Pojawiły się również nowe pliki Chroma! Ceny skórek poznacie tutaj: klik! Będzie je można dostać również za PZ.
Arcade Miss Fortune
Cottontail Teemo
Warring Kingdoms Xin Zhao
High Noon Yasuo
Shockblade Zed
Nowe splash arty Siona
Hextechowy Sion
Sion Barbarzyńca
Sion Drwal
Sion Watażka
Znacznik bohatera
Nexus Siege – zmiany
Gangplank teraz generuje pasywnie Srebrne Węże
Thresh teraz otrzymuje 2 stacki za każdą duszę
Nasus teraz otrzymuje 6 stacków za miniona (12 za Cannon Miniona)
Hextech Twisted Treeline – zmiany
Tryb Hextech Treeline wraca na PBE (będzie on w rotacyjnej kolejce). Kluczowymi zmianami są:
Zwiększono bierny przypływ gotówki oraz doświadczenia, aby ograniczyć snowballowanie
Usunięto pierwsze wieżyczki od środka mapy, aby było można łatwiej gankować wrogów
Kapliczki dają nowe bonusy (szybsze recallowanie, odporność na taki Vilemawa)
Sam Vilemaw pojawia się szybciej
Pojawią się zmiany przedmiotów w tym trybie oraz potworów jungli
Zmiany wież
Bohaterowie znajdujący się w zasięgu ataku wrogiej wieży przyciągają uwagę, gdy zaatakują wrogich bohaterów w odległości 1400 jedn. od wieży (zasięg ataku wieży pozostał niezmieniony i wynosi 775 jedn.)
Gdy wieża zacznie celować w bohaterów ze względu na brak innych celów w zasięgu, obiera za cel najbliższego bohatera, który ją atakuje, zamiast losowego bohatera znajdującego się w zasięgu
Zmiany balansu
Annie
Summon: Tibbers [R
dodatkowa prędkość ruchu i ataku Tibbersa po śmierci Annie mija o 20% szybciej
Ashe
Ranger’s Focus [Q]
czas trwania zmniejszony do 4 z 5 sekund
Enchanted Crystal Arrow [R]
obrażenia zmniejszone do 200/400/600 z 250/425/600
Corki
Hextech Munitions (pasyw)
atakowanie totemów nie odbiera już premii do prędkości ruchu poza walką z Paczki
Diana
Moonfall [E]
cele są przemieszczone o 225 zamiast 150 jednostek
Draven
Whirling Death [R]
koszt many zmniejszony do 100 z 120
cooldown zmieniony na 120/100/80 z 110/100/90
Evelynn
Agony’s Embrace [R]
cooldown zmniejszony do 120/100/80 z 150/120/90
Ezreal
Rising Spell Force [Bierna]
+10/12/14/16% AS za ładunek na poziomach 1/6/11/16 zamiast 10% na każdym poziomie
maksymalna prędkość ataku zwiększona do 50/60/70% (na poziomach 1/7/13) z 50% na wszystkich poziomach
Gangplank
bazowe zdrowie zmniejszone do 540 punktów z 580
Remove Scurvy [W]
koszt many zwiększony do 80/90/100/110/120 z 60/70/80/90/100
Powder Keg [E]
naprawiono błąd, który sprawiał, że zadawanie obrażeń fizycznych beczkom podczas ich detonacji skutkowało efektami kradzieży życia/wampiryzmu
Cannon Barrage [R]
cooldown zwiększony do 180/160/140 z 160/150/140
obrażenia zmienione na 420/720/1020 z 600/840/1080
Gragas
Body Slam [E]
cooldown zwiększony do 16/15/14/13/12 z 12 na wszystkich poziomach
naprawiono błąd, który sprawiał, że Gragas czasami przeskakiwał przez cele, które powinien trafić Natarciem
Explosive Cask [R]
poprawiono czas odrzucenia na ulcie (do 0.55 sekundy)
Jayce
Thundering Blow [E] (młot)
koszt many zmniejszony do 40 na wszystkich poziomach z 40/50/60/70/80/90
Transform [R]
kolejny atak ma teraz 40% skalowania bonusowego AD zamiast 40% skalowania AP
naprawiono błąd, który sprawiał, że Jayce nie mógł atakować przez chwilę po zmianie na Młot Rtęciowy
Jhin
Deadly Flourish [W]
AD ratio zmniejszone do 50% z 70%
obrażenia dla minionów i stworów zwiększone do 75% z 65%
Curtain Call [R]
czas odnowienia Kurtyny! nie skraca się już o 10% za niewykorzystane strzały
pPrzeciwnicy posiadają teraz znaczniki, które pokazują, że znajdują się w maksymalnym zasięgu Kurtyny!
