League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.17

Czas poznać oficjalne zmiany w najnowszym patchu!

Sprawdź, kiedy patch wejdzie na serwery: klik!

Riot2

Arcade Ahri

1350 RP

arcade ahri

PBE 18 sierpnia

6

Ogony zmieniają kolor automatycznie.

Ekran logowania

Arcade Corki

1350 RP

arcade corki

71f4b1e86105d34e

14

Arcade Ezreal

1350 RP

Ezreal_Splash_9

10

Ikony Arcade

profileIcon1295 profileIcon1296 profileIcon1297 profileIcon1298

Ward “Game on”

640 RP

wardHero_62

Skórki Chroma

Pojawiły się również nowe pliki Chroma! Ceny skórek poznacie tutaj: klik! Będzie je można dostać również za PZ.

lVMyruP

Arcade Miss Fortune

1d2085f3acc06b43 7bf56041a9c28c9f 492e5a6f024181d1 968b279354ce1725 c539a06f3f76bad2

Cottontail Teemo

5a8b31961e12240 6e968b2af2b7f0e1 35f78c7419b55122  951c466521381e3f 13

Warring Kingdoms Xin Zhao

6e31b8d0feabc64c 30f783678b7adc31 923ae1b226d54876 a475df52c119e50e e3e1d452a8ab7d27 f334b256a228788f

High Noon Yasuo

8a38011830736f76 84688db0beeff528 b3d9151835da0bcd ef6db467332f58ef fa35cf1206b772b8

Shockblade Zed

4e24c11b3399c1a 37a817714bcd98ee 4263e79a2904a3d5 34280b9f9ea65918 baa2ec05b905e80e de91f52e291df06a

Nowe splash arty Siona

Hextechowy Sion

hextech sion

Sion Barbarzyńca

barbarzyńca sion

Sion Drwal

drwal sion

Sion Watażka

watażka sion

Znacznik bohatera

option trundl

Nexus Siege – zmiany

  • Gangplank teraz generuje pasywnie Srebrne Węże
  • Thresh teraz otrzymuje 2 stacki za każdą duszę
  • Nasus teraz otrzymuje 6 stacków za miniona (12 za Cannon Miniona)

Hextech Twisted Treeline – zmiany

tt4

Tryb Hextech Treeline wraca na PBE (będzie on w rotacyjnej kolejce). Kluczowymi zmianami są:

  • Zwiększono bierny przypływ gotówki oraz doświadczenia, aby ograniczyć snowballowanie
  • Usunięto pierwsze wieżyczki od środka mapy, aby było można łatwiej gankować wrogów
  • Kapliczki dają nowe bonusy (szybsze recallowanie, odporność na taki Vilemawa)
  • Sam Vilemaw pojawia się szybciej
  • Pojawią się zmiany przedmiotów w tym trybie oraz potworów jungli

Zmiany wież

  • Bohaterowie znajdujący się w zasięgu ataku wrogiej wieży przyciągają uwagę, gdy zaatakują wrogich bohaterów w odległości 1400 jedn. od wieży (zasięg ataku wieży pozostał niezmieniony i wynosi 775 jedn.)
  • Gdy wieża zacznie celować w bohaterów ze względu na brak innych celów w zasięgu, obiera za cel najbliższego bohatera, który ją atakuje, zamiast losowego bohatera znajdującego się w zasięgu

Zmiany balansu

Annie_OB

Annie

  • Summon: Tibbers [R
    • dodatkowa prędkość ruchu i ataku Tibbersa po śmierci Annie mija o 20% szybciej

Ashe_OB

Ashe

  • Ranger’s Focus [Q]
    • czas trwania zmniejszony do 4 z 5 sekund
  • Enchanted Crystal Arrow [R]
    • obrażenia zmniejszone do 200/400/600 z 250/425/600

Corki_OB

Corki

  • Hextech Munitions (pasyw)
    • atakowanie totemów nie odbiera już premii do prędkości ruchu poza walką z Paczki

Diana_OB

Diana

  • Moonfall [E]
    • cele są przemieszczone o 225 zamiast 150 jednostek

Draven_OB

Draven

  • Whirling Death [R]
    • koszt many zmniejszony do 100 z 120
    • cooldown zmieniony na 120/100/80 z 110/100/90

Evelynn_OB

Evelynn

  • Agony’s Embrace [R] 
    • cooldown zmniejszony do 120/100/80 z 150/120/90

Ezreal_OB

Ezreal 

  • Rising Spell Force [Bierna]
    • +10/12/14/16% AS za ładunek na poziomach 1/6/11/16 zamiast 10% na każdym poziomie
    • maksymalna prędkość ataku zwiększona do 50/60/70% (na poziomach 1/7/13) z 50% na wszystkich poziomach

Gangplank_OB

Gangplank

  • bazowe zdrowie zmniejszone do 540 punktów z 580
  • Remove Scurvy [W]
    • koszt many zwiększony do 80/90/100/110/120 z 60/70/80/90/100
  • Powder Keg [E]
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że zadawanie obrażeń fizycznych beczkom podczas ich detonacji skutkowało efektami kradzieży życia/wampiryzmu
  • Cannon Barrage [R]
    • cooldown zwiększony do 180/160/140 z 160/150/140
    • obrażenia zmienione na 420/720/1020 z 600/840/1080

Gragas_OB

Gragas

  • Body Slam [E]
    • cooldown zwiększony do 16/15/14/13/12 z 12 na wszystkich poziomach
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że Gragas czasami przeskakiwał przez cele, które powinien trafić Natarciem
  • Explosive Cask [R]
    • poprawiono czas odrzucenia na ulcie (do 0.55 sekundy)

Jayce_OB

Jayce

  • Thundering Blow [E] (młot)
    • koszt many zmniejszony do 40 na wszystkich poziomach z 40/50/60/70/80/90
  • Transform [R]
    • kolejny atak ma teraz 40% skalowania bonusowego AD zamiast 40% skalowania AP
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że Jayce nie mógł atakować przez chwilę po zmianie na Młot Rtęciowy

Jhin_OB

Jhin

  • Deadly Flourish [W]
    • AD ratio zmniejszone do 50% z 70%
    • obrażenia dla minionów i stworów zwiększone do 75% z 65%
  • Curtain Call [R]
    • czas odnowienia Kurtyny! nie skraca się już o 10% za niewykorzystane strzały
    • pPrzeciwnicy posiadają teraz znaczniki, które pokazują, że znajdują się w maksymalnym zasięgu Kurtyny!
    • obrażenia zwiększają się o 2,5% za każdy 1% brakującego HP (wcześniej o 2% za 1% HP)
    • minimalne obrażenia strzału zmienione na 40/100/160 + 0.2 AD z 50/125/200 + 0.25 AD
    • maksymalne obrażenia strzału zmienione na 140/350/560 + 0.7 AD z 150/375/600 + 0.75 AD

Jinx_OB

Jinx

  • Super Mega Death Rocket! [R] 
    • minimalne obrażenia zwiększone do 15% bonusowego AD z 10 %
    • maksymalne obrażenia zwiększone do 150% z 100 % bonusowego AD

Kennen_OB

Kennen

  • bazowa prędkość pocisku zwiększona do 1700 z 1600
  • animacja podstawowych ataków została usprawniona, aby lepiej zgrywały się z momentem, w którym shuriken opuszcza dłoń Kennena
  • Electrical Surge [W]
    • prędkość pocisku z wzmocnionym atakiem zmniejszona do 1700 z 1800

Kled_OB

Kled

  • tryb dla daltonistów zmienia teraz kolor paska zdrowia Skaarl

Malphite_OB

Malphite

  • Brutal Strikes [W]
    • cooldown zmniejszony do 12 na wszystkich poziomach z 14
    • pancerz zwiększony do 15/20/25/30/35% z 10/15/20/25/30%
    • AD ratio zwiększone do 0.15 bonusowego bancerza z 0.1 bonusowego pancerza

Morgana_OB

Morgana

  • Black Shield [E]
    • zasięg zwiększony do 800 z 750

Orianna_OB

Orianna

  • Command: Shockwave [R]
    • cooldown zmniejszony do 110/95/80 z 120/105/90
    • koszt many zmniejszony do 100 z 100/125/150

Poppy_OB

Poppy

  • bazowa prędkość ruchu zwiększona do 345 z 340
  • Steadfast Presence [W]
    • pancerz i odporność magiczna zwiększone do 15% z 12%

RekSai_OB

Rek’Sai

  • Tunnel [E]
    • cooldown zwiększony do 26/24/22/20/18 z 20/19.5/19/18.5/18
  • Void Rush [R]
    • cooldown zwiększony do 180/140/100 z 150/110/70

Riven_OB

Riven

  • Wind Slash [R]
    • minimalne obrażenia zwiększone do 100/150/200 z 80/120/160
    • maksymalne obrażenia zwiększone do 300/450/600 z 240/260/480

Ryze_OB

Ryze

  • Realm Warp [R]
    • zasięg zwiększony do 1750/3000 z 1500/3000

Sivir_OB

Sivir

  • Ricochet [W]
    • bonusowe obrażenia wynoszą teraz 50/55/60/65/70% zamiast 60/65/70/75/80%
  • On The Hunt [R]
    • bonusowa prędkość ataku zmniejszona do 30/45/60% z 40/60/80%

Thresh

Thresh

  • The Box [R]
    • cooldown zmniejszony do 140/120/100 z 150/140/130

Trundle_OB

Trundle

  • Pillar of Ice [E]
    • cooldown zmieniony na 22/20/18/16/14 z 23/20/17/14/11

Vayne_OB

Vayne

  • Tumble [Q]
    • bonusowe obrażenia fizyczne zwiększone do 30/40/50/60/70% AD z 30/35/40/45/50% AD

Veigar_OB

Veigar

  • Phenomenal Evil Power (pasyw)
    • zabicie bohatera daje nam 5 zamiast 3 AP
  • Event Horizon [E]
    • naprawiono błąd, w wyniku którego wrogowie nie widzieli ostrzegawczego pierścienia po rzuceniu Horyzontu Zdarzeń

Vi_OB

Vi

  • Blast Shield (pasyw)
    • cooldown zmniejszony do 16-8 sekund (na poziomach 1-18) z 18-8 sekund (na poziomach 1-18)
  • Vault Breaker [Q]
    • cooldown zmieniony na 16/14/12/10/8 z 18/15.5/13/10.5/8
    • czas trwania odrzucenia zmieniony na 0.7 sekundy z 0.5 – 0.75 sekundy
  • Excessive Force [E]
    • po pierwszym levelowaniu umiejętności Vi otrzymuje 2 ładunki Excessive Force

Naprawione błędy

  • Usunięto specjalne animacje skrzyń PROJEKTU z Warsztatu hextech, aby zmniejszyć problemy z pamięcią klienta, które mogły prowadzić do zawieszeń. Nieotwarte skrzynie PROJEKTU wciąż będą w ekwipunku i dadzą takie same łupy, ale wykorzystają animację wyjątkowych (fioletowych) skrzyń hextech.
  • Naprawiono błąd, w którym próba użycia minimapy do wybrania celu długodystansowej umiejętności (takiej jak Teleportacja) skończyć się mogła wyborem jednostki ukrytej pod minimapą, gdy kursor znalazł się przypadkowo ponad tą jednostką.
  • Gracze nie będą już doświadczać dziwnych wydarzeń (takich jak „każdy przycisk to sygnał alarmowy”), jeśli przełączą okno dokładnie w momencie wydawania komendy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że doskok z Umiejętności biernej — Wojennej Gracji Kalisty nadpisywał inne efekty przemieszczenia (np. kliknięcie na W — Mroczne Przejście Thresha czy zostanie trafionym R — Smoczym Gniewem Lee Sina).
  • Kha’Zix nie traci już efektu ukrycia z R — Ataku Pustki, gdy użyje Widmowego Ostrza Youmuu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q — Uderzenie Rezonansu Lee Sina nie zadawało obrażeń, jeżeli zostało rzucone podczas doskoku z W — Osłony.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że E — Ostrze Zenitu Leony nie wyświetlało efektu wizualnego przeciwnikom, jeśli Leona użyła umiejętności we mgle wojny i błysnęła w pole widzenia podczas używania go.
  • Nasus otrzymuje teraz ładunki Q — Wysysającego Uderzenia, gdy trafi w Beczki Prochu Gangplanka jako ostatni.
  • Nienaładowane użycie Q — Dziesiątkującego Uderzenia Siona teraz prawidłowo zadaje obrażenia na minimalnym obszarze działania, zamiast na większym po pełnym naładowaniu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wystrzelenie stwora za pomocą E — Ryku Zabójcy Siona, gdy stwór był podrzucony przez Q — Dziesiątkujące Uderzenie czasami powodowało, że nie zadawał on obrażeń jednostkom, przez które przeleciał.
  • Opis R — Podmorskiej Podróży Tahm Kencha podczas wyboru bohaterów nie jest już pusty.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że E — Skażenie Twitcha nie zadawało czasem obrażeń przeciwnikom znajdującym się na samej krawędzi pola rażenia.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pierwszy podstawowy atak Yasuo po użyciu R — Ostatniego Tchnienia był opóźniony, jeżeli miał być trafieniem krytycznym.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q — Bomba Zegarowa Zileana nie zadawała obrażeń przeciwnikom, do których była przyczepiona, gdy nie można ich było obrać za cel w momencie wybuchu bomby.
  • Naprawiono szereg błędów powodujących, że używane natychmiast umiejętności obszarowe (np. W — Dziki Wrzask Cho’Gatha) zadawały obrażenia bohaterom, których nie można obrać za cel, jeśli zostały użyte w chwili, gdy te jednostki nie mogły zostać obrane za cel.
  • Naprawiono szereg błędów, które sprawiały, że niektóre doskoki zachowywały się dziwnie, gdy zostały użyte podczas efektu odrzucenia.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pancerz i odporność na magię Wędrującego Kraba nie były osłabiane przez trwające krótko efekty kontroli tłumu.
  • Kolana Morgany nie przenikają już przez jej sukienkę podczas animacji biegu.
  • Ramiona Syndry nie rozciągają się już po jej śmierci.
  • Pociski Huraganu Runaana w podstawowym ataku SKT T1 Kalisty są teraz złote, tak jak jej włócznie (a nie zielone, jak jej skóra).
  • Naprawiono błąd, w którym efekty wizualne wzmocnień (na przykład Całun Banshee) nie odpowiadały ruchom SKT T1 Elise podczas niektórych z jej animacji.
  • Poprawiono czytelność pierścieni umiejętności biernej PROJEKTU: Ekko.
  • Ciało Thresha Mrocznej Gwiazdy nie blokuje się już w domyślnej pozycji, gdy ginie on podczas rzucania Q — Wyroku Śmierci.
  • Animacje Thresha Mrocznej Gwiazdy podczas rzucania W — Mrocznego Przejścia nie wyglądają już jak animacje Syndry podczas rzucania W — Precz, Słabeusze.
  • Przywrócono wirujące efekty tła wokół kuli Pretendentki Ahri.
  • Animacja prowokacji Katariny Piaskowej Burzy nie jest już dwa razy szybsza niż w innych jej skórkach.