Wiecie – czas na szybkie zdradzenie wszystkich ciekawych informacji o nowej “runie kluczowej” (keystone brzmi lepiej).
Nowa runa
- Aktywuje się tak samo jak Grasp of the Undying (pierwszy AA na przeciwniku po byciu w walce przez 4 sekundy)
- Podczas aktywacji daje AD i powoduje że trochę obrażeń fizycznych/magicznych zostaje zmienione na “prawdziwe obrażenia” (tak, tak – true damage incoming)
- Możemy go znaleźć w drzewku Precyzji
- Całkiem krótki czas odnowienia
Ale to nie koniec – w tym momencie mamy dość “surowy” wygląd tej runy, jest kilka rzeczy które Riot musi przemyśleć:
- Trzeba się upewnić, że ta runa nie okaże się “OP”
Riot w tym momencie testuje różne formy tej runy, coś ze zwiększeniem buffa kiedy jesteśmy niedaleko przeciwnika i czasu trwania buffa (a raczej jego przedłużeniu) podczas walki wręcz
- Przelicznik na “True Damage”
Żeby nie okazało się że będzie istniała idealna formuła, która pozwoli m.in tankom znowu być OP (tank z “prawdziwymi obrażeniami”… a, Cho’gath – pamiętacie jak dominował metę?)
- Czy drzewko Precyzji będzie pasowało do tej runy
Riot wcześniej chciał aby ta runa była w drzewku Resolve/Determinacji – ale pod koniec okazało się że średnio to pasowało do tematyki drzewka. Najpewniej zostanie w Precyzji.
- Czy “Prawdziwe Obrażenia” będą tutaj na miejscu
Wg. Meddlera także tutaj mogłoby pasować także podwójna % Penetracja, która działałaby dokładnie tak samo w większości przypadków. Używanie “Prawdziwych Obrażeń” sprawia że łatwiej jest się połapać w tym co się dzieje.
I ostatnia, miła wiadomość na koniec:
Ta runa wejdzie na PBE jeszcze w tym tygodniu!
Najpewniej wejdzie ona na serwery w patchu 8.6.