obrażenia zwiększają się o 2,5% za każdy 1% brakującego HP (wcześniej o 2% za 1% HP)
minimalne obrażenia strzału zmienione na 40/100/160 + 0.2 AD z 50/125/200 + 0.25 AD
maksymalne obrażenia strzału zmienione na 140/350/560 + 0.7 AD z 150/375/600 + 0.75 AD
Jinx
Super Mega Death Rocket! [R]
minimalne obrażenia zwiększone do 15% bonusowego AD z 10 %
maksymalne obrażenia zwiększone do 150% z 100 % bonusowego AD
Kennen
bazowa prędkość pocisku zwiększona do 1700 z 1600
animacja podstawowych ataków została usprawniona, aby lepiej zgrywały się z momentem, w którym shuriken opuszcza dłoń Kennena
Electrical Surge [W]
prędkość pocisku z wzmocnionym atakiem zmniejszona do 1700 z 1800
Kled
tryb dla daltonistów zmienia teraz kolor paska zdrowia Skaarl
Malphite
Brutal Strikes [W]
cooldown zmniejszony do 12 na wszystkich poziomach z 14
pancerz zwiększony do 15/20/25/30/35% z 10/15/20/25/30%
AD ratio zwiększone do 0.15 bonusowego bancerza z 0.1 bonusowego pancerza
Morgana
Black Shield [E]
zasięg zwiększony do 800 z 750
Orianna
Command: Shockwave [R]
cooldown zmniejszony do 110/95/80 z 120/105/90
koszt many zmniejszony do 100 z 100/125/150
Poppy
bazowa prędkość ruchu zwiększona do 345 z 340
Steadfast Presence [W]
pancerz i odporność magiczna zwiększone do 15% z 12%
Rek’Sai
Tunnel [E]
cooldown zwiększony do 26/24/22/20/18 z 20/19.5/19/18.5/18
Void Rush [R]
cooldown zwiększony do 180/140/100 z 150/110/70
Riven
Wind Slash [R]
minimalne obrażenia zwiększone do 100/150/200 z 80/120/160
maksymalne obrażenia zwiększone do 300/450/600 z 240/260/480
Ryze
Realm Warp [R]
zasięg zwiększony do 1750/3000 z 1500/3000
Sivir
Ricochet [W]
bonusowe obrażenia wynoszą teraz 50/55/60/65/70% zamiast 60/65/70/75/80%
On The Hunt [R]
bonusowa prędkość ataku zmniejszona do 30/45/60% z 40/60/80%
Thresh
The Box [R]
cooldown zmniejszony do 140/120/100 z 150/140/130
Trundle
Pillar of Ice [E]
cooldown zmieniony na 22/20/18/16/14 z 23/20/17/14/11
Vayne
Tumble [Q]
bonusowe obrażenia fizyczne zwiększone do 30/40/50/60/70% AD z 30/35/40/45/50% AD
Veigar
Phenomenal Evil Power (pasyw)
zabicie bohatera daje nam 5 zamiast 3 AP
Event Horizon [E]
naprawiono błąd, w wyniku którego wrogowie nie widzieli ostrzegawczego pierścienia po rzuceniu Horyzontu Zdarzeń
Vi
Blast Shield (pasyw)
cooldown zmniejszony do 16-8 sekund (na poziomach 1-18) z 18-8 sekund (na poziomach 1-18)
Vault Breaker [Q]
cooldown zmieniony na 16/14/12/10/8 z 18/15.5/13/10.5/8
czas trwania odrzucenia zmieniony na 0.7 sekundy z 0.5 – 0.75 sekundy
Excessive Force [E]
po pierwszym levelowaniu umiejętności Vi otrzymuje 2 ładunki Excessive Force
Naprawione błędy
Usunięto specjalne animacje skrzyń PROJEKTU z Warsztatu hextech, aby zmniejszyć problemy z pamięcią klienta, które mogły prowadzić do zawieszeń. Nieotwarte skrzynie PROJEKTU wciąż będą w ekwipunku i dadzą takie same łupy, ale wykorzystają animację wyjątkowych (fioletowych) skrzyń hextech.
