League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.16

Znamy już oficjalne zmiany w patchu 6.16!

Kled i Skaarl

Historia Kleda: klik!

Kled_Splash_0

KledLoadScreen Kled_Square

Zobacz umiejętności nowego bohatera: klik!

Przeliczniki: klik!

Ekran logowania

Voiceover

Sir Kled

975 RP

Kled_Splash_1

^6E77D9080D424417A886F501FC067A9D03012B1E90510EB059^pimgpsh_fullsize_distr

Skórki SKT T1

Na PBE trafiły skórki SKT T1. Zobacz je tutaj: klik!

Wybór bohatera

Czasy oczekiwania w kolejkach mogą się znacznie różnić zależnie od roli, jaką wybierze gracz, więc dodaliśmy przewidywalne czasy oczekiwania zależnie od wybranej pozycji. Teraz możecie zdecydować, czy chcecie dołączyć do gry, czy dostać swoją główną rolę.

  • Wybór pozycji wyświetla teraz kiedy i w jakim stopniu konkretne kombinacje pozycji wpływają na czasy oczekiwania w kolejkach
  • Wciąż wiemy o błędzie, który powoduje, że czas oczekiwania dla 5-osobowych grup wyświetla się jako 0:00

Zmiany balansu

Irelia_OB

Irelia

  • Ionian Fervor (pasyw)
    • zasięg zmniejszony do 1000 z 1400
    • nie skraca już czasu trwania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, oplątań, unieruchomień, oślepień i uciszeń za każdego wroga znajdującego się w pobliżu (1=10%, 2=25%, 3= 40%)
    • teraz skraca czas trwania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, oplątań, unieruchomień, oślepień i uciszeń na Irelii zależnie od tego, jaką ma przewagę liczebną (ona + sojusznicy przeciwko wrogom)
      • posiadanie przewagi liczebnej daje 0%
        • przykład: Irelia i jungler gankujący pojedynczego wroga – Irelia ma 0%
        • Irelia pojedynkuje się z Renektonem na linii – Irelia dostaje 10%
        • Irelia jest gankowana przez Lee Sina i Renektona – Irelia dostaje 25-40% zależnie od poziomu
      • Bonus może wynosić 25/30/35/40% na poziomach 1/6/11/16
  • Transcendent Blades [R] – naprawiono błąd wskazówki, według której skalowanie AD wynosiło 0.6 zamiast 0.7

Kled_OB

Kled

  • Jousting [E] – wskazówka mówi teraz, że nie może umiejętnością pokonywać ścian (brak zmian funkcjonalności)

Leona_OB

Leona

  • Sunlight (pasyw) – teraz wyświetla Leonie obrażenia, gdy jej sojusznicy aktywują Słoneczny Blask

Lulu_OB

Lulu

  • Whimsy [W]
    • cooldown zmniejszony do 16/15/14/13/12 sekund z 18/16.5/15/13.5/12 sekund
    • bonusowa prędkość ataku zwiększona do 25/30/35/40/45% z 15/20/25/30/35%

Mordekaiser_OB

Mordekaiser

  • Children of the Grave [R] 
    • Duch priorytetowo atakuje bohaterów i wieże, zamiast stworów, gdy szuka czegoś do ataku
    • Duch kontynuuje poprzednie działanie, gdy przestaną na niego działać efekty kontroli tłumu
    • Duch goni cel do ostatniego miejsca, w którym go widział, jeżeli utraci wizję
    • Duch może otrzymać rozkaz podążania za Mordekaiserem, poprzez wycelowanie w samego Mordekaisera klawiszem R lub kombinacją Alt-prawy klik
    • Duch szuka celów po 8 sekundach bezczynności, priorytetowo atakując bohaterów i wieże, zamiast stworów
    • Duch nie przerywa już podstawowych ataków, gdy otrzyma rozkaz zaatakowania jednostki, którą już atakuje

Nautilius_OB

Nautilus

  • Depth Charge [R]
    • cele uderzone w trakcie są teraz też stunowane na 1/1.5/2 sekundy
    • czas wyrzucenia w powietrze zwiększony do 1 sekundy z 0.5 sekundy

Sona_OB

Sona

  • Song of Celerity [E]
    • AP ratio prędkości ruchu Sony zmniejszone do 6% na 100 AP z 8%
    • prędkość ruchu Sony zmniejszona do 10/11/12/13/14% z 13/14/15/16/17%
  • Crescendo [R] – redukcja cooldownu podstawowej umiejętności zmieniona na 10%/25%/40% z 20/30/40%

Viktor_OB

Viktor

  • Chaos Storm [R]
    • maksymalna prędkość Chaos Storm zmniejszona do 400 z 450
    • minimalna prędkość zwiększona do 200 z 170
    • [R] zaczyna zwalniać, kiedy znajdzie się 300 jednostek od Viktora (zamiast 350)
    • [R] osiąga minimalną prędkość, kiedy znajduje się 900 jednostek od Viktora (zamiast 950)
    • Burza Chaosu nie porusza się już z maksymalną prędkością, gdy Viktor wyceluje w siebie

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że R – Ostatnia Iskra Lux nie zadawała obrażeń bohaterom, jeżeli zostali trafieni, gdy Lux ich nie widziała.
  • R – Widmowa Szarża Ahri, Q – Wypad Fiory oraz E – Oko Zniszczenia Xeratha nie zostają użyte w dziwnych kierunkach, gdy kursor znajduje się nad minimapą w momencie użycia.
  • Q – Akrobacja Vayne teraz prawidłowo zadaje obrażenia inhibitorom oraz nexusowi.
  • R – Życzenie Soraki teraz prawidłowo daje premię do prędkości ataku Ognistego Trybularza odległym sojusznikom, gdy zostaną uzdrowieni.
  • Kula Orianny nie znika do chwili rzucenia następnego zaklęcia, gdy zginie sojusznik, który ją posiada.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik, którego trafiono kilkoma pociskami z podstawowego ataku Gravesa, otrzymywał tylko jeden ładunek Czarnego Tasaka.
  • Uścisk Nieumarłego już się nie odnawia, gdy Yasuo spróbuje (i nie uda mu się) użyć E – Zamaszystego Cięcia na celu, przez który niedawno doskoczył.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Tibbers regularnie przerywał swoje ataki, gdy rozkazano mu zaatakować cel, który już atakował.
  • Klony bohaterów nie kradną już części dodatkowego złota za pierwszą krew wież.
  • Słuszna Chwała teraz prawidłowo daje prędkość ruchu podczas kierowania się ku klonom bohaterów.
  • Twisted Fate nie przerywa już swojego Powrotu przy wciśnięciu klawisza E – Asa z Rękawa na poziomie 2. lub wyższym.
  • Efekt graficzny aur Arcade i DJ Sony został powiększony, aby zgadzać się z jej niedawną aktualizacją rozgrywki.
  • W – Mroczne Przejście Mistrzowskiego i Głębinowego Thresha ponownie pozostawia świecący ślad za latarnią, gdy Mroczne Przejście zostanie rzucone.
  • Pasek zdrowia Króliczka Fizza umieszczono w prawidłowym miejscu.
  • Zestaw chromatyczny Tristana z Wyrzutnią Rakiet – Punk nie wykorzystuje już efektów graficznych podstawowej Tristany.
  • Głębinowa Nami nie mówi już, gdy głosy zostaną wyłączone.
  • E – Deszcz Kul Basenowej Miss Fortune już nie powoduje, że graficznie kokosy trafiają cele pod dziwnymi kątami w niektórych przypadkach.
  • Pogromca Smoków Braum nie staje się już na chwilę rozmazany po rzuceniu zaklęcia.
  • Efekty cząsteczkowe wzmocnień (np. tarcza Całunu Banshee) prawidłowo unoszą się wraz z Azirem Władcą Grobów podczas jego animacji Powrotu.
  • Wygładzono pęknięcie w teksturach PROJEKTU: Katariny.
  • Początkowa i końcowa poza animacji Powrotu Syndry zostały naprawione, aby ruchy były bardziej płynne.
  • Ręce SuperGalaktycznej Shyvany nie rozciągają się już podczas jej animacji śmierci.