League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.24

Co pojawi się w nowym patchu?

Początek sezonu rankingowego 2017

Sezon rankingowy 2017 zaczyna się podczas patcha 6.24!

Camille, Stalowy Cień

Umiejętności i prezentacja bohaterki: klik!

Przeliczniki: klik!

Postać pojawi się w trakcie patcha 6.24 (niekoniecznie jutro).

Voiceover

Inne wersje językowe:

Camille – ekran logowania

Program Camille

1350 RP

program-camille

cx0c4ezvqaav8eo cx0cwf8vqayzxwc

Snowdown – ekran logowania

Santa Braum

1350 RP

santa-braum

cxzu4q5uoaa8jq7 cxzv81-veai9sp2

Snow Day Graves

1350 RPgraves_splash_7

cxzu8qcveaac721 cxzv1moveaufrdv

Winter Wonder Karma

1350 RP

karma_splash_6

cxzv5clveaahndk cxzvfycveaaaioi

Zimowy ekran ładowania Summoner’s Rift

Z okazji Snowdown i wprowadzenia nowego wyglądu mapy dodano zimowy ekran ładowania na Summoners’r Ritf.

srsnowdownbackground

Zimowe Summoner’s Rift wciąż jest testowane na PBE na takich trybach gry jak: Normal Draft, Normal Blind oraz One for All. Przewidywane wprowadzenie mapy to patch 6.24.

Emotki Snowdown

Pojawiła się krótka prezentacja emotek z okazji Snowdown, o których pisaliśmy tutaj: klik. Póki co, brak szczegółów o ich dostępności.

Santa Penguin Ward

f16731c633f7270d2619de089ca6bc5ebb01df5ed5afd511eefc440b89f4ffba ward1

Ward z okazji All-Star 2016

2472a23a45aec7287c4262fd6fcda19a5b480689212f029fc03359271fb4cc45 ward2

All-Star 2016 – ekran logowania

Zmiany Legendy Króla Poro

Nowe ciasteczka:

1 2 3 4

Nowe skrzynki i dodatki Hextech

Nie wiadomo jeszcze, jak będzie można je zdobyć.

chest_53 chest_54 chest_55 chest_56 material_67 material_68

Nowe ikony

Star Guardian Poro oraz Dark Star Poro:

star-guardian-poro dark-star-poro

0 1 2 3 4

5 6 7 8 9

Nowy wygląd Poro

Fani Legendy o Królu Poro na pewno to wiedza, jednak przypominamy, że na tym trybie mogliśmy zmieniać wygląd Poro dzięki specjalnym ikonom, dostępnym w czasie Snowdown. Twórcy postanowili wprowadzić dwie nowe “skórki” do Poro na tym trybie.

Dark Star Poro

darkstarporo

Star Guardian Poro

poro

Odświeżono również wygląd podstawowych Poro.

poro

Porównanie starego i nowego wyglądu znajdziecie tutaj: klik.

Świąteczne ozdoby na Howling Abyss!

Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!

Nowe ikony przedmiotów

Frosted Snax:

3680_frostedsnax

Super Spicy Snax:

3681_spicysnax

Espresso Snax:

3682_coffeesnax

Rainbow Snax Party Pack:

3683_rainbowsnax

Tryb obserwatora

  • Wzmocnienia smoków żywiołów każdej drużyny są teraz śledzone w Trybie obserwatora.
  • W przypadku meczów Króla Poro, ładunki do przywołania Króla Poro są teraz śledzone w Trybie obserwatora.
  • W przypadku meczów Oblężenia Nexusa, zniszczone budowle (atak) i ładunki do naładowania Niszczyciela (obrona) są teraz śledzone w Trybie obserwatora.

