League of Legends r.

Nowe możliwości kontrowania postaci w 9.14

Od czasu do czasu RiotMeddler tworzy posta na forum League of Legends: Quick Gameplay Thoughts. Dzieli się w nim... cóż, swoimi przemyśleniami na temat gry, często zapowiadając w ten sposób nadchodzące zmiany w grze.

Tym razem dowiedzieliśmy się, że kolejnym planem Riotu jest wprowadzenie nowych możliwości kontrowania postaci. Nowe mechaniki miałyby się pojawić w aktualizacji 9.14, która pojawi się na serwerach live w okolicach 16 lipca.

“Miękkie kontry”

Obecnie testowane są rozwiązania, które udostępniłyby różnym postaciom większą możliwość walki z konkretnym rodzajem przeciwnika lub sprawić, że byłyby wrażliwsze na określonych wrogów.

Celem zmian jest dodanie nowych słabości do championów, którzy mogliby sobie jednocześnie z nimi poradzić w taki sposób, aby gra nie była przesądzona już w lobby.

Spodziewany skutek? Wybieranie postaci na ślepo powinno być bardziej ryzykowną decyzją dla graczy i ich drużyn. Takie przynajmniej oczekiwania ma Riot.

Testowane zmiany

Meddler wymienia eksperymentalne zmiany, które są testowane zgodnie z tą myślą:

  • Ahri – charm na [E] zatrzymuje trwające dashe
  • Akali – [W] przyznaje jej standardową niewidzialność
  • Blitzcrank i Renekton – ich umiejętności pozwolą na niszczenie tarcz
  • Cassiopeia i Poppy – zbuffowano ich mechaniki antymobilności
  • Katarina i Kled – silniejsza forma Grievous Wounds na umiejętnościach
  • Leona – redukcja flat damage

Wszystkie zmiany omówiliśmy w tym artykule: