Jakie zmiany czekają nas w patchu 6.12? Oto oficjalne patch notesy!
/remake
Remake startuje w tym patchu. Będzie testowane przez około tydzień w Ameryce Północnej, a potem wyruszy w świat.
- Jeżeli któryś gracz się rozłączy lub przez 90 sekund będzie posiadał status „z dala od klawiatury” w trzeciej minucie meczu, komenda /remake staje się dostępna. Z wyjątkiem…
- Przelanie pierwszej krwi przeciw drużynie gracza, zanim wyjdzie z gry/rozłączy się, uniemożliwi głosowanie
- W trzeciej minucie meczu wszyscy gracze w osłabionej drużynie otrzymają komunikat o możliwości głosowania, poprzez wpisanie /remake w czacie
- Jeżeli głosowanie się powiedzie, wszyscy gracze w grze będą potraktowani, jakby mecz nigdy się nie odbył i nie otrzymają żadnych zmian w PL/PZ/MB/PD ani w liczbie wygranych i porażek
- Rozłączony gracz straci LP (albo przegra jedną z gier w serii o awans), a ponadto zostanie oznaczony przez system Leaver Buster.
- Aby uniemożliwić nadużywanie komendy /Remake, gracze znajdujący się w Diamencie V i wyżej, odniosą porażkę, jeżeli gracz, który się rozłączył, był w ich ekipie
Dark Star Thresh
1820 RP
Ekran logowania
Dark Star Varus
1350 RP
Dark Star Ward
640 RP
Nowe ikony
- wszystkie będą kosztować 250 RP, pierwsza będzie dostępna za 1500 IP tuż po wydaniu
- ikony e-sportowe
Timery smoka
Po naciśnięciu Tab timery pokazują za pomocą ikony, który smok jest dostępny lub wkrótce się pojawi.
Na czacie pojawia się też informacja, który smok został zabity:
Maestria Bohaterów
Maestria Bohaterów trafia do Howling Abyss i Twisted Treeline w patchu 6.12!
- Punkty Maestrii Bohaterów mogą być teraz zdobywane w grach dobieranych na Howling Abyss
- Punkty Maestrii Bohaterów mogą być teraz zdobywane w grach dobieranych na Twisted Treeline
- Dobierane gry na Howling Abyss, Twisted Treeline lub w dowolnym rotacyjnym trybie gry nie będzie dawać tokenów na 6. i 7. poziom Maestrii Bohaterów
Zmiany balansu
Corki
- Valkyrie [W] – cooldown zmniejszony do 20/19/18/17/16 z 26/23/20/17/14
- Gatling Gun [E]
- całkowite obrażenia zwiększone do 80/140/200/260/320 z 80/128/176/224/312
- kumulacja na 1 sekundę zwiększona do 4 z 2
Fizz
- promień hitboxa zwiększony do 55 z 30
- Seastone Trident [W] – dodatkowe obrażenia o wartości procentowej brakującego zdrowia celu zmniejszone do 4/4.5/5/5.5/6% z 4/5/6/7/8%
- Playful/Trickster [E] – cooldown zwiększony do 18/16/14/12/10 z 16/14/12/10/8
Shaco
- Backstab (pasyw) – pokazuje teraz obrażenia osobno, kiedy pasyw zostanie nałożony
Syndra
- Force of Will [W] – AP ratio zwiększone do .8 z .7
- Scatter the Weak [E] – AP ratio zwiększone do .5 z .4
Xin Zhao
- bazowe zdrowie zwiększone do 600 z 591.16
- przyrost zdrowia zwiększony do 92 z 87
Zed
- Cienie utworzone przez W – Żywy Cień oraz R – Znak Śmierci są teraz oznaczone okrągłymi znacznikami drużyn
Przedmioty
Bilgewater Cutlass
- koszt skompletowania zmniejszony do 250 z 400
- łączny koszt zmniejszony do 1500 z 1650
Essence Reaver
- obrażenia ataku zwiększone do 70 z 65
Hextech GLP-800
- procentowa zamiana many na zdrowie zmniejszona do 0.2 z 0.25
Infinity Edge
- obrażenia ataku zwiększone do 70 z 65
Lord Dominik’s Regards
- obrażenia ataku zwiększone do 50 z 40
Mortal Reminder
- obrażenia ataku zwiększone do 50 z 40
Righteous Glory
- procentowa zamiana many na zdrowie zmniejszona do 0.2 z 0.25
Yomuu’s Ghostblade
- obrażenia ataku zmniejszone do 60 z 65
Rod of Ages
- koszt skompletowania zwiększony do 750 z 650
- łączny koszt zwiększony do 2700 z 2600
- procentowa zamiana many na zdrowie zmniejszona do 0.2 z 0.25
Howling Abyss (ARAM)
Bard
- Traveler’s Call (pasyw) – tempo pojawiania się dzwonków zmniejszone do 40 sekund z 50 sekund (pierwsze pojawienie się bez zmian po 50 sek.)
