League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.12!

Jakie zmiany czekają nas w patchu 6.12? Oto oficjalne patch notesy!

/remake

Remake startuje w tym patchu. Będzie testowane przez około tydzień w Ameryce Północnej, a potem wyruszy w świat.

  • Jeżeli któryś gracz się rozłączy lub przez 90 sekund będzie posiadał status „z dala od klawiatury” w trzeciej minucie meczu, komenda /remake staje się dostępna. Z wyjątkiem…
  • Przelanie pierwszej krwi przeciw drużynie gracza, zanim wyjdzie z gry/rozłączy się, uniemożliwi głosowanie
  • W trzeciej minucie meczu wszyscy gracze w osłabionej drużynie otrzymają komunikat o możliwości głosowania, poprzez wpisanie /remake w czacie
  • Jeżeli głosowanie się powiedzie, wszyscy gracze w grze będą potraktowani, jakby mecz nigdy się nie odbył i nie otrzymają żadnych zmian w PL/PZ/MB/PD ani w liczbie wygranych i porażek
  • Rozłączony gracz straci LP (albo przegra jedną z gier w serii o awans), a ponadto zostanie oznaczony przez system Leaver Buster.
  • Aby uniemożliwić nadużywanie komendy /Remake, gracze znajdujący się w Diamencie V i wyżej, odniosą porażkę, jeżeli gracz, który się rozłączył, był w ich ekipie

Dark Star Thresh

1820 RP

dark star thresh

ThreshLoadscreen_5

thresh

thresh_porownanie

2mIZy2P - Imgur — kopia

thresh — kopia

threshb — kopia

Ekran logowania

Dark Star Varus

1350 RP

Varus_Splash_6

VarusLoadscreen_6

varus

varusb

varusturn

Dark Star Ward

640 RP

wardgame

Nowe ikony

  • wszystkie będą kosztować 250 RP, pierwsza będzie dostępna za 1500 IP tuż po wydaniu

profileIcon1211 profileIcon1212 profileIcon1213

  • ikony e-sportowe

profileIcon1214 profileIcon1215 profileIcon1216

Timery smoka

Po naciśnięciu Tab timery pokazują za pomocą ikony, który smok jest dostępny lub wkrótce się pojawi.

scoreboard1

scoreboard2

Na czacie pojawia się też informacja, który smok został zabity:

oceandrakecallout

Maestria Bohaterów

Maestria Bohaterów trafia do Howling Abyss i Twisted Treeline w patchu 6.12!

  • Punkty Maestrii Bohaterów mogą być teraz zdobywane w grach dobieranych na Howling Abyss
  • Punkty Maestrii Bohaterów mogą być teraz zdobywane w grach dobieranych na Twisted Treeline
  • Dobierane gry na Howling Abyss, Twisted Treeline lub w dowolnym rotacyjnym trybie gry nie będzie dawać tokenów na 6. i 7. poziom Maestrii Bohaterów

Zmiany balansu

Corki_OB

Corki

  • Valkyrie [W] –  cooldown zmniejszony do 20/19/18/17/16 z 26/23/20/17/14
  • Gatling Gun [E]
    • całkowite obrażenia zwiększone do 80/140/200/260/320 z 80/128/176/224/312
    • kumulacja na 1 sekundę zwiększona do 4 z 2

Fizz_OB

Fizz

  • promień hitboxa zwiększony do 55 z 30
  • Seastone Trident [W] – dodatkowe obrażenia o wartości procentowej brakującego zdrowia celu zmniejszone do 4/4.5/5/5.5/6% z 4/5/6/7/8%
  • Playful/Trickster [E] – cooldown zwiększony do 18/16/14/12/10 z 16/14/12/10/8

Shaco_OB

Shaco

  • Backstab (pasyw) – pokazuje teraz obrażenia osobno, kiedy pasyw zostanie nałożony

Syndra_OB

Syndra

  • Force of Will [W] – AP ratio zwiększone do .8 z .7
  • Scatter the Weak [E] – AP ratio zwiększone do .5 z .4

Xin Zhao_OB

Xin Zhao

  • bazowe zdrowie zwiększone do 600 z 591.16
  • przyrost zdrowia zwiększony do 92 z 87

Zed_OB

Zed

  • Cienie utworzone przez W – Żywy Cień oraz R – Znak Śmierci są teraz oznaczone okrągłymi znacznikami drużyn

Przedmioty

Bilgewater Cutlass

  • koszt skompletowania zmniejszony do 250 z 400
  • łączny koszt zmniejszony do 1500 z 1650

Essence Reaver

  • obrażenia ataku zwiększone do 70 z 65

Hextech GLP-800

  • procentowa zamiana many na zdrowie zmniejszona do 0.2 z 0.25

Infinity Edge

  • obrażenia ataku zwiększone do 70 z 65

Lord Dominik’s Regards

  • obrażenia ataku zwiększone do 50 z 40

Mortal Reminder

  • obrażenia ataku zwiększone do 50 z 40

Righteous Glory

  • procentowa zamiana many na zdrowie zmniejszona do 0.2 z 0.25

Yomuu’s Ghostblade

  • obrażenia ataku zmniejszone do 60 z 65

Rod of Ages

  • koszt skompletowania zwiększony do 750 z 650
  • łączny koszt zwiększony do 2700 z 2600
  • procentowa zamiana many na zdrowie zmniejszona do 0.2 z 0.25

Howling Abyss (ARAM)

Bard_OB

Bard

  • Traveler’s Call (pasyw) – tempo pojawiania się dzwonków zmniejszone do 40 sekund z 50 sekund (pierwsze pojawienie się bez zmian po 50 sek.)

Nasus_OB

Nasus

  • Siphoning Strike [Q] – ładunki za zabicie jednostki zwiększone do 6 z 3

Thresh

Thresh

  • Damnation (pasyw) – każda schwytana dusza liczy się podwójnie

 

Czary przywoływacza

  • FLASH czas odnowienia zmniejszony do 180 sekund z 300 sekund
  • HEAL czas odnowienia zmniejszony do 144 sekund z 240 sekund
  • CLEANSE czas odnowienia zmniejszony do 126 sekund z 210 sekund 
  • EXHAUST czas odnowienia zmniejszony do 126 sekund z 210 sekund 
  • IGNITE czas odnowienia zmniejszony do 126 sekund z 210 sekund 
  • BARRIER czas odnowienia zmniejszony do 108 sekund z 180 sekund
  • GHOST czas odnowienia zmniejszony do 108 sekund z 180 sekund
  • MARK/DASH
    • czas odnowienia zwiększony do 48 sekund z 40 sekund
    • szerokość śnieżki zmniejszona do 80 jednostek z 100 jednostek (lepiej pasuje do grafiki)
    • dodano efekt świecenia, aby śnieżki były bardziej widoczne
  • CLARITY
    • czas odnowienia zmniejszony do 144 sekund z 180 sekund
    • przywrócenie many rzucającemu zwiększone do 50% z 40%
    • przywrócenie many sojusznikom zmniejszony do 25% z 40% maksymalnej many

Nowy efekt: Homestart

  • Przez pierwsze 5 minut meczu wyjście z fontanny zwiększa prędkość ruchu o 50% na 10 sekund

Tempo zdobywania doświadczenia

  • Bohaterowie potrzebują teraz łącznie mniej punktów doświadczenia, aby osiągnąć 18. poziom
  • Zabicia bohaterów dają mniej punktów doświadczenia

Zyskiwanie złota

  • ZŁOTO ZYSKIWANE Z CZASEM 22 szt. złota co 5 sek. ⇒ 25 szt. złota co 5 sek.
  • ZŁOTO ZA ZABICIE BOHATERA 140 szt. ⇒ 160 szt.
  • ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA WALCZĄCEGO 26 szt. ⇒ 28 szt.
  • ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA CZARUJĄCEGO 19 szt. ⇒ 20 szt.
  • ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA OBLĘŻNICZEGO 42 szt. ⇒ 45 szt.
  • ZŁOTO ZA ZABICIE SUPERSTWORA 42 szt. ⇒ 45 szt.
  • SKALOWANIE ZŁOTA STWORÓW Nagroda w złocie za zabijanie stworów nie skaluje się już z upływem czasu

Pakiety lecznicze

  • PRZYWRÓCENIE MANY 120-315 pkt. (na poziomach 3-18) ⇒ 60-158 pkt. (na poziomach 3-18)
  • CZAS ODRODZENIA 40 sek. ⇒ 60 sek.

Zmiany terenu

  • Przestrzeń między centralnymi zaroślami sięga dalej
  • Obszary po bokach wież zewnętrznych są trochę większe
  • Trochę zwiększono rozmiar przestrzeni po bokach w obu bazach

ARAM – Usunięte przedmioty

  • Doran’s Blade
  • Doran’s Ring
  • Doran’s Shield
  • Arcane Sweeper
  • The Lightbringer
  • Orb of Winter
  • Entropy
  • Wicked Hatchet

ARAM – Zmienione przedmioty

  • Oracle’s Extract
    • KOSZT 250 szt. złota ⇒ 300 szt. złota
    • Teraz utrzymuje się po śmierci
    • Pobliskie ukryte jednostki są zaznaczone jako czerwone sylwetki niemożliwe do wycelowania, podobnie jak przy Badawczej Soczewce
  • Poro-Chrupki
    • Przy zniszczeniu pierwszej wieży, wszyscy członkowie drużyny dostają dodatkowe Poro-Chrupki

