Co znajdziemy w najnowszym patchu? Oto oficjalne informacje!
Zmiany balansu
Bohaterowie
Ahri
- Charm [E] – jak pisaliśmy, nie będzie przerywał dashów (klik!)
Ashe
- Ranger’s Focus [Q]
- czas trwania aktywnego bonusu zwiększony do 5 sekund z 4
- stacki teraz znikają pojedynczo, zamiast wszystkie jednocześnie
Caitlyn
- Yordle Snap Trap [W] – zwiększone obrażenia Headshot przeciwko uwięzionym w pułapce wrogom zmieniono na 30/70/110/150/190 + 0.7 AD z 10/20/30/40/50%
- 90 Caliber Net [E] – cooldown obniżony do 16/14.5/13/11.5/10 z 18/16/14/12/10
Ezreal
- Trueshot Barrage [R] – cooldown zwiększony do 120 sekund z 80
Fiora
- Riposte [W] – cooldown zwiększony do 24/22/20/18/16 z 19/18/17/16/15
- Bladework [E]
- cooldown zmniejszony do 13/11/9/7/5 z 15/13/11/9/7
- cooldown zaczyna się teraz wtedy, gdy zaatakujesz drugi raz lub skończy się bonus
Gangplank
- Parrrley [Q] – grabienie złota zmniejszone do 2/3/4/5/6 z 4/5/7/6/8
- Powder Keg [E]:
- teraz przechowuje maksymalnie 3 beczki (zamiast 2/3/4/5 zależnie od poziomu [R])
- cooldown przeładowania zmieniony na 18/16/14/12/10 z 18/17/16/15/14
- Cannon Barrage [R]:
- nie zwiększa już liczby beczek
Illaoi
- [R] Leap of Faith – Illaoi jest teraz niewrażliwa na efekty przemieszczenia, gdy odtwarzana jest animacja użycia umiejętności
Jhin
- regeneracja zdrowia na sekundę zwiększona do 1.2 z 1.1
- podstawowa regeneracja zdrowia zwiększona do 6 z 5.5
- wzrost regeneracji zdrowia zwiększony do 0.55 z 0.5
- prędkość ruchu zwiększona do 330 z 325
- Whisper (pasyw)
- Czwarty pocisk Jhina powoduje minitrafienia krytyczne podczas atakowania budowli z obrażeniami zmniejszonymi o 44% (nie uwzględnia dodatkowych obrażeń)
- Cała dodatkowa prędkość ataku będzie teraz odpowiednio zmniejszana przez redukcje prędkości ataku (podstawowa prędkość ataku pozostaje stała)
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jhin tracił dodatkowy zasięg z Ognistej Armaty po przeładowaniu broni
- Deadly Flourish [W]
- Znaki nie będą już znikały, gdy Jhin rzuca Zabójczy Rozkwit
- Teraz jest traktowane jako nieobszarowe w przypadku bohaterów
- Captive Audience [E]
- Teraz nakłada znak Zabójczego Rozkwitu na wszystkich bohaterów, których spowolni lub którym zada obrażenia, nie tylko tym, którzy byli obecni w chwili aktywacji
- Curtain Call [R]
- Teraz jest traktowane jako nieobszarowe w przypadku bohaterów
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnicy czasami „drgali” na krawędzi ekranu Jhina podczas używania superumiejętności
Katarina
- Bouncing Blades [Q]:
- odbicia nie zmniejszają obrażeń po pierwszym celu
- AP ratio przy zużyciu znaku zwiększone do .2 z .15
Kog’Maw
- prędkość ataku zmieniona na .625 z .665
Lucian
- The Culling [R] – zasięg zmniejszony do 1200 z 1400
Malphite
- podstawowa regeneracja zdrowia obniżona do 7 z 8.374 pkt.