Naprawiono błąd, w którym próba użycia minimapy do wybrania celu długodystansowej umiejętności (takiej jak Teleportacja) skończyć się mogła wyborem jednostki ukrytej pod minimapą, gdy kursor znalazł się przypadkowo ponad tą jednostką.
Gracze nie będą już doświadczać dziwnych wydarzeń (takich jak „każdy przycisk to sygnał alarmowy”), jeśli przełączą okno dokładnie w momencie wydawania komendy.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że doskok z Umiejętności biernej — Wojennej Gracji Kalisty nadpisywał inne efekty przemieszczenia (np. kliknięcie na W — Mroczne Przejście Thresha czy zostanie trafionym R — Smoczym Gniewem Lee Sina).
Kha’Zix nie traci już efektu ukrycia z R — Ataku Pustki, gdy użyje Widmowego Ostrza Youmuu.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q — Uderzenie Rezonansu Lee Sina nie zadawało obrażeń, jeżeli zostało rzucone podczas doskoku z W — Osłony.
Naprawiono błąd, który powodował, że E — Ostrze Zenitu Leony nie wyświetlało efektu wizualnego przeciwnikom, jeśli Leona użyła umiejętności we mgle wojny i błysnęła w pole widzenia podczas używania go.
Nasus otrzymuje teraz ładunki Q — Wysysającego Uderzenia, gdy trafi w Beczki Prochu Gangplanka jako ostatni.
Nienaładowane użycie Q — Dziesiątkującego Uderzenia Siona teraz prawidłowo zadaje obrażenia na minimalnym obszarze działania, zamiast na większym po pełnym naładowaniu.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że wystrzelenie stwora za pomocą E — Ryku Zabójcy Siona, gdy stwór był podrzucony przez Q — Dziesiątkujące Uderzenie czasami powodowało, że nie zadawał on obrażeń jednostkom, przez które przeleciał.
Opis R — Podmorskiej Podróży Tahm Kencha podczas wyboru bohaterów nie jest już pusty.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że E — Skażenie Twitcha nie zadawało czasem obrażeń przeciwnikom znajdującym się na samej krawędzi pola rażenia.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że pierwszy podstawowy atak Yasuo po użyciu R — Ostatniego Tchnienia był opóźniony, jeżeli miał być trafieniem krytycznym.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q — Bomba Zegarowa Zileana nie zadawała obrażeń przeciwnikom, do których była przyczepiona, gdy nie można ich było obrać za cel w momencie wybuchu bomby.
Naprawiono szereg błędów powodujących, że używane natychmiast umiejętności obszarowe (np. W — Dziki Wrzask Cho’Gatha) zadawały obrażenia bohaterom, których nie można obrać za cel, jeśli zostały użyte w chwili, gdy te jednostki nie mogły zostać obrane za cel.
Naprawiono szereg błędów, które sprawiały, że niektóre doskoki zachowywały się dziwnie, gdy zostały użyte podczas efektu odrzucenia.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że pancerz i odporność na magię Wędrującego Kraba nie były osłabiane przez trwające krótko efekty kontroli tłumu.
Kolana Morgany nie przenikają już przez jej sukienkę podczas animacji biegu.
Ramiona Syndry nie rozciągają się już po jej śmierci.
Pociski Huraganu Runaana w podstawowym ataku SKT T1 Kalisty są teraz złote, tak jak jej włócznie (a nie zielone, jak jej skóra).
Naprawiono błąd, w którym efekty wizualne wzmocnień (na przykład Całun Banshee) nie odpowiadały ruchom SKT T1 Elise podczas niektórych z jej animacji.
Poprawiono czytelność pierścieni umiejętności biernej PROJEKTU: Ekko.
Ciało Thresha Mrocznej Gwiazdy nie blokuje się już w domyślnej pozycji, gdy ginie on podczas rzucania Q — Wyroku Śmierci.
Animacje Thresha Mrocznej Gwiazdy podczas rzucania W — Mrocznego Przejścia nie wyglądają już jak animacje Syndry podczas rzucania W — Precz, Słabeusze.
Przywrócono wirujące efekty tła wokół kuli Pretendentki Ahri.
Animacja prowokacji Katariny Piaskowej Burzy nie jest już dwa razy szybsza niż w innych jej skórkach.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies