League of Legends r.

Informacje o nowym keystonie: zmiana obrażeń fizycznych/magicznych na “true damage”?!

Czekacie na nowego keystona? Właśnie otrzymaliśmy masę informacji o nim - czyżby miał nadejść duży zwrot w mecie? Postacie, które teraz są słabe, mogą wrócić do gry!

Wiecie – czas na szybkie zdradzenie wszystkich ciekawych informacji o nowej “runie kluczowej” (keystone brzmi lepiej).

Nowa runa

  • Aktywuje się tak samo jak Grasp of the Undying (pierwszy AA na przeciwniku po byciu w walce przez 4 sekundy)
  • Podczas aktywacji daje AD i powoduje że trochę obrażeń fizycznych/magicznych zostaje zmienione na “prawdziwe obrażenia” (tak, tak – true damage incoming)
  • Możemy go znaleźć w drzewku Precyzji
  • Całkiem krótki czas odnowienia

Ale to nie koniec – w tym momencie mamy dość “surowy” wygląd tej runy, jest kilka rzeczy które Riot musi przemyśleć:

  • Trzeba się upewnić, że ta runa nie okaże się “OP”

Riot w tym momencie testuje różne formy tej runy, coś ze zwiększeniem buffa kiedy jesteśmy niedaleko przeciwnika i czasu trwania buffa (a raczej jego przedłużeniu) podczas walki wręcz

  • Przelicznik na “True Damage”

Żeby nie okazało się że będzie istniała idealna formuła, która pozwoli m.in tankom znowu być OP (tank z “prawdziwymi obrażeniami”… a, Cho’gath – pamiętacie jak dominował metę?)

  • Czy drzewko Precyzji będzie pasowało do tej runy

Riot wcześniej chciał aby ta runa była w drzewku Resolve/Determinacji – ale pod koniec okazało się że średnio to pasowało do tematyki drzewka. Najpewniej zostanie w Precyzji.

  • Czy “Prawdziwe Obrażenia” będą tutaj na miejscu

Wg. Meddlera także tutaj mogłoby pasować także podwójna % Penetracja, która działałaby dokładnie tak samo w większości przypadków. Używanie “Prawdziwych Obrażeń” sprawia że łatwiej jest się połapać w tym co się dzieje.


I ostatnia, miła wiadomość na koniec:

Ta runa wejdzie na PBE jeszcze w tym tygodniu!

Najpewniej wejdzie ona na serwery w patchu 8.6.