Znamy oficjalne zmiany w patchu 6.6!
Aurelion Sol
Więcej szczegółów o postaci tutaj: klik!
Tutaj znajdziecie dokładny opis umiejętności i przeliczniki: klik!
Ashen Lord Aurelion Sol
1350 RP
Voiceover
Dodano VO w innych wersjach językowych:
- Węgierska
- Hiszpańska latynoamerykańska
- Portugalska brazylijska
- Czeska
- Niemiecka
- Grecka
- Włoska
- Francuska
- Japońska
- Koreańska
- Rumuńska
- Hiszpańska
- Rosyjska
- Turecka
Aurelion Sol – tekst przy wyborze postaci
Naturally.
(A to się Riot wysilił…)
Aurelion Sol – ekran logowania
Ikony Zz’Rot Portalu
Dodano ikony na minimapę dla Zz’Rot Portalu:
Błąd z zapraszaniem do gier niestandardowych
Gdy patch 6.6 się ukaże, możecie zauważyć błąd, który sprawia, że poczekalnie gier niestandardowych czasami nie pokazują przycisku zapraszania. Naprawimy to jak najszybciej, ale w międzyczasie możecie wymusić pojawienie się przycisku zapraszania, zmieniając drużynę. Przepraszamy!
Naprawione błędy
- Ziggs przejął kontrolę nad narzędziem zgłaszania awarii
- Pokoje czatu i prywatne wiadomości nie zmieniają już losowo swojej kolejności po zamknięciu okna
- Herold teraz prawidłowo daje 2 ładunki Pożeracza przy asyście
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że sprzedanie lub zdegradowanie przedmiotu do dżungli poziomu 2. blokowało Porażenie na jednym ładunku, do czasu ponownego zdobycia przedmiotu do dżungli poziomu 2
- Kradzież życia i wampiryzm zaklęć teraz prawidłowo uwzględniają dodatkowe obrażenia, które otrzymuje Wędrujący Krab, gdy znajduje się pod wpływem efektów uniemożliwiających kontrolę
- Efekty użycia Rtęciowej Szarfy oraz Rtęciowego Bułata nie usuwają już czasu odnowienia Przypływu Jeźdźca Fal
Zmiany balansu
Alistar
- Triumphant Roar [E]
- sojusznicy są uzdrawiani o 33%, zamiast o 50%
Aurelion Sol
- bazowy pancerz zmniejszony do 19 z 21
- przyrost pancerza zwiększony do 3.6 z 3.5
- Center of the Universe (pasyw) – brak zmian gameplayu, ale zmiana wskazówki: “The Stars can be visible to enemies even if Aurelion Sol is in brush”
- Starsurge [Q] – cooldown zwiększony do 10 na wszystkich poziomach z 8
- Comet of Legend [E] – prędkość ruchu zmniejszona do 25/30/35/40/45% z 30/35/40/45/50%
Azir
- naprawiono bug, przez który Azir zaczynał się samodzielnie poruszać po ataku Piaskowego Żołnierza
- Piaskowi Żołnierze nie generują już ładunków Ferworu Walki (usunięte w 6.5)
Cho’Gath
- Feast [R] – bonusowe zdrowie za stack zwiększone do 100/140/180 z 90/120/150
Ekko
- Z-Drive Resonance (pasyw) – prędkość ruchu zwiększona do 50/60/70/80% na poziomach 1/6/11/16 z 40/50/60/80%
- Phase Drive [E] – cooldown zmniejszony do 11/10/9/8/7 z 13/11.5/10/8.5/7 sekund
Fiora
- Duelist’s Dance (pasyw)
- bazowe obrażenia obniżone do 2% maksymalnego zdrowia celu w postaci nieuchronnych obrażeń z 3%
- bonusowe AD ratio zmienione na 4.5% z 2.8% – 4.5% zależnie od poziomu
- Bladework [E]
- spowolnienie zmniejszone do 30% na wszystkich poziomach z 40/45/50/55/60%
- dodatkowy zasięg zmniejszony do 25 jednostek z 50
Janna
- Eye of the Storm [E] – bonus AD zmniejszony do 10/17.5/25/32.5/40 z 14/23/32/41/50
- Monsoon [R] – czas trwania stuna zmnieszony do 0.5 z 0.75 sekundy
Jayce
- To The Skies [Q]
- koszt many zmniejszony do 40 na każdym poziomie z 40/45/50/55/60/65
- przelicznik z bonusowego AD zwiększony do 1.2 z 1
- bazowe obrażenia zwiększone do 40/80/120/160/200/240 z 30/70/110/150/190/230
Kalista
- przyrost prędkości ataku na poziom zmniejszony do 2.5 z 3
- bazowa prędkość ataku zmniejszona do 0.644 z 0.694
- Setinel [W]
- pasywne obrażenia zmniejszone do 5/7.5/10/12.5/15% maksymalnego zdrowia celu z 10/12.5/15/17.5/20%
