowego wyboru bohaterów podczas przeglądania specjalizacji innego gracza, powodowało utratę dostępu do własnych specjalizacji
  • Powrócił panel statystyk rankingowych w menu „Zobacz więcej statystyk”!
  • Poczekalnia tworzenia rozgrywki pokazuje teraz, jakie rodzaje punktów można zdobyć poprzez mecze zorganizowane za pomocą nowego wyboru bohaterów

Ustawienia w grze

Rzucanie zaklęć jest standardowo ustawione na szybkie rzucenie ze wskaźnikiem. Zapisane ustawienia pozostają niezmienione. 

W ramach przypomnienia, szybkie rzucanie ze wskaźnikiem oznacza, że po wciśnięciu klawisza, pojawia się wskaźnik zasięgu, a po puszczeniu, zaklęcie zostaje rzucone. To ustawienie okazało się najbardziej intuicyjne dla nowych graczy, ale wymagało grzebania w menu opcji, aby je włączyć (co może być zbyt trudne, gdy próbujecie się nauczyć wszystkiego). Usunęliśmy tę przeszkodę w ostatnim patchu, zmieniając standardowe ustawienia, przez co nowi gracze będą mieli do niej dostęp od razu, a obecni gracze nie zauważą zmiany, ponieważ nie modyfikuje to zapisanych ustawień konta.

…Okazuje się, że nie docenialiśmy, jak często opcja „Przywróć domyślne” jest używana, szczególnie w kawiarenkach internetowych, i wielu z was przypisywało tę zmianę błędowi ustawień. Wyjaśniamy więc naszą decyzję i potwierdzamy, że jest to celowe.

  • Szybkie rzucanie jest teraz standardowym ustawieniem dla wszystkich umiejętności i przedmiotów
  • Wskaźniki zasięgu są teraz włączone standardowo

Zmiany balansu

Ekko_OB

Ekko

  • Równoległa Konwergencja [W]
    • bierne obrażenia przy trafieniu zmniejszone do 3% brakującego zdrowia celu z 5%
    • skalowanie efektu przy trafieniu zmienione na 1% za każde 33 pkt. APD z 1% za każde 50 pkt.
    • teraz zadaje minimum 15 pkt. obrażeń stworom i potworom
  • Skok Fazowy [E]
    • podstawowe obrażenia zmniejszone do 50/80/110/140/170 pkt. z 40/65/90/115/140 pkt.
    • skalowanie zwiększone do 0.4 AP z 0.2

Galio_OB

Galio

  • Righteous Gust [E]
    • koszt many zmniejszony do 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90
    • wzrost prędkości ruchu dla sojuszników zmieniony na 30/35/40/45/50% z 20/28/36/44/52%

Graves_OB

Graves

  • New Destiny (pasyw) 
    • AD ratio na pierwszym uderzeniu zmienione na .7 – 1.0 z .75 – 1.1
      • poszczególne uderzenia nadal zadają 33% obrażeń
    • Uderzenia krytyczne zmniejszone do 6 z 8
    • 0,7 – 1,0 całkowitych obrażeń od ataku (na poziomach 1-18) zamiast 0,75 – 1,1 pkt. całkowitych obrażeń od ataku (na poziomach 1-18)
    • Każdy nabój z trafienia krytycznego zadaje 140% obrażeń (Ostrze Nieskończoności zwiększa wartość do 160%)

KogMaw_OB

Kog’Maw

  • Caustic Spittle [Q] – przebicie pancerza/odporności magicznej zwiększone do 20/22/24/26/28 z 12/16/20/24/28
  • Bio-Arcane Barrage [W] – podstawowe obrażenia zmniejszone do 4/8/12/16/20 z 10/15/20/25/30

MasterYi_OB

Master Yi

  • Highlander [R]
    • cooldown zwiększony do 85 sekund  z 75 na wszystkich poziomach
    • wydłużenie czasu za zabójstwa i asysty zwiększone do 7 sekund z 4
    • czas trwania aktywu zmniejszony do 7 sekund z 10

MissFortune_OB

Miss Fortune

  • Strut [W]
    • Bonus do prędkości ataku zwiększony do 4 z 3 sekund
    • Cooldown zwiększony do 12 z 8 sekund
    • Miłosne Klepnięcie nie przedłuża już czasu działania
    • Umiejętność zaczyna się teraz odnawiać po użyciu, a nie gdy wzmocnienie wygaśnie
    • Gdy Szybki Krok się odnawia, używanie Miłosnego Klepnięcia skraca jego pozostały czas odnowienia o 2 sekundy (skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia)

Olaf_OB

Olaf

  • Vicious Strikes [W] – kradzież życia zmieniona na 14/16/18/20/22% z 9/12/15/18/21%
  • Ragnarok [R] – pancerz i przyrost odporności na magię zwiększone do 20/30/40 z 10/20/30

Rumble_OB

Rumble

  • Ogniopluj [Q] – obrażenia zadawane stworom zwiększone do 100% z 50%
  • The Equalizer [R] – cooldown zmniejszony do 110/100/90 z 120/110/100

Przedmioty

Corrupting Potion

  • zwrot zdrowia za ładunek zmniejszony do 125 z 150
  • zwrot many za ładunek zwiększony do 75 z 50

Iceborn Gauntlet

  • Unikalny pasyw – Spellblade – zmniejszony do 100% bazowego AD z 125%

Mercurial Scimitar

  • AD zmniejszone do 65 z 75
  • Zmniejszono koszt do 3600 z 3700
  • Koszt skompletowania zmniejszony do 525 z 625 złota

Specjalizacje

Feast (Ferocity, Tier 2)

  • cooldown zwiększony do 30 z 25

Grasp of the Undying (Resolve, Tier 6)

  • kradzież życia zmniejszona do 2.5% maksymalnego zdrowia z 3%

Secret Stash (Cunning, Tier 2)

  • ciasteczka zwracają teraz 15 zdrowia i many natychmiastowo zamiast 20 zdrowia i 10 many

Naprawione błędy

  • Ogniste aury Zaklęcia: Żaru i Słonecznej Peleryny już się nie kumulują.
  • Zed nie zyskuje już 20 dodatkowych pkt. obrażeń od ataku, gdy używa W – Żywego Cienia.
  • W – Ściana Bólu Karthusa znów prawidłowo daje wizję.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętności Karthusa czasami nie nakładały efektu spowolnienia z Kryształowego Kostura Rylai podczas działania Umiejętności Biernej – Paktu ze Śmiercią.
  • Efekty dźwiękowe przy trafieniu podczas powrotu Q – Czasowstrzymywacza Ekko zostały przywrócone.
  • Mrożące Porażenie teraz prawidłowo przerywa działanie R – Za Linią Wroga Quinn.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że W – Bezwzględny Drapieżnik Renektona czasami nie nakładał prawidłowej liczby ładunków Czarnego Tasaka.
  • Podrzucenie z Q – Kuli Mocy Rammusa nie nadpisuje już innych efektów podrzucenia/odepchnięcia (np. superumiejętność Poppy, Z Byka Alistara).
  • Specjalizacja Bandyta nie daje już złota, gdy wrogie zwierzątka (np. Tibbers, pająki Elise) giną.
  • R – Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji Urgota nie zmienia już pozycji, gdy bohater ten zginie w czasie przygotowywania.
  • Wyciąg Wyroczni może teraz być zakupiony, gdy jest się martwym na Howling Abyss.
  • Wyłączenie wyciszenia głośności ogólnie nie powoduje już, że odtwarzają się dźwięki wyciszone indywidualnie.
  • Niestandardowy dźwięk do R – Uczty Cho’Gatha Dżentelmena i M.W. Cho’Gatha Prime zostały przywrócone.
  • Zwiększono głośność efektu dźwiękowego E – Rzutu Sadzonką Kocionką Miaukaia.
  • Zwiększono głośność kilku linijek dialogowych podczas ruchu PROJEKTU: Yi.
  • Przywrócono odgłos lodowego wiatru dla aktywacji ożywienia z Umiejętności Biernej – Odrodzenia Anivii Czarnego Mrozu.
  • Azir Władca Grobów nie odtwarza już czasami linijek dialogowych podstawowego Azira.
  • Odbicia Q – Tańczącego Granatu Jhina nie odtwarzają już dźwięku Q – Wewnętrznego Płomienia Karmy, gdy oboje są w grze. Złodziej.
  • Przywrócono tęczowy ślad oraz efekty strzałek E – Niszczycielskiej Szarży Arcade Hecarima.
  • Ofiary W – Polimorfii Basenowej Lulu teraz prawidłowo identyfikują się jako foki w czacie, a nie babeczki.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]