League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.21

Czas poznać oficjalne zmiany w nowym patchu!

Bewitching Morgana

975 RP

morgana_splash_11

morgana_11

ct8x0xnvuaabumk ct8xahqvmaabhx_ ct8yyk5vmaalu6k

Lil’ Devil Teemo

1350 RP

teemo_splash_14

ct8w_ljviaihox7 ct8x-bwvyaauc63 ct8y2equkaayti6

Bewitching Tristana

1350 RP

tristana_splash_11

ct8x54tvyaaimgb ct8xbi3ueaaimyp ct8yoc_vmaavgfu

Nowe skórki Chroma

Dunkmaster Darius

darius_9 darius_10 darius_11 darius_12 darius_13

Headmistress Fiora

fiora_6 fiora_7 fiora_8 fiora_9 fiora_10 fiora_11 fiora_12 fiora_13

Vamporo Ward

640 RP

wardmodel

Nowe ikony

profileicon1389 profileicon1390 profileicon1391 profileicon1392 profileicon1393

Mistrzostwa Świata – finały: ekran logowania

Harrowing 2016 – ekran logowania

Na serwerze testowym ukazał się również nowy ekran logowania, z okazji Harrowing 2016.

Doom Bots of Doom

Zobaczcie, co będą robić Doom Boty: klik!

The Teemoing

Galeria:

Tryb the Gauntlet

786786867

W tej wersji możesz użyć komendy “/vote level ##”, aby uruchomić głosowanie, które pozwoli zdecydować drużynie, jak trudni mają być przeciwnicy.

Kiedy wybierzesz poziom 100., na czacie pojawi się wiadomość od Little Devil Teemo:

Let’s just skip straight to 100, we can totally beat it! Heh. Good luck.

W wolnym tłumaczeniu:

Przejdźmy po prostu od razu do 100, możemy przecież go przejść. Heh. Powodzenia.

Nowe splash arty Vladimira

Hrabia Vladimir

hrabia_vladimir

vladimir_1

Markiz Vladimir

markiz_vladimir

vladimir_2

Wskaźnik ekranu wczytywania

Dodano wirującą ikonę w prawym, dolnym rogu ekranu ładowania. Jeżeli przestanie się kręcić, to znaczy, że coś poszło nie tak.

Tryb obserwatora

Naprawiono większość przypadków, w których efekty graficzne umiejętności przeciwników były widoczne przez mgłę wojny, gdy tryb obserwatora ustawiono na widok jednej drużyny. Być może wszystkie. W League jest dużo umiejętności.

Naprawione błędy

  • Dźwięk wzmocnionych ataków Odłamka Kircheis, Kosy Statikka i Szybkiej Ognistej Armaty nie jest już odtwarzany przez mgłę wojny
  • Q — Wyrok Śmierci Tresha nie posyła go już czasem w dziwne miejsca, gdy próbuje przefrunąć przez bramę bazy
  • SpowolnienieR — Lodowcowej Szczeliny Brauma nie działa już niespójnie na wrogach ukrytych we mgle wojny
  • Riven nie jest już powstrzymywana przed przeskoczeniem przez ściany podczas trzeciego rzucenia Q — Połamanych Skrzydeł, jeśli znajduje się pod wpływem E — Waleczności
  • Kwestia wypowiadana przez Cybernetycznego Ezreala przy powrocie nie przestaje już działać po jego śmierci
  • Efekt dźwiękowy Q — Wirującego Topora Dravena w Centrum Uwagi został zaktualizowany, aby brzmiał wyraźniej
  • R — Tornado Śmierci Dravena Żniwiarza Dusz odtwarza teraz efekt dźwiękowy, gdy trafia we wrogów
  • Naprawiono błąd, powodujący, że Q — Wyjąca Wichura Pogodynki Janny nie odtwarzała dźwięku po osiągnięciu maksymalnego naładowania
  • Gdy Basenowa Fiora zabija wroga podstawowym atakiem, niebieskie, wirujące efekty wizualne są wyświetlane poprawnie
  • Gdy umiejętność bierna Żelazna Ambasador Czarodziejki Gwiazd Poppy daje jej tarczę, efekt dźwiękowy nie odtwarza się już z opóźnieniem wobec efektów wizualnych
  • Basenowa Leona poprawnie ustawia kamerę podczas jej animacji powrotu, gdy ma na sobie efekt Namiestnika Barona
  • Usunięto efekt pikseli na wskaźniku maksymalnego zasięgu podczas trzeciego rzucania Q — Nawałnicy Stali PROJEKTU: Yasuo
  • Naprawiono błąd powodujący, że animacje umiejętności Udyra Strażnika Przodków (nie efekty wizualne) odtwarzały się więcej niż raz podczas zmiany formy w biegu
  • Usunięto dziwnie wyglądającą teksturę, pojawiającą się z tyłu głowy Stokrotki ze skórką Cukierkowego Króla Iverna

Zmiany balansu

Ashe_OB

Ashe

  • Ranger’s Focus [Q]
    • Naprawiono błąd, w którym szybkie wciśnięcie Q, gdy tylko Skupienie osiągnie cztery ładunki, może powodować zwielokrotniony koszt many za użycie umiejętności.