Klient gry

  • Rotacyjne tryby gry są teraz dostępne w zaktualizowanym kliencie, zaczynając od Legendy o Królu Poro. (Znany problem: niestandardowe gry nie wspierają jeszcze rotacyjnych trybów gry).
  • Gracze mogą znowu obserwować gry swoich znajomych poprzez kliknięcie ich PPM na liście znajomych i wybranie „Obserwuj grę”.
  • Gracze mogą teraz zmienić skróty klawiszowe w zaktualizowanym kliencie, bez konieczności uruchamiania gry.
  • Dodano przełącznik „Trybu niskich wymagań” w ustawieniach, który umożliwia graczom wyłączenie pewnych animacji i efektów, jeżeli mają problemy z wydajnością. Aktualnie dotyczy to głównie drobnych aspektów związanych z wyborem bohaterów, ale rozbudujemy Tryb Tostera w nadchodzących patchach, aby obejmował więcej elementów.
  • Gracze zobaczą teraz powiadomienia, gdy otrzymają prezent.

Jeżeli nie zgłosiliście się do otwartej bety, informujemy, że wypuścimy dużą paczkę plików (~500 MB) jakiś czas po premierze patcha. Ta zawartość do pobrania (i jej podobne, wypuszczane w przyszłych patchach) podzieli zaktualizowanego klienta na mniejsze kawałki, zmniejszając rozmiar ostatecznych plików do pobrania, gdy nadejdzie pora pozbycia się klasycznego klienta. Jeżeli zgłosiliście się do otwartej bety, to już pobraliście te pliki, więc nie musicie się tym przejmować.

  • Usprawniono efekty dźwiękowe i elementy interfejsu, aby cały klient działał szybciej.
  • Przyśpieszono działanie wyboru bohaterów i naprawiliśmy błędy związane z interfejsem siatki bohaterów.
  • Wprowadzono zmiany graficzne i dźwiękowe do wyboru bohaterów, aby ważne decyzje były bardziej zauważalne.
  • Usprawniono responsywność i stabilność ważnych przejść, jak na przykład przejście od wciśnięcia przycisku Graj do poczekalni, sprawdzenia gotowości i wczytywania do wyboru bohaterów.
  • Pewne problemy występowały przy uruchamianiu, ponieważ ikona na pulpicie nie prowadziła do odpowiedniego miejsca. Teraz zostało to naprawione.
  • Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał graczom wybór stron z runami podczas wyboru bohaterów.
  • Zlikwidowano różne problemy, które uniemożliwiały graczom sprawdzenie gotowości i wybór bohaterów.
  • Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał graczom zobaczenie animacji banowania i usłyszenie kwestii bohaterów od innych graczy.

image

Rozdaliśmy ikony przywoływaczy z alfy wszystkim testerom, którzy brali udział w alfie aż do chwili rozpoczęcia otwartych beta-testów w zeszłym miesiącu.

Zmiany jungli

  • Umiejętności bierne bohaterów, które aktywują się przy podstawowych atakach (np. Umiejętność Bierna — W Głowę Caitlyn, Umiejętność Bierna — Ostrza Cieni Nocturne’a), nie są już zużywane przy atakowaniu rośliny (podobnie jak w przypadku wież i totemów).
  • [Q] Wirujący Topór Dravena nie odbija się już od roślin. Zamiast tego, czas działania zostaje odświeżony (podobnie jak przy atakowaniu wież).
  • Umiejętność Bierna — Żelazna Ambasador Poppy teraz powraca do niej po zaatakowaniu rośliny (podobnie jak w przypadku zabicia jednostki).

Red

  • Podstawowe ataki nie zadają już draśnięcia obrażeń czerwonego wzmocnienia przy trafieniu (ale wciąż nakładają i odświeżają efekt).
  • Czas działania zwiększony do 120 sek. przy każdym wzmocnieniu z 120 sek. przy pierwszym wzmocnieniu, 90 sek. przy każdym kolejnym.
  • Podstawowa odporność na magię zmniejszona do 20 z 26.

Blue

  • Nie daje już +15% mocy umiejętności.
  • Czas działania zwiększony do 120 sek. przy każdym wzmocnieniu z 120 sek. przy pierwszym wzmocnieniu, 90 sek. przy każdym kolejnym.

Skalniaki

  • Pradawny Skalniak daje teraz 62,5 pkt. doświadczenia przy pierwszym zabiciu zamiast 125 pkt.

Zmiany balansu

Akali_OB

Akali

  • Twin Disciplines (pasyw)
    • działa teraz na strukturach

Azir_OB

Azir

  • Shurima’s Legacy (pasyw)
    • AD wieży na minutę zwiększone do 4 z 3
    • nagroda za zniszczenie wieży zmniejszona do 50 sztuk złota ze 100 sztuk złota
  • Arise! [W]
    • czas przeładowania zmniejszony do 10/9/8/7/6 z 12/11/10/9/8

Fiddlesticks_OB

Fiddlesticks

  • Drain [W]
    • obrażenia zwiększone do 80/105/130/155/180 z 60/90/120/150/180
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że Czerpanie nie zadawało ostatniej porcji obrażeń
  • Dark Wind [E]
    • cooldown zmniejszony do 12/11.5/11/10.5/10 z 15/14/13/12/11

Fizz_OB

Fizz

  • Chum the Waters [R]
    • Spudłowane ryby wyświetlają teraz dla przeciwników zasięg przyczepienia
    • Spudłowane ryby wskakują od teraz na przeciwników, zamiast się teleportować
    • Ryby, które nie mogą przyczepić się do przeciwników (upuszczone po aktywacji tarczy magii lub gdy cel zginie) nie wyświetlają wskaźnika przyczepienia i tylko podskakują
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia W — Trójzębu nie był resetowany, jeżeli zabił on bohatera, który przybiera inną postać po śmierci (np. Karthus czy Sion)

Garen_OB

Garen

  • Judgment (E)
    • [nowy efekt] Pancerz wrogich bohaterów, którzy zostali trafieni 4 razy, zostaje zmniejszony o 25% na 6 sekund (kolejne trafienia po 4. odnawiają czas trwania)

ivern_ob

Ivern

  • Triggerseed [E]
    • koszt many zwiększony do 70 z 50
    • spowolnienie zmniejszone do 40/45/50/55/60% z 70% na wszystkich poziomach

Katarina_OB

Katarina

  • Voracity (pasyw)
    • Sztylety zadają trochę więcej obrażeń na wszystkich poziomach, skalując się szybciej na wczesnych, ale wolniej na późniejszych (obrażenia na poziomach 1 i 18 są praktycznie bez zmian). Różnica obrażeń jest największa na 10. poziomie (+10 pkt. obrażeń).
      • (POZIOMY 1-6) 75/78/83/88/95/103 pkt. ⇒ 75/80/87/94/102/111 pkt.
      • (POZIOMY 7-12) 112/122/133/145/159/173 pkt. ⇒ 120/131/143/155/168/183 pkt.
      • (POZIOMY 13-18) 189/206/224/243/264/285 pkt. ⇒ 198/214/231/248/267/287 pkt.
  • Ikona R — Lotosu Śmierci Katariny nie podświetla się, gdy Katarina jest martwa, a przeciwnicy przechodzą obok jej zwłok.
  • Jeżeli Katarina złapie sztylet W — Przygotowania na samym końcu czasu rzucania E — Shunpo, obrażenia sztyletu nie podążą za nią do miejsca docelowego.
  • Jeżeli Katarina użyje E — Shunpo na sojuszniku lub sztylecie, obrażenia Shunpo teraz prawidłowo przenoszą się na najbliższego stwora lub potwora w dżungli, jeżeli w pobliżu nie ma żadnych wrogich bohaterów.