Nasus
- Siphoning Strike [Q] – ładunki za zabicie jednostki zwiększone do 6 z 3
Thresh
- Damnation (pasyw) – każda schwytana dusza liczy się podwójnie
Czary przywoływacza
- FLASH czas odnowienia zmniejszony do 180 sekund z 300 sekund
- HEAL czas odnowienia zmniejszony do 144 sekund z 240 sekund
- CLEANSE czas odnowienia zmniejszony do 126 sekund z 210 sekund
- EXHAUST czas odnowienia zmniejszony do 126 sekund z 210 sekund
- IGNITE czas odnowienia zmniejszony do 126 sekund z 210 sekund
- BARRIER czas odnowienia zmniejszony do 108 sekund z 180 sekund
- GHOST czas odnowienia zmniejszony do 108 sekund z 180 sekund
- MARK/DASH
- czas odnowienia zwiększony do 48 sekund z 40 sekund
- szerokość śnieżki zmniejszona do 80 jednostek z 100 jednostek (lepiej pasuje do grafiki)
- dodano efekt świecenia, aby śnieżki były bardziej widoczne
- CLARITY
- czas odnowienia zmniejszony do 144 sekund z 180 sekund
- przywrócenie many rzucającemu zwiększone do 50% z 40%
- przywrócenie many sojusznikom zmniejszony do 25% z 40% maksymalnej many
Nowy efekt: Homestart
- Przez pierwsze 5 minut meczu wyjście z fontanny zwiększa prędkość ruchu o 50% na 10 sekund
Tempo zdobywania doświadczenia
- Bohaterowie potrzebują teraz łącznie mniej punktów doświadczenia, aby osiągnąć 18. poziom
- Zabicia bohaterów dają mniej punktów doświadczenia
Zyskiwanie złota
- ZŁOTO ZYSKIWANE Z CZASEM 22 szt. złota co 5 sek. ⇒ 25 szt. złota co 5 sek.
- ZŁOTO ZA ZABICIE BOHATERA 140 szt. ⇒ 160 szt.
- ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA WALCZĄCEGO 26 szt. ⇒ 28 szt.
- ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA CZARUJĄCEGO 19 szt. ⇒ 20 szt.
- ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA OBLĘŻNICZEGO 42 szt. ⇒ 45 szt.
- ZŁOTO ZA ZABICIE SUPERSTWORA 42 szt. ⇒ 45 szt.
- SKALOWANIE ZŁOTA STWORÓW Nagroda w złocie za zabijanie stworów nie skaluje się już z upływem czasu
Pakiety lecznicze
- PRZYWRÓCENIE MANY 120-315 pkt. (na poziomach 3-18) ⇒ 60-158 pkt. (na poziomach 3-18)
- CZAS ODRODZENIA 40 sek. ⇒ 60 sek.
Zmiany terenu
- Przestrzeń między centralnymi zaroślami sięga dalej
- Obszary po bokach wież zewnętrznych są trochę większe
- Trochę zwiększono rozmiar przestrzeni po bokach w obu bazach
ARAM – Usunięte przedmioty
- Doran’s Blade
- Doran’s Ring
- Doran’s Shield
- Arcane Sweeper
- The Lightbringer
- Orb of Winter
- Entropy
- Wicked Hatchet
ARAM – Zmienione przedmioty
- Oracle’s Extract
- KOSZT 250 szt. złota ⇒ 300 szt. złota
- Teraz utrzymuje się po śmierci
- Pobliskie ukryte jednostki są zaznaczone jako czerwone sylwetki niemożliwe do wycelowania, podobnie jak przy Badawczej Soczewce
- Poro-Chrupki
- Przy zniszczeniu pierwszej wieży, wszyscy członkowie drużyny dostają dodatkowe Poro-Chrupki
ARAM – Nowe przedmioty
- Guardian’s Horn
- KOSZT 950 szt. złota
- ZDROWIE 150 pkt.
- STAŁA REGENERACJA ZDROWIA 20 pkt. zdrowia co 5 sek.
- STAŁA REDUKCJA OBRAŻEŃ Obrażenia otrzymywane od podstawowych ataków bohaterów i zaklęć są zmniejszone o 12 pkt.
- Guardian’s Hammer
- KOSZT 950 szt. złota
- ZDROWIE 150 pkt.
- OBRAŻENIA OD ATAKU 15 pkt.