ARAM – Nowe przedmioty

  • Guardian’s Horn
    • KOSZT 950 szt. złota
    • ZDROWIE 150 pkt.
    • STAŁA REGENERACJA ZDROWIA 20 pkt. zdrowia co 5 sek.
    • STAŁA REDUKCJA OBRAŻEŃ Obrażenia otrzymywane od podstawowych ataków bohaterów i zaklęć są zmniejszone o 12 pkt.
  • Guardian’s Hammer
    • KOSZT 950 szt. złota
    • ZDROWIE 150 pkt.
    • OBRAŻENIA OD ATAKU 15 pkt.
    • KRADZIEŻ ŻYCIA 10%
  • Guardian’s Orb
    • KOSZT 950 szt. złota
    • ZDROWIE 150 pkt.
    • MOC UMIEJĘTNOŚCI 30 pkt.
    • REGENERACJA MANY 10 pkt. many co 5 sek.
  • Refillable Potion

Specjalizacje

Double Edged Sword (Ferocity Tier 2)

  • Nie ma już podziału skuteczności między bohaterów walczących z dystansu i w zwarciu (teraz zadawane obrażenia są zwiększone o 3% / otrzymywane obrażenia są zwiększone o 1,5% dla wszystkich)

Fervor of Battle (Ferocity Tier 6)

  • zadawanie postaciom obrażeń za pomocą umiejętności daje teraz 1 stack zamiast 2

Natural Talent (Ferocity Tier 3)

  • OBRAŻENIA OD ATAKU NA 1. POZIOMIE 0,4 pkt. za każdy wydany punkt (+2 pkt. przy 5 wydanych punktach)
  • MOC UMIEJĘTNOŚCI NA 1. POZIOMIE 0,6 pkt. za każdy wydany punkt (+3 pkt. za 5 wydanych punktów)
  • OBRAŻENIA OD ATAKU ZA KAŻDY POZIOM 0,11 pkt. za każdy wydany punkt ⇒ 0,09 pkt. za każdy wydany punkt (+0,45 za 5 wydanych punktów)
  • MOC UMIEJĘTNOŚCI ZA KAŻDY POZIOM 0,16 pkt. za każdy wydany punkt ⇒ 0,13 pkt. za każdy wydany punkt (+0,45 za 5 wydanych punktów)
  • ŁĄCZNA WARTOŚĆ NA 18. POZIOMIE +10 pkt. obrażeń od ataku i +15 pkt. mocy umiejętności (bez zmian)

Veteran’s Scars (Resolve Tier 3)

  • ZDROWIE ZA KAŻDY WYDANY PUNKT 9 pkt. ⇒ 10 pkt.
  • ŁĄCZNE ZDROWIE 9/18/27/36/45 pkt. ⇒ 10/20/30/40/50 pkt.

Grasp of the Undying (Ferocity Tier 6)

  • OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 2,5% Twojego maksymalnego zdrowia ⇒ 3% twojego maksymalnego zdrowia
  • LECZENIE PRZY TRAFIENIU 2,5% Twojego maksymalnego zdrowia ⇒ 1,5% twojego maksymalnego zdrowia

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wieże na Howling Abyss i Twisted Treeline zadawały trochę za dużo obrażeń bohaterom, niż było to zamierzone.
  • Naprawiono kilka interakcji między efektem użycia Protopasa Hextech-01 i wzmocnionymi atakami (np. E – Skokiem Fazowym Ekko).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że ogłuszenie E – Kokonu Elise było przerywane, jeżeli po rzuceniu Kokonu Elise natychmiast korzystała z R – Pajęczej Postaci i używała E – Wspinaczki na ogłuszonym celu.
  • Gdy Xin Zhao atakuje Jaxa podczas E – Kontrataku, ataki, których unika Jax nie liczą się już jako trafienia dla biernego efektu uzdrawiania W – Okrzyku Bojowego Xina.
  • Sion nie może już rozpocząć jeszcze raz Q – Dziesiątkującego Uderzenia w innym kierunku, przez wciśnięcie R+Q podczas przygotowywania Dziesiątkującego Uderzenia.
  • Naprawiono graficzny błąd, który sprawiał, że Lux mogła zdawać się rzucać kilka R – Ostatnich Iskier pod rząd. Tylko ostatnia Ostatnia Iskra była prawdziwa! Fałszywe lasery nie powinny się już pojawiać.
  • Widmowi jeźdźcy podczas R – Nawałnicy Cieni Bezgłowego Hecarima są ponownie widoczni. Nadal są straszni.
  • Przywrócono ostrzegawcze efekty cząsteczkowe, towarzyszące przemianie Śnieżnego Gnara i Gnara Dżentelmena.
  • Efekty cząsteczkowe zwiększenia prędkości ataku Śnieżnego Gnara po użyciuE – Hop nie są już ucinane pod niektórymi kątami.
  • Efekty cząsteczkowe podstawowych ataków Kindred Mrocznego Ognia są teraz łatwiejsze do zobaczenia.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wilk Kindred Mrocznego Ognia wyglądał jak dwa Wilki jeden na drugim dla wszystkich z wyjątkiem Kindred.
  • Teemo z Oddziałów Specjalnych nie kopiuje już dialogów klasycznego Teemo podczas poruszania się, gdy obaj są obecni w meczu.
  • Zniszczone ukulele Basenowego Mundo nie pozostaje już na ziemi po zakończeniu jego animacji powrotu.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]