KogMaw_OB

Kog’Maw

  • Bio-Arcane Barrage [W] 
    • procentowe obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zwiększone do 3/4/5/6/7% z 2/3/4/5/6%
  • Void Ooze [E]
    • AP ratio zmniejszone do 50% z 70%
    • obrażenia zmniejszone do 60/105/150/195/240 z 60/110/160/210/260

LeBlanc_OB

LeBlanc

  • regeneracja HP zmniejszona do 7,4 z 8,5
  • przyrost regeneracji HP zmniejszony do 0,55 z 0,8
  • Shatter Orb [Q]
    • obrażenia zwiększone do 55/90/125/160/195 z 55/80/105/130/155
    • obrażenia po odbiciu dla minionów zmniejszone do 80% ze 120%
  • Ethereal Chains [E]
    • obrażenia zmniejszone do 40/60/80/120 z 40/65/90/115/140

MasterYi_OB

Master Yi

  • Double Strike (pasyw)
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ostrze Gniewu Guinsoo zadawało obrażenia Masterowi Yi przy drugim ciosie Podwójnego Uderzenia
  • Alpha Strike [Q]
    • Cios Alfa określa końcowe położenie Mastera Yi w chwili zadania obrażeń, a nie 0,05 sek. wcześniej. Innymi słowy, Master Yi częściej wyląduje koło swojego celu, jeżeli ten Błyśnie pod koniec Ciosu Alfa. (Czas trwania Ciosu Alfa bez zmian).

Nidalee_OB

Nidalee

  • obrażenia ataku zwiększone do 53 z 47,88

Rengar_OB

Rengar

  • przyrost obrażeń ataku zwiększone do 1.5 z 1
  • Bonetooth Necklace (pasyw)
    • obrażenia zwiększone do 1/3/7/13/20 z 1/3/6/10/15
    • procentowy bonus do obrażeń od ataku zmniejszony do 1/3/7/13/20% z 2/6/12/20/30%
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Kościany Naszyjnik dawał % całkowitych obrażeń od ataku zamiast % dodatkowych obrażeń od ataku

Shaco_OB

Shaco

  • Backstab (pasyw)
    • Jeżeli atak, który aktywuje Cios w Plecy normalnie trafiłby krytycznie, zadaje teraz normalne obrażenia krytyczne, a nie zmniejszone obrażenia od Ciosu w Plecy
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Cios w Plecy nie kumulował Dekretu Władcy Piorunów

Shyvana_OB

Shyvana

  • Fury of the Dragonborn (pasyw)
    • HOWLING ABYSS: Shyvana zyskuje 5 pkt. pancerza i odporności na magię za każdą wieżę, którą zniszczy jej drużyna
    • TWISTED TREELINE: Shyvana zadaje 10% więcej obrażeń Vilemawowi i zyskuje 5 pkt. pancerza i odporności na magię za każdego Vilemawa, którego zabije jej drużyna

Twitch_OB

Twitch

  • Deadly Venom (pasyw)
    • nieuchronne obrażenia za ładunek zmniejszone do 1/2/3/4/5 z 2/3/4/5/6
  • Venom Cask [W]
    • koszt many zwiększony do 70 z 50

Varus_OB

Varus

Kontekst: klik!

  • Living Vengeance (pasyw)
    • bonus prędkości ataku:
      • 50% po zabiciu bohatera lub asyście
      • 25% po zabiciu miniona lub stwora
    • zmieniono czas trwania buffów:
      • zmniejszono do 5 sekund z 6 sekund po zabiciu bohatera lub asyście
      • zwiększono do 5 sekund z 3 sekund po zabiciu miniona lub stwora

Vayne_OB

Vayne

  • Tumble [Q]
    • bonusowe obrażenia zmniejszone do 30/35/40/45/50% AD z 30/40/50/60/70% AD

Przedmioty

Haunting Guise

  • Amplifying Tome + Ruby Crystal + 665 złota
  • Całkowity koszt zmniejszony do 1500 z 1600
  • Koszt składania zmniejszony o 100

haunting

Liandry’s Torment

  • Całkowity koszt zmniejszony do 3100 z 3200

Rylai’s Crystal Scepter

  • Całkowity koszt zmniejszony do 2600 z 3200
  • Teraz składa się go z: Blasting Wand + Amp Tome + Ruby Crystal + gold.
  • Statystyki & Efekty:
    • +300 zdrowia
    • +75 mocy umiejętności
    • Unikalne działanie: Obrażenia od czarów spowalniają cel przeciwnika o 20% na sekundę.