- Ground Slam [E] – podstawowe obrażenia zmniejszone do 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220
Rumble
- Electro-Harpoon [E]
- Teraz działa w oparciu o system amunicji (maksymalnie 2 ładunki)
- 1 ładunek co 5 sekund
- 10 pkt. nagrzania za każdy strzał
- spowolnienie obniżone do 2 sekund z 3
- Jeżeli Rumble się przegrzeje, korzystając z Elektroharpuna, zawsze będzie w stanie wystrzelić, będąc wyciszonym, dopóki ma 1 ładunek (identycznie jak na serwerach gry)
Ryze
- Overload [Q] – obrażenia zmienione na 60/95/130/165/200 z 60/85/110/135/160
Shen
- Shadow Dash [E] – może teraz zadawać obrażenia neutralnym stworom
Sivir
- Ricochet [W] – jeżeli główny atak Rykoszetu będzie trafieniem krytycznym, wszystkie odbicia także będą trafieniami krytycznymi
Tahm Kench
- Tongue Lash [Q] – szerokość zmniejszona do 70 jednostek z 90
- Abyssal Voyage [R]
- opóźnienie przed ponownym rzuceniem zwiększone do 1 sekundy z 0 (całkowity czas podróży bez zmian)
- Gdy Tahm Kench wskakuje w wir, sojusznicy wciąż mogą go kliknąć, aby dołączyć do niego w podróży
Udyr
- Turtle Stance [W] – wartość tarczy obniżona do 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220
- Phoenix Stance [R] – procentowe obrażenia zmniejszone do 40/75/110/145/180 z 40/80/120/160/200
Viktor
- Death Ray [E]
- bazowe obrażenia zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250
Xin Zhao
- Battle Cry [W]
- bonus prędkości ataku zmniejszony do 40/45/50/55/60% z 40/50/60/70/80%
- AP ratio zmniejszone do 0.4 z 0.7
Przedmioty
Boots of Swiftness
- prędkość ruchu zmniejszona do +60 z +65
Iceborn Gauntlet
- spowolnienie nie utrzymuje się po pozostawieniu pola lodu
- podstawowy rozmiar zmniejszony do 180 z 190
- skalowanie rozmiaru zwiększone do 0.55 pkt. dodatkowego pancerza z 0.45
Manamune
- [NOWY EFEKT] Daje 1 punkt maksymalnej many co każde 8 sekund
Muramana
- nie może już być włączana lub wyłączana
- Unikalne: Szok – nieobszarowe umiejętności i podstawowe ataki przeciwko bohaterom zużywają 3% aktualnej many i zadają dwa razy tyle jako dodatkowe obrażenia fizyczne. Efekt aktywuje się wyłącznie, gdy bohater ma ponad 20% maksymalnej many.
Mercury’s Treads
- Tenacity zwiększone do 30% redukcji z 20%
Ravenous Hydra i Titanic Hydra
- nie można już wymieniać Hydr jedna na drugą
Runic Echos
- prędkość ruchu zmniejszona do 7% z 10%
Sterak’s Gage
- zdrowie zmniejszone do 400 z 500
- zmieniono przepis na: [Jaurim’s Fist + Long Sword + 1150 złota] z [Jaurim’s Fist + Ruby Crystal + 1100 złota]
- łączny koszt – bez zmian
Specjalizacje
[NOWA] Expose Weakness (Ujawnij Słabość – Ferocity, tier 2)
- “Zadawanie obrażeń wrogim bohaterom sprawia, że otrzymują o 3% obrażeń więcej od sojuszników”
Warlord’s Bloodlust (Ferocity)
- [REWORK:] Atakowanie bohaterów daje kradzież życia, zależną od waszego brakującego zdrowia (do 20%). Połowa wartości przeciwko stworom.
Jungla
Greater Murk Wolf
- Duch Wilka Mroku zmienia strony, jeżeli Porazicie go w rzece
- Teraz jest to wspomniane w opisie Wilka Mroku!
Miniony
- Pierwsza grupa stworów ignoruje kolizję z jednostkami w drodze do alei
Dominion
- Gracze, którzy mieli 100 lub więcej zwycięstw w Dominion przed naszym ogłoszeniem 10 lutego, otrzymają ekskluzywną ikonę przywoływacza Dominion w ciągu tygodnia od wypuszczenia patcha 6.4
- Zakładka statystyk Dominion w profilu została usunięta
Nowy wybór bohaterów
- Siatka bohaterów jest teraz dostępna podczas wszystkich faz wyboru bohaterów
- Możecie teraz zmienić zamiar wyboru we wszystkich fazach przed swoim ostatecznym wyborem
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmiana nazwy strony ze specjalizacjami podczas wyboru bohaterów nie aktualizowała nazwy strony w rozwijanym menu. (Same specjalizacje zawsze aktualizowały się prawidłowo)
- Pojawią się w ciągu najbliższych 2 tygodni:
- Zamiar wyboru nie jest już ujawniany drużynie przeciwnej, gdy przyjdzie wasza kolej na wybór.
- Bany wyświetlają się teraz w historii rozgrywek dla meczów rozegranych w kolejkach NWB.
- Nowy Wybór Bohaterów powinien być bardziej przyjazny przy dokonywaniu wyborów lub banów, gdy została niecała sekunda.
- Nowy Wybór Bohaterów teraz standardowo wskazuje ostatnią używaną skórkę dla danego bohatera.
Naprawione błędy
- R – Osąd Strażniczki Poppy nie zadaje już obrażeń dwa razy potężnym potworom przy pełnym naładowaniu
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Kindred nie dostawali ładunku Umiejętności Biernej – Znaku Wiecznych Łowców, jeżeli oznaczony potwór z dżungli został zabity zbyt daleko od miejsca pojawienia się
- Naprawiono błąd związany z płynnością, gdy wroga Pretendentka Nidalee pojawiła się w zasięgu wzroku
- Pisk orła obecny przy tańcu Statuy Karthusa nie jest już globalny dla sojuszników
Nadchodzące skórki
Blood Moon Yasuo
Blood Moon Kennen
Pełne patch notesy z komentarzami Riotu możecie przeczytać tutaj: klik!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]