Graves_OB

Graves

  • Quickdraw [E]
    • dashowanie do wroga daje 2 stacki, każde inne tylko 1 stack
    • może się stackować do 8 razy
    • pancerz i odporność na magię za stack zmniejszone do 5/7.5/10/12.5/15 z 10/15/20/25/30

ivern_ob

Ivern

  • przyrost zdrowia zwiększony do 90 z 74
  • bazowa odporność na magię zwiększona do 32 z 30
  • bazowa prędkość ataku zwiększona do .644 z .625
  • przyrost prędkości ataku zwiększony do 3.4 z 2.8

KogMaw_OB

Kog’Maw

  • Living Artillery [R]
    • koszt many zmniejszony do 40 pkt. many + 40 pkt. za rzucenie (maksymalnie 400 pkt. many) z 50 pkt. many + 50 pkt. za rzucenie (maksymalnie 500 pkt. many)
    • czas działania osłabienia many zmniejszony do 8 sekund z 10 sekund
    • bazowe obrażenia zwiększone do 100/140/180 z 70/110/150 pkt
    • zadaje do 150% obrażeń celom, których poziom zdrowia zbliża się do 40% zamiast zadawać 200% obrażeń celom posiadającym od 25% do 50% zdrowia
    • zadaje do 200% obrażeń celom posiadającym mniej niż 40% zdrowia zamiast zadawać 300% obrażeń celom posiadającym mniej niż 25% zdrowia

LeeSin_OB

Lee Sin

  • Uderzenie Rezonansu oraz Osłona ponownie sprawiają, że Lee Sin trafia dokładnie w miejsce znajdowania się swojego celu

MasterYi_OB

Master Yi

  • Double Strike (pasyw)
    • Naprawiony błąd, w którym Master Yi nie był w stanie trafić krytycznie potwora po wykonaniu Podwójnego Uderzenia przy konkretnych wartościach prędkości ataku.
  • Alpha Strike [Q]
    • Śmierć podczas wykonywania Ciosu Alfa będzie poprawnie odtwarzała animację, umieszczając Mastera Yi tam, gdzie posłał go Cios
    • minimalny czas trwania odporności na bycie obranym za cel wynosi teraz 0.25 sekundy (przypomnienie: odporność na bycie obranym za cel nie oznacza bycia nietykalnym)
    • Naprawiono błąd, w którym Cios Alfa był czasem niemożliwy do rzucenia, ale i tak przechodził w odnowienie i nie można go było zresetować za pomocą podstawowego ataku, dopóki Master Yi nie rzucił go ponownie.
    • Cios Alfa daje teraz Masterowi Yi możliwość zobaczenia, gdzie uderzy po kolejnym odbiciu
    • Cios Alfa nie powoduje już znalezienia się nad Baronem Nashorem, gdy jest on celem
    • Po nieudanym wykonaniu Ciosu Alfa Medytacja nie zostaje już na moment zablokowana
    • Master Yi może od teraz otrzymywać asysty, gdy tylko Cios Alfa wizualnie odbije się od celu (nawet jeśli obrażenia zostaną zadane jedynie pod koniec animacji)
  • Wuju Style [E]
    • Naprawiono błąd, w którym bierna premia do obrażeń od ataku Stylu Wuju nie liczyła się do 25% dodatkowego skalowania obrażeń od ataku, wynikającego z użycia, jeśli Styl Wuju rzucono tuż po odnowieniu.

Nasus_OB

Nasus

  • Siphoning Strike [Q]
    • Bonusowy zasięg ataku kumuluje się teraz ze zwiększonym zasięgiem R — Furii Pustyni. (Zasięg: 175 jedn. ⇒ 200 jedn.)
  • Fury of the Sands [R]
    • Nie zmienia już obrażeń zadanych przez Furię Pustyni w obrażenia od ataku
    • Przyznaje teraz 15/35/55 pkt. pancerza oraz odporności na magię w momencie użycia oraz dodatkowo 1/2/3 pkt. pancerza i odporności na magię co sekundę (w sumie 30/65/100 pkt. pancerza i odporności na magię w 15 sekundzie)

Nidalee_OB

Nidalee

  • Takedown (Q w postaci pumy):
    • cooldown zmniejszony do 6 z 7
  • Pounce (zwierzęce W)
    • cooldown zwiększony do 6 z 5 na wszystkich poziomach
  • Primal Surge (ludzkie E)
    • Bazowa wartość leczenia została zmienionana  25-50/45-90/65-130/85-170/105-210 pkt. (w zależności od brakującego zdrowia) z 45/85/125/165/205 pkt.
    • Skalowanie zmieniono na 0,275-0,55 pkt. mocy umiejętności (w zależności od brakującego zdrowia) z 0,5 pkt. mocy umiejętności
  • Swipe (E w postaci pumy)
    • cooldown zwiększony do 6 z 5

Nocturne_OB

Nocturne

  • Shroud of Darkness [W]
    • Nocturne z Pustki oraz Nocturne z lodowego koszmaru używają teraz cząsteczek podstawowej skórki na tarczy magii

Nunu_OB

Nunu

  • Consume [Q]
    • maksymalne zdrowie za stack zmniejszone do 2% z 3%

Yorick_OB

Yorick

  • Eulogy of the Isles [R]
    • Jeśli Yorick przyzwie Dziewicę w alei, zacznie ona naciskać w tej właśnie alei

Zac_OB

Zac

  • Elastic Slingshot [E]
    • Wskaźnik ostrzegawczy i cień pojawiają się teraz na 0,75 sek. przed wylądowaniem Zaca. Jeżeli czas lotu jest krótszy, pojawią się natychmiast.
    • Zaktualizowano zasięg rzucania, aby był precyzyjniejszy dla Zaca.

Ziggs_OB

Ziggs

  • Hexplosive Minefield [E]
    • Sprawdzanie kolizji co 0,1 sek. zamiast co 0,25 sek.