League of Legends r.

Oficjalne patch notesy – aktualizacja 6.6

Znamy oficjalne zmiany w patchu 6.6!

Aurelion Sol

AurelionSol_Splash_0

AurelionSol_Square_0

AurelionSol_0

asturn

Więcej szczegółów o postaci tutaj: klik!

Tutaj znajdziecie dokładny opis umiejętności i przeliczniki: klik!

Ashen Lord Aurelion Sol

1350 RP

AurelionSol_Splash_1

AurelionSolLoadScreen_1

Kp7Op7O

skinfront

skinrecall

Voiceover

Dodano VO w innych wersjach językowych:

Aurelion Sol – tekst przy wyborze postaci

Naturally.

(A to się Riot wysilił…)

Aurelion Sol – ekran logowania

Ikony Zz’Rot Portalu

Dodano ikony na minimapę dla Zz’Rot Portalu:

ZzrotBlue ZzrotRed

cS8l3UH

nr6iW1C

Błąd z zapraszaniem do gier niestandardowych

Gdy patch 6.6 się ukaże, możecie zauważyć błąd, który sprawia, że poczekalnie gier niestandardowych czasami nie pokazują przycisku zapraszania. Naprawimy to jak najszybciej, ale w międzyczasie możecie wymusić pojawienie się przycisku zapraszania, zmieniając drużynę. Przepraszamy!

Naprawione błędy

  • Ziggs przejął kontrolę nad narzędziem zgłaszania awarii
  • Pokoje czatu i prywatne wiadomości nie zmieniają już losowo swojej kolejności po zamknięciu okna
  • Herold teraz prawidłowo daje 2 ładunki Pożeracza przy asyście
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że sprzedanie lub zdegradowanie przedmiotu do dżungli poziomu 2. blokowało Porażenie na jednym ładunku, do czasu ponownego zdobycia przedmiotu do dżungli poziomu 2
  • Kradzież życia i wampiryzm zaklęć teraz prawidłowo uwzględniają dodatkowe obrażenia, które otrzymuje Wędrujący Krab, gdy znajduje się pod wpływem efektów uniemożliwiających kontrolę
  • Efekty użycia Rtęciowej Szarfy oraz Rtęciowego Bułata nie usuwają już czasu odnowienia Przypływu Jeźdźca Fal

Zmiany balansu

Alistar_OB

Alistar

  • Triumphant Roar [E]
    • sojusznicy są uzdrawiani o 33%, zamiast o 50%

AurelionSol_OB

Aurelion Sol

  • bazowy pancerz zmniejszony do 19 z 21
  • przyrost pancerza zwiększony do 3.6 z 3.5
  • Center of the Universe (pasyw) – brak zmian gameplayu, ale zmiana wskazówki: “The Stars can be visible to enemies even if Aurelion Sol is in brush”
  • Starsurge [Q] – cooldown zwiększony do 10 na wszystkich poziomach z 8
  • Comet of Legend [E] – prędkość ruchu zmniejszona do 25/30/35/40/45% z 30/35/40/45/50%

streszczenie historii Azir

Azir

  • naprawiono bug, przez który Azir zaczynał się samodzielnie poruszać po ataku Piaskowego Żołnierza
  • Piaskowi Żołnierze nie generują już ładunków Ferworu Walki (usunięte w 6.5)

ChoGath_OB

Cho’Gath

  • Feast [R] – bonusowe zdrowie za stack zwiększone do 100/140/180 z 90/120/150

Ekko_OB

Ekko

  • Z-Drive Resonance (pasyw) – prędkość ruchu zwiększona do 50/60/70/80% na poziomach 1/6/11/16 z 40/50/60/80%
  • Phase Drive [E] – cooldown zmniejszony do 11/10/9/8/7 z 13/11.5/10/8.5/7 sekund

Fiora_OB

Fiora

  • Duelist’s Dance (pasyw)
    • bazowe obrażenia obniżone do 2% maksymalnego zdrowia celu w postaci nieuchronnych obrażeń z 3%
    • bonusowe AD ratio zmienione na 4.5% z 2.8% – 4.5% zależnie od poziomu
  • Bladework [E]
    • spowolnienie zmniejszone do 30% na wszystkich poziomach z 40/45/50/55/60%
    • dodatkowy zasięg zmniejszony do 25 jednostek z 50

Janna_OB

Janna

  • Eye of the Storm [E] – bonus AD zmniejszony do  10/17.5/25/32.5/40 z 14/23/32/41/50
  • Monsoon [R] – czas trwania stuna zmnieszony do 0.5 z 0.75 sekundy

Jayce_OB

Jayce

  • To The Skies [Q]
    • koszt many zmniejszony do 40 na każdym poziomie z 40/45/50/55/60/65
    • przelicznik z bonusowego AD zwiększony do 1.2 z 1
    • bazowe obrażenia zwiększone do 40/80/120/160/200/240 z 30/70/110/150/190/230

