League of Legends r.

Nowy panel z runami w samej grze?! Riot, wow!

Czy zastanawialiście się jak będziecie mogli śledzić jakie statystyki otrzymujecie z nowych run? Okazuje się że otrzymamy osobny panel w grze z runami!

Riot Sparkle:

A więc wielu z was pytało: „Jak będziemy mogli śledzić nasze wszystkie runy w czasie gry?”.


Moje dramatyczne alter ego próbujące ogarnąć te wszystkie runy

Jasne, na stronie jest tylko 6 run, ale wszystkie z nich są bardziej skomplikowane niż zwykłe „+1,0 pkt. pancerza”. Jeśli nie wiesz nawet, jakie runy masz na swojej stronie „LUX NAJLEPSZA DŻUNGLERKA”, jak możesz ocenić, czy działają one tak, jak chcesz?

Bez dalszego przeciągania odpowiedzmy na to pytanie przedstawiając coś, co sokole oczy niektórych z was już wypatrzyły — panel run w grze.


Nie, przy publikacji przycisk nie będzie w kształcie łzy. Prace nad tym są w toku.

Panel run jest nową częścią interfejsu, której można użyć, żeby przypomnieć sobie, z jakich run korzysta się w grze i śledzić przebieg rozgrywki z ich użyciem. Znajduje się w tym samym miejscu, co panel zaawansowanych statystyk, ale sprawni użytkownicy mogą użyć istniejącego już skrótu klawiszowego „C”, żeby zobaczyć oba panele naraz.


Wszystkie informacje naraz

Panel ten jest mały, więc mamy dość określony limit tekstu, który może pojawić się przy każdej runie. Wybieramy dla runy tylko jedną statystykę, która pojawi się w panelu, chociaż zdajemy sobie sprawę, że niektóre runy mają więcej niż jedną ważną statystykę (np. Perxie wpływa na tarcze ORAZ na obrażenia).


Dodatkowe statystyki i informacje o kluczowej runie — Ezoteryczna Kometa. Spreparowałem ten zrzut ekranu dla przykładu, więc możecie zauważyć tu jakieś dziwne rzeczy 😉

Dlatego też możecie najechać kursorem na runy w panelu, żeby zobaczyć więcej informacji i móc ocenić, co robi coś takiego jak Ezoteryczna Kometa (znana wcześniej jako Meteoryt). Powyżej możecie zobaczyć, że „290” to obrażenia zadawane bohaterom z tą runą, ale możecie zobaczyć też mnóstwo innych rzeczy, które mogą być istotne przy zmianie/ulepszaniu waszych wyborów następnym razem lub podczas aktualnej rozgrywki z tą konkretną runą.

Ten aspekt osobistej oceny jest ważny dla czegoś, co wewnętrznie nazywamy „cyklem reakcyjnym” run. Praktycznie rzecz biorąc sprowadza się to do następującej zasady: gracze powinni mieć wystarczająco dużo informacji, żeby dowiedzieć się wszystkiego o działaniu run i zdecydować, czy chcą zmienić swoje runy następnym razem.

Panel w grze jest jednym z miejsc, gdzie można się tego dowiedzieć, ale drugim naturalnym miejscem do samooceny jest ekran podsumowania rozgrywki. Uwaga, spojler: obecnie pracujemy nad ekranem podsumowania rozgrywki dla run, więc nie jest na tak zaawansowanym poziomie jak panel run w grze. Prawdopodobnie nie będziemy mieć statystyk na koniec gry gotowych podczas publikacji na PBE, ale powinny być gotowe niedługo potem.

Mogę jednak pokazać wam obrazek, jak to będzie wyglądać jak już ukończymy wszystkie prace.


To tylko model, więc wszystkie nazwy, liczby i ikony są tu zupełnie nieprawdziwe

Mimo, że ten projekt pokazuje tylko jedną statystykę każdej runy, tak jak panel w grze, mamy nadzieję, że będzie możliwe pokazanie wielu statystyk dla każdej runy w taki sam sposób, jak w panelu run (stąd mała strzałeczka rozwijająca listę na powyższym obrazku).