Bewitching Morgana
975 RP
Lil’ Devil Teemo
1350 RP
Bewitching Tristana
1350 RP
Nowe skórki Chroma
Dunkmaster Darius
Headmistress Fiora
Vamporo Ward
640 RP
Nowe ikony
Mistrzostwa Świata – finały: ekran logowania
Harrowing 2016 – ekran logowania
Na serwerze testowym ukazał się również nowy ekran logowania, z okazji Harrowing 2016.
Doom Bots of Doom
Zobaczcie, co będą robić Doom Boty: klik!
The Teemoing
Galeria:
Tryb the Gauntlet
W tej wersji możesz użyć komendy “/vote level ##”, aby uruchomić głosowanie, które pozwoli zdecydować drużynie, jak trudni mają być przeciwnicy.
Kiedy wybierzesz poziom 100., na czacie pojawi się wiadomość od Little Devil Teemo:
Let’s just skip straight to 100, we can totally beat it! Heh. Good luck.
W wolnym tłumaczeniu:
Przejdźmy po prostu od razu do 100, możemy przecież go przejść. Heh. Powodzenia.
Nowe splash arty Vladimira
Hrabia Vladimir
Markiz Vladimir
Wskaźnik ekranu wczytywania
Dodano wirującą ikonę w prawym, dolnym rogu ekranu ładowania. Jeżeli przestanie się kręcić, to znaczy, że coś poszło nie tak.
Tryb obserwatora
Naprawiono większość przypadków, w których efekty graficzne umiejętności przeciwników były widoczne przez mgłę wojny, gdy tryb obserwatora ustawiono na widok jednej drużyny. Być może wszystkie. W League jest dużo umiejętności.
Naprawione błędy
- Dźwięk wzmocnionych ataków Odłamka Kircheis, Kosy Statikka i Szybkiej Ognistej Armaty nie jest już odtwarzany przez mgłę wojny
- Q — Wyrok Śmierci Tresha nie posyła go już czasem w dziwne miejsca, gdy próbuje przefrunąć przez bramę bazy
- SpowolnienieR — Lodowcowej Szczeliny Brauma nie działa już niespójnie na wrogach ukrytych we mgle wojny
- Riven nie jest już powstrzymywana przed przeskoczeniem przez ściany podczas trzeciego rzucenia Q — Połamanych Skrzydeł, jeśli znajduje się pod wpływem E — Waleczności
- Kwestia wypowiadana przez Cybernetycznego Ezreala przy powrocie nie przestaje już działać po jego śmierci
- Efekt dźwiękowy Q — Wirującego Topora Dravena w Centrum Uwagi został zaktualizowany, aby brzmiał wyraźniej
- R — Tornado Śmierci Dravena Żniwiarza Dusz odtwarza teraz efekt dźwiękowy, gdy trafia we wrogów
- Naprawiono błąd, powodujący, że Q — Wyjąca Wichura Pogodynki Janny nie odtwarzała dźwięku po osiągnięciu maksymalnego naładowania
- Gdy Basenowa Fiora zabija wroga podstawowym atakiem, niebieskie, wirujące efekty wizualne są wyświetlane poprawnie
- Gdy umiejętność bierna Żelazna Ambasador Czarodziejki Gwiazd Poppy daje jej tarczę, efekt dźwiękowy nie odtwarza się już z opóźnieniem wobec efektów wizualnych
- Basenowa Leona poprawnie ustawia kamerę podczas jej animacji powrotu, gdy ma na sobie efekt Namiestnika Barona
- Usunięto efekt pikseli na wskaźniku maksymalnego zasięgu podczas trzeciego rzucania Q — Nawałnicy Stali PROJEKTU: Yasuo
- Naprawiono błąd powodujący, że animacje umiejętności Udyra Strażnika Przodków (nie efekty wizualne) odtwarzały się więcej niż raz podczas zmiany formy w biegu
- Usunięto dziwnie wyglądającą teksturę, pojawiającą się z tyłu głowy Stokrotki ze skórką Cukierkowego Króla Iverna
Zmiany balansu
Ashe
- Ranger’s Focus [Q]
- Naprawiono błąd, w którym szybkie wciśnięcie Q, gdy tylko Skupienie osiągnie cztery ładunki, może powodować zwielokrotniony koszt many za użycie umiejętności.