Kalista_OB

Kalista

  • przyrost prędkości ataku na poziom zmniejszony do 2.5 z 3
  • bazowa prędkość ataku zmniejszona do 0.644 z 0.694
  • Setinel [W]
    • pasywne obrażenia zmniejszone do  5/7.5/10/12.5/15% maksymalnego zdrowia celu z 10/12.5/15/17.5/20%
    • duszek robi tylko 3 patrole zamiast 7
    • nowe: Kalista zyskuje biernie 9-27% dodatkowej prędkości ataku (zależnie od jej poziomu), gdy znajduje się blisko Przysiężonego
  • Fate’s Call [R]
    • zasięg umiejętności zmniejszony do 1000 z 1400

Karma_OB

Karma

  • [R +E] 
    • wzmocniona tarcza będzie posiadać 30/100/170/250 zamiast 30/90/150/210 wartości
    • AP ratio zwiększone do 0.6 z 0.3

KhaZix_OB

Kha’Zix

  • Taste Thier Feat [Q]
    • cooldown zmniejszony do 3 z 3.5 sekundy
  • Void Spike [W]
    • cooldown zmniejszony do 9 z 10 sekund na każdym poziomie

Lulu_OB

Lulu

  • Whimsy [W] 
    • AP ratio zmniejszone do 5% na 100 AP z 10% na 100 AP
    • buff prędkości zmniejszony do 3/3.25/3.5/3.75/4 z 3/3.5/4/4.5/5

Lux_OB

Lux

  • Prismatic Barrier [W]
    • nowe: teraz nie tylko odświeża się na drugim uderzeniu, ale też stackuje
    • pocisk jest wolniejszy, gdy wylatuje, ale powraca do Lux szybciej po osiągnięciu maksymalnego zasięgu
    • przelicznik AP zmniejszony do 0.2 z 0.35
    • wartość tarczy zmniejszona do 50/65/80/95/110 z 80/105/130/155/180

Maokai_OB

Maokai

  • odporność na magię zwiększona do 32 z 30
  • odporność na magię na poziom zwiększona do 1.25 z 0
  • Sapling Toss [E] – czas trwania zwiększony do 40/45/50/55/60 sekund z 35
  • Sadzonki nie stają już jedna na drugiej. Zamiast tego przemieszczają się na niewielką odległość.

MasterYi_OB

Master Yi

  • Wuju Style [E]
    • AD ratio zmienione na 25% bonusowego AD z 10/12.5/15/17.5/20% całkowitego AD
    • bazowe obrażenia zwiększone do 12/19/26/33/40 z 10/15/20/25/30

Nidalee_OB

Nidalee

  • Prowl [Bierna] – aktywacja Hunt nie unieruchamia potworów w jungli
  • Pounce (zwierzęce [W])
    • usunięto reset autoataku
    • obrażenia zwiększone do 65/110/155/200 z 50/100/150/200

Orianna_OB

Orianna

  • Command Attack [Q]
    • koszt many zredukowany do 30/35/40/45/50 z 50 na każdym poziomie
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Rozkaz: Atak miał mniejsze skalowanie od mocy umiejętności, przy przemieszczaniu na niewielkie odległości.

Quinn_OB

Quinn

  • Blinding assult [Q]
    • cooldown zwiększony do 11/10.5/10/9/9.5 z 11/10/9/8/7 sekund
    • redukcja wizji trwa 1.5 zamiast 2 sekund

Shyvana_OB

Shyvana

  • Twin Bite [Q] – przelicznik drugiego uderzenia został zredukowany do 140/155/170/185/200% z 180/195/190/195/200%

TwistedFate_OB

Twisted Fate

  • Czytelność efektów graficznych Twisted Fate’a z Podziemi została zrównoważona z pozostałymi skórkami (wciąż są przerażająco zielone!)
  • Wskaźnik nad głową dla W – Wybierz Kartę został ujednolicony dla wszystkich skórek Twisted Fate’a. Dwie nieaktywne karty są teraz zaciemnione, zamiast przezroczyste.

Przedmioty

Ravenous Hydra

  • przepis zmieniony na [Tiamat + Vampric Scepter + Pickaxe + 525 złota] z [Tiamat + Vampiric Scepter + Long Sword + 1050 złota]

Runic Echoes

  • bazowe obrażenia zmniejszone do 60 z 80

ecc

Tiamat

  • przepis zmieniony na [Long Sword + Long Sword + Rejuv Bead + 350 złota] z [Pickaxe + Rejuv Bead + 175 złota] 
  • obrażenia ataku zmniejszone do 20 z 30
  • dodano unikalny pasyw: Cleave: Teraz biernie uderza pobliskich przeciwników, zadając 20-60% całkowitych obrażeń od ataku (zależnie od odległości) przy podstawowych atakach

tmn

Titanic Hydra

  • obrażenia ataku zmniejszone do 35 z 50

tydr

Zz’Rot Portal

  • pancerz zmniejszony do 55 z 60
  • odporność na magię zmniejszona do 55 z 60
  • zdrowie Bramy Pustki zmniejszone do 5 z 300-1200
  • złoto za zabicie zwiększone do 50 z 25
  • Pomioty Pustki nie zużywają już Łupów Wojennych (z linii Reliktowej Tarczy)
  • Podstawowe ataki zadają 1 pkt. obrażeń Bramie Pustki
  • Zdrowie Bramy Pustki zacznie się regenerować, gdy będzie ona poza walką przez 5 sekund
  • Teraz posiada charakterystyczną ikonę na minimapie

 

odkryjaureliona

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]