Zobacz też:
Kto nad nim pracuje?
Zmianami Tahma Kencha zajmuje się Kevin “CaptainGameplay” Huang, którego znacie z reworków i minireworków Katariny, Vel’Koza, Veigara, Kha’Zixa, Fiddlesticksa, Maokaia, Urgota, Annie i Garena.
Cele zmian Tahma Kencha
Tahm Kench jest silny głównie na profesjonalnym poziomie rozgrywki, jednak Riot chce, by postać ta dobrze sprawowała się jako support również w solo kolejce.
Propozycje zmian
Oto testowane zmiany Tahma:
W zamienione z R
Obecne testy zakładają przeniesienie Devour z W do ulta. Ma to zapewnić mu większą siłę podczas rzucania zaklęcia i mniejszą zależność od znajdujących się wokół sojuszników. Zadaje to więcej obrażeń wrogom, których uda się połknąć, a także lepiej chroni sojuszników, których próbuje ocalić Tahm, dając im tarczę i mniej spowalniając Kencha.
Dłuższy cooldown i brak dostępu do umiejętności przed szóstym poziomie dadzą też przeciwnikom lepsze zorientowanie w tym, jak grać na bohatera.
W natomiast miałoby stać się nowym narzędziem do engage’owania. Abyssal Voyage z ulta przeniesione do W miałoby mniejszy zasięg, szybciej by się ładowało, a także zadawałoby obrażenia i podrzucało wrogów na miejscu przybycia.
Uzdrowienie na Q
Riot testuje także dodanie do Tongue Lash (Q) uzdrowienia.
Twórcy chcą też zachęcać do ofensywnego używania Devour, pozwalając ponownie stackować An Acquired Taste (pasyw) za pomocą Q oraz umożliwiając połykanie w pełni nastackowanych wrogów z zasięgu.
Kiedy zmiany trafią
do gry?
Planowo zmiany mają trafić do gry po patchu, na którym będą rozgrywane Mistrzostwa Świata (by nie wpłynąć na rozgrywki worldsowe).
Przypominamy: do tej pory projekt zmian może się zmienić.