- KRADZIEŻ ŻYCIA 10%
- Guardian’s Orb
- KOSZT 950 szt. złota
- ZDROWIE 150 pkt.
- MOC UMIEJĘTNOŚCI 30 pkt.
- REGENERACJA MANY 10 pkt. many co 5 sek.
- Refillable Potion
Specjalizacje
Double Edged Sword (Ferocity Tier 2)
- Nie ma już podziału skuteczności między bohaterów walczących z dystansu i w zwarciu (teraz zadawane obrażenia są zwiększone o 3% / otrzymywane obrażenia są zwiększone o 1,5% dla wszystkich)
Fervor of Battle (Ferocity Tier 6)
- zadawanie postaciom obrażeń za pomocą umiejętności daje teraz 1 stack zamiast 2
Natural Talent (Ferocity Tier 3)
- OBRAŻENIA OD ATAKU NA 1. POZIOMIE 0,4 pkt. za każdy wydany punkt (+2 pkt. przy 5 wydanych punktach)
- MOC UMIEJĘTNOŚCI NA 1. POZIOMIE 0,6 pkt. za każdy wydany punkt (+3 pkt. za 5 wydanych punktów)
- OBRAŻENIA OD ATAKU ZA KAŻDY POZIOM 0,11 pkt. za każdy wydany punkt ⇒ 0,09 pkt. za każdy wydany punkt (+0,45 za 5 wydanych punktów)
- MOC UMIEJĘTNOŚCI ZA KAŻDY POZIOM 0,16 pkt. za każdy wydany punkt ⇒ 0,13 pkt. za każdy wydany punkt (+0,45 za 5 wydanych punktów)
- ŁĄCZNA WARTOŚĆ NA 18. POZIOMIE +10 pkt. obrażeń od ataku i +15 pkt. mocy umiejętności (bez zmian)
Veteran’s Scars (Resolve Tier 3)
- ZDROWIE ZA KAŻDY WYDANY PUNKT 9 pkt. ⇒ 10 pkt.
- ŁĄCZNE ZDROWIE 9/18/27/36/45 pkt. ⇒ 10/20/30/40/50 pkt.
Grasp of the Undying (Ferocity Tier 6)
- OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU
2,5% Twojego maksymalnego zdrowia⇒ 3% twojego maksymalnego zdrowia - LECZENIE PRZY TRAFIENIU
2,5% Twojego maksymalnego zdrowia⇒ 1,5% twojego maksymalnego zdrowia
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że wieże na Howling Abyss i Twisted Treeline zadawały trochę za dużo obrażeń bohaterom, niż było to zamierzone.
- Naprawiono kilka interakcji między efektem użycia Protopasa Hextech-01 i wzmocnionymi atakami (np. E – Skokiem Fazowym Ekko).
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ogłuszenie E – Kokonu Elise było przerywane, jeżeli po rzuceniu Kokonu Elise natychmiast korzystała z R – Pajęczej Postaci i używała E – Wspinaczki na ogłuszonym celu.
- Gdy Xin Zhao atakuje Jaxa podczas E – Kontrataku, ataki, których unika Jax nie liczą się już jako trafienia dla biernego efektu uzdrawiania W – Okrzyku Bojowego Xina.
- Sion nie może już rozpocząć jeszcze raz Q – Dziesiątkującego Uderzenia w innym kierunku, przez wciśnięcie R+Q podczas przygotowywania Dziesiątkującego Uderzenia.
- Naprawiono graficzny błąd, który sprawiał, że Lux mogła zdawać się rzucać kilka R – Ostatnich Iskier pod rząd. Tylko ostatnia Ostatnia Iskra była prawdziwa! Fałszywe lasery nie powinny się już pojawiać.
- Widmowi jeźdźcy podczas R – Nawałnicy Cieni Bezgłowego Hecarima są ponownie widoczni. Nadal są straszni.
- Przywrócono ostrzegawcze efekty cząsteczkowe, towarzyszące przemianie Śnieżnego Gnara i Gnara Dżentelmena.
- Efekty cząsteczkowe zwiększenia prędkości ataku Śnieżnego Gnara po użyciuE – Hop nie są już ucinane pod niektórymi kątami.
- Efekty cząsteczkowe podstawowych ataków Kindred Mrocznego Ognia są teraz łatwiejsze do zobaczenia.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wilk Kindred Mrocznego Ognia wyglądał jak dwa Wilki jeden na drugim dla wszystkich z wyjątkiem Kindred.
- Teemo z Oddziałów Specjalnych nie kopiuje już dialogów klasycznego Teemo podczas poruszania się, gdy obaj są obecni w meczu.
- Zniszczone ukulele Basenowego Mundo nie pozostaje już na ziemi po zakończeniu jego animacji powrotu.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]