r.

Oficjalne patch notes 6.4

Co znajdziemy w najnowszym patchu? Oto oficjalne informacje!

Zmiany balansu

Bohaterowie

Ahri_OB

Ahri

  • Charm [E] – jak pisaliśmy, nie będzie przerywał dashów (klik!)

Ashe_OB

Ashe

  • Ranger’s Focus [Q]
    • czas trwania aktywnego bonusu zwiększony do 5 sekund z 4
    • stacki teraz znikają pojedynczo, zamiast wszystkie jednocześnie

Caitlyn_OB

Caitlyn

  • Yordle Snap Trap [W] – zwiększone obrażenia Headshot przeciwko uwięzionym w pułapce wrogom zmieniono na 30/70/110/150/190 + 0.7 AD z 10/20/30/40/50%
  • 90 Caliber Net [E] – cooldown obniżony do 16/14.5/13/11.5/10 z 18/16/14/12/10

Ezreal_OB

Ezreal

  • Trueshot Barrage [R] – cooldown zwiększony do 120 sekund z 80

Fiora_OB

Fiora

  • Riposte [W] – cooldown zwiększony do 24/22/20/18/16 z 19/18/17/16/15
  • Bladework [E]
    • cooldown zmniejszony do 13/11/9/7/5 z 15/13/11/9/7
    • cooldown zaczyna się teraz wtedy, gdy zaatakujesz drugi raz lub skończy się bonus

Gangplank_OB

Gangplank

  • Parrrley [Q] – grabienie złota zmniejszone do 2/3/4/5/6 z 4/5/7/6/8
  • Powder Keg [E]:
    • teraz przechowuje maksymalnie 3 beczki (zamiast 2/3/4/5 zależnie od poziomu [R])
    • cooldown przeładowania zmieniony na 18/16/14/12/10 z 18/17/16/15/14
  • Cannon Barrage [R]:
    • nie zwiększa już liczby beczek

Illaoi_OB

Illaoi

  • [R] Leap of Faith – Illaoi jest teraz niewrażliwa na efekty przemieszczenia, gdy odtwarzana jest animacja użycia umiejętności

Jhin_OB

Jhin

  • regeneracja zdrowia na sekundę zwiększona do 1.2 z 1.1
  • podstawowa regeneracja zdrowia zwiększona do 6 z 5.5
  • wzrost regeneracji zdrowia zwiększony do 0.55 z 0.5
  • prędkość ruchu zwiększona do 330 z 325
  • Whisper (pasyw)
    • Czwarty pocisk Jhina powoduje minitrafienia krytyczne podczas atakowania budowli z obrażeniami zmniejszonymi o 44% (nie uwzględnia dodatkowych obrażeń)
    • Cała dodatkowa prędkość ataku będzie teraz odpowiednio zmniejszana przez redukcje prędkości ataku (podstawowa prędkość ataku pozostaje stała)
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jhin tracił dodatkowy zasięg z Ognistej Armaty po przeładowaniu broni
  • Deadly Flourish [W]
    • Znaki nie będą już znikały, gdy Jhin rzuca Zabójczy Rozkwit
    • Teraz jest traktowane jako nieobszarowe w przypadku bohaterów
  • Captive Audience [E]
    • Teraz nakłada znak Zabójczego Rozkwitu na wszystkich bohaterów, których spowolni lub którym zada obrażenia, nie tylko tym, którzy byli obecni w chwili aktywacji
  • Curtain Call [R]
    • Teraz jest traktowane jako nieobszarowe w przypadku bohaterów
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnicy czasami „drgali” na krawędzi ekranu Jhina podczas używania superumiejętności

Katarina_OB

Katarina

  • Bouncing Blades [Q]:
    • odbicia nie zmniejszają obrażeń po pierwszym celu
    • AP ratio przy zużyciu znaku zwiększone do .2 z .15

KogMaw_OB

Kog’Maw

  • prędkość ataku zmieniona na .625 z .665 

Lucian_OB

Lucian

  • The Culling [R] – zasięg zmniejszony do 1200 z 1400

Malphite_OB

Malphite

  • podstawowa regeneracja zdrowia obniżona do 7 z 8.374 pkt.
  • Ground Slam [E] – podstawowe obrażenia zmniejszone do 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220

Rumble_OB

Rumble

  • Electro-Harpoon [E]
    • Teraz działa w oparciu o system amunicji (maksymalnie 2 ładunki)
    • 1 ładunek co 5 sekund
    • 10 pkt. nagrzania za każdy strzał
    • spowolnienie obniżone do 2 sekund z 3
    • Jeżeli Rumble się przegrzeje, korzystając z Elektroharpuna, zawsze będzie w stanie wystrzelić, będąc wyciszonym, dopóki ma 1 ładunek (identycznie jak na serwerach gry)

Ryze_OB

Ryze

  • Overload [Q] – obrażenia zmienione na 60/95/130/165/200 z 60/85/110/135/160

Shen_OB

Shen

  • Shadow Dash [E] – może teraz zadawać obrażenia neutralnym stworom

Sivir_OB

Sivir

  • Ricochet [W] – jeżeli główny atak Rykoszetu będzie trafieniem krytycznym, wszystkie odbicia także będą trafieniami krytycznymi

