Wraz ze zmianami w penetracji musiała nastąpić również zmiana run. Oprócz tego kilka zmian w balansie i ikony roślin na serwerze testowym
Ikony Roślin
A tak prezentują się w grze:
Zmiany w balansie
Rengar
- Statystyki
- Bazowa regeneracja HP zwiększona na 1.4 z 0.85
- Przyrost regeneracji HP na poziom zwiększony do 0.1 z 0.08
- Przyrost ataku na poziom zmniejszony do 1 z 2
Kled
- Skaarl, the Cowardly Lizard [Bierna]
- Cofnięto zmiany
- Violent Tendencies [W]
- Czwarty atak zada bonusowe 4/4.5/5/5.6/6 zamiast 3/3.5/4/4.5/5 % obrażeń (na serwerze live jest to 4-8 %)
Runy
- Runy na penetrację pancerza zostały zmienione na runy z Lethality
- Greater Mark of Lethality – obniżono Lethality do 1.6 z 1.83
- Greater Quintessence of Lethality – obniżono Lethality do 3.2 z 3.66
A teraz wyjaśnienie czym jest Lethality dla osób, które to przegapiły
Lethality to penetrację pancerza, która skaluje się z poziomem przeciwnika.
Obecna wartość wynosi 0.4X + [((0.6X * Y)/18) = Wartość płaskiej penetracji], gdy X to Lethality a Y to poziom bohatera. Oczywiście te wartości mogą się zmienić
Obliczenia dla sytuacji, w której posiadamy 20 Lethality:
- Poziom 1 – 8.67
- Poziom 2- 9.33
- Poziom 3 – 10.00
- Poziom 4 – 10.67
- Poziom 5 – 11.33
- Poziom 6 – 12.00
- Poziom 7 – 12.67
- Poziom 8 – 13.33
- Poziom 9 – 14.00
- Poziom 10 – 14.67
- Poziom 11 – 15.33
- Poziom 12 – 16.00
- Poziom 13 – 16.67
- Poziom 14 – 17.33
- Poziom 15 – 18.00
- Poziom 16 – 18.67
- Poziom 17 – 19.33
- Poziom 18 – 20.00