League of Legends r.

Ile obrażeń może wykręcić Taliyah?

Nowa bohaterka niedługo zawita do ligi, przyjrzyjmy się temu jakie potencjalnie obrażenia będzie ona wykręcać

Specjalnie dla Was przeprowadzę kalkulację dla różnych wariantów AP/%CDR i okienek czasowych

Na sam początek poznajmy jej obrażenia i przeliczniki

Threaded Volley [Q]

q

  • Obrażenia minimalne: 60/80/100/120/140 + 0.4 AP
  • Obrażenia maksymalne: 180/240/300/360/420 + 1.2 AP
  • Cooldown: 10/8.5/7/5.5/4 sekund

Seismic Shove [W]

wu

  • Obrażenia: 60/80/100/120/140 + 0.4 AP
  • Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund

Unraveled Earth [E]

ess

  • Obrażenia początkowe: 80/105/130/155/180 + 0.4 AP
  • Obrażenia po 4 sekundach: 80/105/130/155/180 +0.4 AP
  • Maksymalne obrażenia w przypadku detonacji dashem lub podrzutem/przeciągiem (bomby): 160/210/260/310/360 +0.8 AP
  • Łącznie maksymalnie: 240/315/390/465/540 + 1.2 AP
  • Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund

Ile obrażeń może wykręcić Taliyah?

Kalkulacje w przypadku maksymalnej wartości combo (5 poziomy umiejętności)

  • 0 AP = 420 [Q] + 140 [W] + 540 [E] = 1 100 DMG
  • 100 AP = 420 (+120) + 140 (+40) + 540 (+120) = 1 380 DMG
  • 200 AP = 420 (+240) + 140 (+80) + 540 (+240) = 1 660 DMG
  • 300 AP = 420 (+360) + 140 (+120) + 540 (+360) = 1 940 DMG
  • 400 AP = 420 (+480) + 140 (+160) + 540 (+480) = 2 220 DMG
  • 500 AP = 420 (+600) + 140 (+200) + 540 (+600) = 2 500 DMG
  • 600 AP = 420 (+720) + 140 (+240) + 540 (+720) = 2 780 DMG
  • 700 AP = 420 (+840) + 140 (+280) + 540 (+840) = 3 060 DMG
  • 800 AP = 420 (+960) + 140 (+320) + 540 (+960) = 3 340 DMG
  • 900 AP = 420 (+1080) + 140 (+360) + 540 (+1080) = 3 620 DMG
  • 1000 AP = 420 (+1200) + 140 (+400) + 540 (+1200) = 3 900 DMG

Kalkulacja dla okienka 10 sekund, w przypadku, gdy posiadamy 40 % CDR. W tym czasie zdążymy 4 razy użyć [Q] (2.4 sec CD), 2 razy [W] (4.8 sec CD) oraz 2 razy [E] (4.8 CD)

  • 0 AP = 4×420 + 2×140 + 2×540 = 2 200 DMG
  • 100 AP = 4×540 + 2×180 + 2×660 = 3840 DMG
  • 200 AP = 4×660 + 2×220 + 2×780 = 4640 DMG
  • 300 AP =4×780 + 2×260 + 2×900 = 5 440 DMG
  • 400 AP = 4×900 + 2×300 + 2×1020 = 6 240 DMG
  • 500 AP = 4×1020 + 2×340 + 2×1140 = 7 040 DMG
  • 600 AP = 4×1140 + 2×380 + 2×1260 = 7 840 DMG
  • 700 AP = 4×1260 + 2×420 + 2×1380 = 8 640 DMG
  • 800 AP = 4×1380 + 2×460 + 2×1500 = 9 440 DMG
  • 900 AP = 4×1500 +2×500 + 2×1620 = 10 240 DMG
  • 1000 AP = 4x=1620 + 2×540 + 2×1740 = 11 040 DMG

Podsumowanie

Taliyah wykręca bardzo duże obrażenia samo jej [Q] potrafi zadać niemalże tyle samo obrażeń co [R] Syndry. Jednak, aby zadać te obrażenia w maksymalnym wymiarze musi zostać spełnione wiele warunków – wśród nich najważniejsze to:

  • Castowanie [Q] z obszarów gdzie nie ma wyrwy w ziemi (inaczej zadamy o wiele mniejsze obrażenia)
  • Na naszym [E] cel musi zostać wrzucony naszym [W] lub za pomocą umiejętności jakiegoś z współtowarzyszy, aby miny zostały aktywowane z większymi obrażeniami i 4 z nich zadały obrażenia

Podsumowując oprócz ogromnego potencjału do roamowania [Bierna] i [R] Taliyah będzie mogła zadawać duże obrażenia – jednak będzie to dość “skillowa” postać i tylko w ramach dobrego gracza będzie pokazywała swój pełen potencjał

wszystkootaliyah

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]