TahmKench_OB

Tahm Kench

  • Tongue Lash [Q] – szerokość zmniejszona do 70 jednostek z 90
  • Abyssal Voyage [R]
    • opóźnienie przed ponownym rzuceniem zwiększone do 1 sekundy z 0 (całkowity czas podróży bez zmian)
    • Gdy Tahm Kench wskakuje w wir, sojusznicy wciąż mogą go kliknąć, aby dołączyć do niego w podróży

 

Udyr_OB

Udyr

  • Turtle Stance [W] – wartość tarczy obniżona do 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220
  • Phoenix Stance [R] – procentowe obrażenia zmniejszone do 40/75/110/145/180 z 40/80/120/160/200

 

Viktor_OB

Viktor

  • Death Ray [E]
    • bazowe obrażenia zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250

Xin Zhao_OB

Xin Zhao

  • Battle Cry [W]
    • bonus prędkości ataku zmniejszony do 40/45/50/55/60% z 40/50/60/70/80%
    • AP ratio zmniejszone do 0.4 z 0.7

Przedmioty

Boots of Swiftness

  • prędkość ruchu zmniejszona do +60 z +65

Iceborn Gauntlet

  • spowolnienie nie utrzymuje się po pozostawieniu pola lodu
  • podstawowy rozmiar zmniejszony do 180 z 190
  • skalowanie rozmiaru zwiększone do 0.55 pkt. dodatkowego pancerza z 0.45

Manamune

  • [NOWY EFEKT] Daje 1 punkt maksymalnej many co każde 8 sekund

Muramana

  • nie może już być włączana lub wyłączana
  • Unikalne: Szok – nieobszarowe umiejętności i podstawowe ataki przeciwko bohaterom zużywają 3% aktualnej many i zadają dwa razy tyle jako dodatkowe obrażenia fizyczne. Efekt aktywuje się wyłącznie, gdy bohater ma ponad 20% maksymalnej many.

Mercury’s Treads

  • Tenacity zwiększone do 30% redukcji z 20% 

Ravenous Hydra i Titanic Hydra

  • nie można już wymieniać Hydr jedna na drugą

Runic Echos

  • prędkość ruchu zmniejszona do 7% z 10%

Sterak’s Gage

  • zdrowie zmniejszone do 400 z 500
  • zmieniono przepis na: [Jaurim’s Fist + Long Sword + 1150 złota] z [Jaurim’s Fist + Ruby Crystal + 1100 złota]
  • łączny koszt – bez zmian

Specjalizacje

[NOWA] Expose Weakness (Ujawnij Słabość – Ferocity, tier 2)

  • “Zadawanie obrażeń wrogim bohaterom sprawia, że otrzymują o 3% obrażeń więcej od sojuszników”

Warlord’s Bloodlust (Ferocity)

  • [REWORK:] Atakowanie bohaterów daje kradzież życia, zależną od waszego brakującego zdrowia (do 20%). Połowa wartości przeciwko stworom.

Jungla

Greater Murk Wolf

  • Duch Wilka Mroku zmienia strony, jeżeli Porazicie go w rzece
  • Teraz jest to wspomniane w opisie Wilka Mroku!

Miniony

  • Pierwsza grupa stworów ignoruje kolizję z jednostkami w drodze do alei

Dominion

  • Gracze, którzy mieli 100 lub więcej zwycięstw w Dominion przed naszym ogłoszeniem 10 lutego, otrzymają ekskluzywną ikonę przywoływacza Dominion w ciągu tygodnia od wypuszczenia patcha 6.4

image

  • Zakładka statystyk Dominion w profilu została usunięta

Nowy wybór bohaterów

  • Siatka bohaterów jest teraz dostępna podczas wszystkich faz wyboru bohaterów
  • Możecie teraz zmienić zamiar wyboru we wszystkich fazach przed swoim ostatecznym wyborem
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmiana nazwy strony ze specjalizacjami podczas wyboru bohaterów nie aktualizowała nazwy strony w rozwijanym menu. (Same specjalizacje zawsze aktualizowały się prawidłowo)
  • Pojawią się w ciągu najbliższych 2 tygodni:
    • Zamiar wyboru nie jest już ujawniany drużynie przeciwnej, gdy przyjdzie wasza kolej na wybór.
    • Bany wyświetlają się teraz w historii rozgrywek dla meczów rozegranych w kolejkach NWB.
    • Nowy Wybór Bohaterów powinien być bardziej przyjazny przy dokonywaniu wyborów lub banów, gdy została niecała sekunda.
    • Nowy Wybór Bohaterów teraz standardowo wskazuje ostatnią używaną skórkę dla danego bohatera.

Naprawione błędy

  • R – Osąd Strażniczki Poppy nie zadaje już obrażeń dwa razy potężnym potworom przy pełnym naładowaniu
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Kindred nie dostawali ładunku Umiejętności Biernej – Znaku Wiecznych Łowców, jeżeli oznaczony potwór z dżungli został zabity zbyt daleko od miejsca pojawienia się
  • Naprawiono błąd związany z płynnością, gdy wroga Pretendentka Nidalee pojawiła się w zasięgu wzroku
  • Pisk orła obecny przy tańcu Statuy Karthusa nie jest już globalny dla sojuszników

Nadchodzące skórki

Blood Moon Yasuo

yasuo_league_of_legends_by_mr_booker-d9rxilk

Blood Moon Kennen

Kennen_Splash_6

Pełne patch notesy z komentarzami Riotu możecie przeczytać tutaj: klik!

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]