- duszek robi tylko 3 patrole zamiast 7
- nowe: Kalista zyskuje biernie 9-27% dodatkowej prędkości ataku (zależnie od jej poziomu), gdy znajduje się blisko Przysiężonego
- Fate’s Call [R]
- zasięg umiejętności zmniejszony do 1000 z 1400
Karma
- [R +E]
- wzmocniona tarcza będzie posiadać 30/100/170/250 zamiast 30/90/150/210 wartości
- AP ratio zwiększone do 0.6 z 0.3
Kha’Zix
- Taste Thier Feat [Q]
- cooldown zmniejszony do 3 z 3.5 sekundy
- Void Spike [W]
- cooldown zmniejszony do 9 z 10 sekund na każdym poziomie
Lulu
- Whimsy [W]
- AP ratio zmniejszone do 5% na 100 AP z 10% na 100 AP
- buff prędkości zmniejszony do 3/3.25/3.5/3.75/4 z 3/3.5/4/4.5/5
Lux
- Prismatic Barrier [W]
- nowe: teraz nie tylko odświeża się na drugim uderzeniu, ale też stackuje
- pocisk jest wolniejszy, gdy wylatuje, ale powraca do Lux szybciej po osiągnięciu maksymalnego zasięgu
- przelicznik AP zmniejszony do 0.2 z 0.35
- wartość tarczy zmniejszona do 50/65/80/95/110 z 80/105/130/155/180
Maokai
- odporność na magię zwiększona do 32 z 30
- odporność na magię na poziom zwiększona do 1.25 z 0
- Sapling Toss [E] – czas trwania zwiększony do 40/45/50/55/60 sekund z 35
- Sadzonki nie stają już jedna na drugiej. Zamiast tego przemieszczają się na niewielką odległość.
Master Yi
- Wuju Style [E]
- AD ratio zmienione na 25% bonusowego AD z 10/12.5/15/17.5/20% całkowitego AD
- bazowe obrażenia zwiększone do 12/19/26/33/40 z 10/15/20/25/30
Nidalee
- Prowl [Bierna] – aktywacja Hunt nie unieruchamia potworów w jungli
- Pounce (zwierzęce [W])
- usunięto reset autoataku
- obrażenia zwiększone do 65/110/155/200 z 50/100/150/200
Orianna
- Command Attack [Q]
- koszt many zredukowany do 30/35/40/45/50 z 50 na każdym poziomie
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Rozkaz: Atak miał mniejsze skalowanie od mocy umiejętności, przy przemieszczaniu na niewielkie odległości.
Quinn
- Blinding assult [Q]
- cooldown zwiększony do 11/10.5/10/9/9.5 z 11/10/9/8/7 sekund
- redukcja wizji trwa 1.5 zamiast 2 sekund
Shyvana
- Twin Bite [Q] – przelicznik drugiego uderzenia został zredukowany do 140/155/170/185/200% z 180/195/190/195/200%
Twisted Fate
- Czytelność efektów graficznych Twisted Fate’a z Podziemi została zrównoważona z pozostałymi skórkami (wciąż są przerażająco zielone!)
- Wskaźnik nad głową dla W – Wybierz Kartę został ujednolicony dla wszystkich skórek Twisted Fate’a. Dwie nieaktywne karty są teraz zaciemnione, zamiast przezroczyste.
Przedmioty
Ravenous Hydra
- przepis zmieniony na [Tiamat + Vampric Scepter + Pickaxe + 525 złota] z [Tiamat + Vampiric Scepter + Long Sword + 1050 złota]
Runic Echoes
- bazowe obrażenia zmniejszone do 60 z 80
Tiamat
- przepis zmieniony na [Long Sword + Long Sword + Rejuv Bead + 350 złota] z [Pickaxe + Rejuv Bead + 175 złota]
- obrażenia ataku zmniejszone do 20 z 30
- dodano unikalny pasyw: Cleave: Teraz biernie uderza pobliskich przeciwników, zadając 20-60% całkowitych obrażeń od ataku (zależnie od odległości) przy podstawowych atakach
Titanic Hydra
- obrażenia ataku zmniejszone do 35 z 50
Zz’Rot Portal
- pancerz zmniejszony do 55 z 60
- odporność na magię zmniejszona do 55 z 60
- zdrowie Bramy Pustki zmniejszone do 5 z 300-1200
- złoto za zabicie zwiększone do 50 z 25
- Pomioty Pustki nie zużywają już Łupów Wojennych (z linii Reliktowej Tarczy)
- Podstawowe ataki zadają 1 pkt. obrażeń Bramie Pustki
- Zdrowie Bramy Pustki zacznie się regenerować, gdy będzie ona poza walką przez 5 sekund
- Teraz posiada charakterystyczną ikonę na minimapie
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]