League of Legends r.

Nowa skórka dla Kleda i Camille jeszcze w tym roku!

Skórki dla Kleda i Camille oficjalnie potwierdzone!

Kochany Riot, gram Kledem i chciałbym zapytać: czy dostanie on jakąś nową skórkę?

Tak, pracujemy obecnie nad nią. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, powinna zostać opublikowana pod koniec roku wraz z nową skórką dla Camille!

SUPERCAKES
Menedżerka produktu

Czemu Pustka jest fioletowa?

Z punktu widzenia fabuły Pustka — rozległy i nieprzenikniony świat, który dąży do strawienia całego życia — nie ma właściwie żadnego koloru. Nie ma w niej światła, ciepła, grawitacji, czasu i żadnych innych więzi materialnego wymiaru.

Podejrzewam, że gdy otwierają się portale do Runeterry, zachodzi wokół nich wiele przerażających zjawisk załamujących znane prawa fizyki, co najprawdopodobniej zaburza i rozstraja też balans naturalnej magii. Może to więc mieć fioletowe zabarwienie dla śmiertelników, którzy mieli to nieszczęście, żeby takiego zjawiska doświadczyć. Właściwie to wcale by mnie nie zdziwiło, gdyby zobaczyli tam też pewne kolory, które nawet nie mają nazw…

Z punktu widzenia projektu i grafiki, fioletowy dobrze odznacza się na tle zielonego, co jest świetnym kontrastem, żeby pokazać coś nienaturalnego na Summoner’s Rift. Na poziomie podświadomości to prawdopodobnie najbardziej efektywny skrót graficzny do przedstawienia niewyobrażalnych potworności nie z tego świata.

SCATHLOCKE
Główny redaktor ds. fabuły

Jakie są robocze nazwy, których używacie w procesie tworzenia bohaterów? Tak jak np. na Tahma Kencha mówiliście Rybi Obrońca.

Choć nie pamiętam wszystkich, oto lista tych, które pamiętam i które pamiętali ludzie w biurze.

    • Lee Sin — Marty Punchman
    • Rumble — Yordle w mechu (Yordle in a Mech)
    • Graves — Rewolwerowiec (Gunslinger)
    • Lulu — Waena
    • Jayce — Apollo
    • Rengar — Wrengar
    • Elise — Królowa Pająków (Spider Queen)
    • Nami — Syrenka (Mermaid)
    • Vi — Stróż Prawa z Piltover (Piltover Enforcer)
    • Thresh — Strażnik Łańcucha (Chain Warden)
    • Quinn — Sokolniczka (Falconeer)
    • Zac — Kleks (Blob)
    • Aatrox — Ostrze Demona (Demon Blade)
    • Lucian — Rewolwerowy Templariusz (Gun Templar)
    • Jinx — Psychoarsenał (Psycho Arsenal)
    • Vel’Koz — Profesor Strzelające Oko (Professor Eyebeam)
    • Braum — Kontroler Tłumu (CeCe)
    • Gnar — Yordlowy Hulk (Yordle Hulk)
    • Azir — Piaskowy Mag (Sand Mage)
    • Kalista — Spektralna Legionistka (Spectral Legionnaire)
    • Rek’Sai — Ryjówka (Burrower)
    • Bard — Bard
    • Ekko — Zabójca Czasowy (Time Assassin)
    • Tahm Kench — Rybi Obrońca (Fish Tank)
    • Kindred — Jmarks
    • Illaoi — Kapłanka Krakena (Kraken Priestess)
    • Jhin — Snajper (Deadeye)
    • Aurelion Sol — Ao Shin
    • Taliyah — Tkaczka Skał (Stoneweaver)
    • Kled – Yonag (Yordle, który nie jeździ na gryfie)
    • Ivern — Druid
    • Camille — Hakostrzał (Hookshot)
    • Xayah i Rakan — Duet
    • Kayn — Nemezis
    • Ornn — Kowal (Blacksmith)
    • Zoe — Lustrzany Mag (Mirror Mage)
    • Kai’Sa — Prowadząca z Pustki (Void ADC)
  • Pyke — Wspierający Zabójca (Support Assassin)
REAV3
Główny producent ds. bohaterów

Czy Riot bierze pod uwagę Brąz podczas wyważania?

Naszym punktem wyjściowym dla wyważenia jest kolejka solo od Platyny wzwyż. Wykorzystujemy jednak statystyki związane z wyważeniem w innym kontekście, szczególnie, gdy coś naprawdę dominuje na danym poziomie. Jeśli ktoś pokroju Mastera Yi jest wyjątkowo silny w Brązie, możemy go osłabić, nawet jeśli niekoniecznie jest problemem na wyższym poziomie MMR. Czasami podchodzimy do sprawy też odwrotnie: możemy osłabić kogoś takiego jak Ryze, jeśli jest superprzegięty wśród prograczy i sprawia, że oglądanie meczów nie jest przyjemne, nawet jeśli nie stanowi problemu w większości innych miejsc.

W wielu przypadkach bohaterowie są wyważalni na potrzeby wielu poziomów umiejętności. Gdy się tak nie dzieje, pracujemy nad ich umiejętnościami tak, żeby byli wyważeni dla wszystkich. W pewnych przypadkach może to nie zgadzać się z ich istotą (np. umiejętność bierna Kalisty i jej interakcje z sojusznikami), więc zdarza się czasem, że wyważamy niektórych bohaterów dla jednej grupy graczy bardziej niż dla innej.

MEDDLER
Główny projektant rozgrywki