Specjalnie dla Was przeprowadzę kalkulację dla różnych wariantów AP/%CDR i okienek czasowych
Na sam początek poznajmy jej obrażenia i przeliczniki
Threaded Volley [Q]
- Obrażenia minimalne: 60/80/100/120/140 + 0.4 AP
- Obrażenia maksymalne: 180/240/300/360/420 + 1.2 AP
- Cooldown: 10/8.5/7/5.5/4 sekund
Seismic Shove [W]
- Obrażenia: 60/80/100/120/140 + 0.4 AP
- Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund
Unraveled Earth [E]
- Obrażenia początkowe: 80/105/130/155/180 + 0.4 AP
- Obrażenia po 4 sekundach: 80/105/130/155/180 +0.4 AP
- Maksymalne obrażenia w przypadku detonacji dashem lub podrzutem/przeciągiem (bomby): 160/210/260/310/360 +0.8 AP
- Łącznie maksymalnie: 240/315/390/465/540 + 1.2 AP
- Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund
Ile obrażeń może wykręcić Taliyah?
Kalkulacje w przypadku maksymalnej wartości combo (5 poziomy umiejętności)
- 0 AP = 420 [Q] + 140 [W] + 540 [E] = 1 100 DMG
- 100 AP = 420 (+120) + 140 (+40) + 540 (+120) = 1 380 DMG
- 200 AP = 420 (+240) + 140 (+80) + 540 (+240) = 1 660 DMG
- 300 AP = 420 (+360) + 140 (+120) + 540 (+360) = 1 940 DMG
- 400 AP = 420 (+480) + 140 (+160) + 540 (+480) = 2 220 DMG
- 500 AP = 420 (+600) + 140 (+200) + 540 (+600) = 2 500 DMG
- 600 AP = 420 (+720) + 140 (+240) + 540 (+720) = 2 780 DMG
- 700 AP = 420 (+840) + 140 (+280) + 540 (+840) = 3 060 DMG
- 800 AP = 420 (+960) + 140 (+320) + 540 (+960) = 3 340 DMG
- 900 AP = 420 (+1080) + 140 (+360) + 540 (+1080) = 3 620 DMG
- 1000 AP = 420 (+1200) + 140 (+400) + 540 (+1200) = 3 900 DMG
Kalkulacja dla okienka 10 sekund, w przypadku, gdy posiadamy 40 % CDR. W tym czasie zdążymy 4 razy użyć [Q] (2.4 sec CD), 2 razy [W] (4.8 sec CD) oraz 2 razy [E] (4.8 CD)
- 0 AP = 4×420 + 2×140 + 2×540 = 2 200 DMG
- 100 AP = 4×540 + 2×180 + 2×660 = 3840 DMG
- 200 AP = 4×660 + 2×220 + 2×780 = 4640 DMG
- 300 AP =4×780 + 2×260 + 2×900 = 5 440 DMG
- 400 AP = 4×900 + 2×300 + 2×1020 = 6 240 DMG
- 500 AP = 4×1020 + 2×340 + 2×1140 = 7 040 DMG
- 600 AP = 4×1140 + 2×380 + 2×1260 = 7 840 DMG
- 700 AP = 4×1260 + 2×420 + 2×1380 = 8 640 DMG
- 800 AP = 4×1380 + 2×460 + 2×1500 = 9 440 DMG
- 900 AP = 4×1500 +2×500 + 2×1620 = 10 240 DMG
- 1000 AP = 4x=1620 + 2×540 + 2×1740 = 11 040 DMG
Podsumowanie
Taliyah wykręca bardzo duże obrażenia samo jej [Q] potrafi zadać niemalże tyle samo obrażeń co [R] Syndry. Jednak, aby zadać te obrażenia w maksymalnym wymiarze musi zostać spełnione wiele warunków – wśród nich najważniejsze to:
- Castowanie [Q] z obszarów gdzie nie ma wyrwy w ziemi (inaczej zadamy o wiele mniejsze obrażenia)
- Na naszym [E] cel musi zostać wrzucony naszym [W] lub za pomocą umiejętności jakiegoś z współtowarzyszy, aby miny zostały aktywowane z większymi obrażeniami i 4 z nich zadały obrażenia
Podsumowując oprócz ogromnego potencjału do roamowania [Bierna] i [R] Taliyah będzie mogła zadawać duże obrażenia – jednak będzie to dość “skillowa” postać i tylko w ramach dobrego gracza będzie pokazywała swój pełen potencjał
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]