Na oficjalnej stronie Coca-Coli ukazało się stosowne oświadczenie, oto jego wybrane fragmenty:
“Po sukcesie z zeszłego roku zdecydowaliśmy się kontynuować partnerstwo z firmą Riot Games odpowiedzialną za stworzenie gry League of Legends […] chcemy przenieść naszą współpracę na jeszcze wyższy poziom […] skupimy się na rozwoju społeczności e-sportowej […] będziemy kontynuować dzieło rozpoczęte w 2014 roku. […] oprócz rozgrywek CS będziemy sponsorować LCS i eventy odbywające się na żywo […] wszystko pod marką Coca-Cola zamiast Coke Zero jak to było wcześniej […] wspólnie z naszymi partnerami zadbamy również, aby rozgrywki e-sportowe było można oglądać w kinach oraz teatrach […]”
Szczerze zawsze skupiamy się na tym, aby dostarczyć Wam maksimum informacji w jak najbardziej przystępnej formie. Niestety całe oświadczenie Coca-Coli jest tak nudne, formalne i mało konkretne, ze trudno wyłuskać z niego coś innego. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko cieszyć się z tego, że League of Legends posiada jako partnera niezwykle silną markę jaką jest Coca-Cola.