Specjalizacje

odwaga kolosa

Courage of the Colossus

  • procent maksymalnego zdrowia na tarczy zmniejszony do 5% z 7%
  • cooldown zmieniony na 45-30 z 30

    colussus

ferwor walki

Fervor of Battle

  • czas trwania stacków zwiększony do 6 sekund z 4 sekund
  • AD za stack zwiększone do 1-8 z 1-6
  • maksymalna liczba stacków zmniejszona do 8 z 10
  • maksymalne obrażenia od ataku zmienione na 8-64 z 10-60

Naprawione błędy

  • Pusklęta Malzahara prawidłowo otrzymują teraz obrażenia od kilku rodzajów obrażeń, które wcześniej nie działały dobrze.
  • W — Minirakiety Hextech Heimerdingera poza pierwszą zadają teraz zmniejszone obrażenia Królowi Poro (jest teraz traktowany jako potwór, a nie stwór).
  • Czwarty cios W — Agresywnych Skłonności Kleda teraz prawidłowo nakłada efekty przy trafieniu, nawet gdy dodatkowe obrażenia zabiją jednostkę.
  • Wystrzelenie siebie lub sojusznika w powietrze za pomocą Wybuchowej Szyszki nie liczy się jako efekt przemieszczenia wroga na rzecz działania R — Ostatniego Tchnienia wrogiego Yasuo. Innymi słowy, Ostatnie Tchnienie was ominie.
  • Ponownie naprawiono błąd, który sprawiał, że R — Tajemny Rytuał Xeratha nie zadawał obrażeń Baronowi Nashorowi, gdy był rzucany ze zbyt dużej odległości.
  • Gdy E — Pożoga Branda rozprzestrzeni się na pobliskich wrogów dzięki trafieniu celu stojącego w Płomieniach, rozprzestrzenione obrażenia nie są traktowane jako zaklęcie uderzające w pojedynczy cel.
  • Opis Oczyszczenia mówi teraz, że nie usuwa ono efektów przygwożdżenia.
  • Przemieszczono animowany portret Lux Mistrzyni Żywiołów w wyborze bohaterów w zaktualizowanym kliencie.
  • Ramka ekranu wczytywania Lux Mistrzyni Żywiołów nie jest już przesłaniana przez rankingowe ramki.
  • Wprowadzono ulepszenia dla daltonistów do tarczy W — Pryzmatycznej Bariery Lux Mistrzyni Żywiołów w postaciach ognistej i magmy.
  • Naprawiono kilka błędów z menu transformacji Lux Mistrzyni Żywiołów.
  • Naprawiono szczelinę w kołnierzu ognistej postaci Lux Mistrzyni Żywiołów.
  • Prawidłowo zsynchronizowano dźwięk znikania Totemu Mistrzyni Żywiołów z efektem graficznym.
  • Śpiew (?) Śnieżnego Barda podczas animacji tańca nie jest już opóźniony.
  • Prawidłowo zsynchronizowano dźwięk animacji bezczynności Basenowego Ziggsa, gdy potrząsa balonem z wodą i uderza nim o głowę.
  • W — Zabójczy Rozkwit Jhina nie odgrywa już dźwięku Q – Porażającej Eksplozji Jayce’a przy rzuceniu, gdy obaj bohaterowie są w tej samej grze.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wieże ciągle odgrywały dźwięk i animację obrania celu, gdy nie mogły zaatakować celu znajdującego się w zasięgu (np. po wyłączeniu przez Omowy Niszczyciel; cel staje się niewrażliwy, gdy nie ma innych celów).
  • Przywrócono brakujące audio u Kindred Mrocznego Ognia, gdy Owca podrzuca łuk do góry.
  • W — Zasłona Dymna Basenowego Gravesa teraz prawidłowo odgrywa dźwięk spryskiwacza dla przeciwników.
  • Naprawiono błąd Trybu Obserwatora uniemożliwiający wyświetlanie się wskaźnika wybuchu Mantra Q — Rozbłysku Duszy Karmy z Zakonu Lotosu.