Graves
- Quickdraw [E]
- dashowanie do wroga daje 2 stacki, każde inne tylko 1 stack
- może się stackować do 8 razy
- pancerz i odporność na magię za stack zmniejszone do 5/7.5/10/12.5/15 z 10/15/20/25/30
Ivern
- przyrost zdrowia zwiększony do 90 z 74
- bazowa odporność na magię zwiększona do 32 z 30
- bazowa prędkość ataku zwiększona do .644 z .625
- przyrost prędkości ataku zwiększony do 3.4 z 2.8
Kog’Maw
- Living Artillery [R]
- koszt many zmniejszony do 40 pkt. many + 40 pkt. za rzucenie (maksymalnie 400 pkt. many) z 50 pkt. many + 50 pkt. za rzucenie (maksymalnie 500 pkt. many)
- czas działania osłabienia many zmniejszony do 8 sekund z 10 sekund
- bazowe obrażenia zwiększone do 100/140/180 z 70/110/150 pkt
- zadaje do 150% obrażeń celom, których poziom zdrowia zbliża się do 40% zamiast zadawać 200% obrażeń celom posiadającym od 25% do 50% zdrowia
- zadaje do 200% obrażeń celom posiadającym mniej niż 40% zdrowia zamiast zadawać 300% obrażeń celom posiadającym mniej niż 25% zdrowia
Lee Sin
- Uderzenie Rezonansu oraz Osłona ponownie sprawiają, że Lee Sin trafia dokładnie w miejsce znajdowania się swojego celu
Master Yi
- Double Strike (pasyw)
- Naprawiony błąd, w którym Master Yi nie był w stanie trafić krytycznie potwora po wykonaniu Podwójnego Uderzenia przy konkretnych wartościach prędkości ataku.
- Alpha Strike [Q]
- Śmierć podczas wykonywania Ciosu Alfa będzie poprawnie odtwarzała animację, umieszczając Mastera Yi tam, gdzie posłał go Cios
- minimalny czas trwania odporności na bycie obranym za cel wynosi teraz 0.25 sekundy (przypomnienie: odporność na bycie obranym za cel nie oznacza bycia nietykalnym)
- Naprawiono błąd, w którym Cios Alfa był czasem niemożliwy do rzucenia, ale i tak przechodził w odnowienie i nie można go było zresetować za pomocą podstawowego ataku, dopóki Master Yi nie rzucił go ponownie.
- Cios Alfa daje teraz Masterowi Yi możliwość zobaczenia, gdzie uderzy po kolejnym odbiciu
- Cios Alfa nie powoduje już znalezienia się nad Baronem Nashorem, gdy jest on celem
- Po nieudanym wykonaniu Ciosu Alfa Medytacja nie zostaje już na moment zablokowana
- Master Yi może od teraz otrzymywać asysty, gdy tylko Cios Alfa wizualnie odbije się od celu (nawet jeśli obrażenia zostaną zadane jedynie pod koniec animacji)
- Wuju Style [E]
- Naprawiono błąd, w którym bierna premia do obrażeń od ataku Stylu Wuju nie liczyła się do 25% dodatkowego skalowania obrażeń od ataku, wynikającego z użycia, jeśli Styl Wuju rzucono tuż po odnowieniu.
Nasus
- Siphoning Strike [Q]
- Bonusowy zasięg ataku kumuluje się teraz ze zwiększonym zasięgiem R — Furii Pustyni. (Zasięg: 175 jedn. ⇒ 200 jedn.)
- Fury of the Sands [R]
- Nie zmienia już obrażeń zadanych przez Furię Pustyni w obrażenia od ataku
- Przyznaje teraz 15/35/55 pkt. pancerza oraz odporności na magię w momencie użycia oraz dodatkowo 1/2/3 pkt. pancerza i odporności na magię co sekundę (w sumie 30/65/100 pkt. pancerza i odporności na magię w 15 sekundzie)
Nidalee
- Takedown (Q w postaci pumy):
- cooldown zmniejszony do 6 z 7
- Pounce (zwierzęce W)
- cooldown zwiększony do 6 z 5 na wszystkich poziomach
- Primal Surge (ludzkie E)
- Bazowa wartość leczenia została zmienionana 25-50/45-90/65-130/85-170/105-210 pkt. (w zależności od brakującego zdrowia) z 45/85/125/165/205 pkt.
- Skalowanie zmieniono na 0,275-0,55 pkt. mocy umiejętności (w zależności od brakującego zdrowia) z 0,5 pkt. mocy umiejętności
- Swipe (E w postaci pumy)
- cooldown zwiększony do 6 z 5
Nocturne
- Shroud of Darkness [W]
- Nocturne z Pustki oraz Nocturne z lodowego koszmaru używają teraz cząsteczek podstawowej skórki na tarczy magii
Nunu
- Consume [Q]
- maksymalne zdrowie za stack zmniejszone do 2% z 3%
Yorick
- Eulogy of the Isles [R]
- Jeśli Yorick przyzwie Dziewicę w alei, zacznie ona naciskać w tej właśnie alei
Zac
- Elastic Slingshot [E]
- Wskaźnik ostrzegawczy i cień pojawiają się teraz na 0,75 sek. przed wylądowaniem Zaca. Jeżeli czas lotu jest krótszy, pojawią się natychmiast.
- Zaktualizowano zasięg rzucania, aby był precyzyjniejszy dla Zaca.
Ziggs
- Hexplosive Minefield [E]
- Sprawdzanie kolizji co 0,1 sek. zamiast co 0,25 sek.