Statystyki bazowe
- Bazowe HP: 600
- Przyrost HP: 110
- Przyrost regeneracji HP: 0.1
- Bazowe AD: 60
- Przyrost AD: 2
- Bazowa mana: 380
- Przyrost many: 50
- Pancerz: 42
- Przyrost pancerza: 4
- Odporność na magię: 32
- Przyrost MR: 1.25
- Zasięg autoataku: 150
- Prędkość ruchu: 350
- Bazowy AS: 0.667
- Przyrost AS za poziom:
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: DAR TOPIELCÓW
Kiedy Pyke jest niewidoczny dla wrogów, szybko regeneruje x% zdrowia, które niedawno stracił w wyniku obrażeń zadanych przez wrogich bohaterów do x.
Pyke przemienia jakiekolwiek bonusowe zdrowie z jakiegokolwiek źródła w AD”
- Skalowanie bonusowego zdrowia na AD = [14 bonusowego HP = 1 AD]
- Regeneracja zależy od poziomu – 30/33/36/39/42/45/48/51/54/57/60/63/66/69/72/75/78/81%
- Maks. regeneracja zdrowia= [25% do 50% HP, skaluje się z AD – 238 AD aby osiągnąć maks.]
Q – KOŚCIANY HARPUN
Koszt: 70 many
CD: 16/14/12/10/8
Zasięg: 400
Cele trafione przed oba ataki zostają spowolnione o 90% na 1 sekundę.
Kliknij: Pyke dźga, zadając x(+x%) fizycznych obrażeń.
Przytrzymaj: Pyke przygotowuje się i rzuca harpunem, nadziewając pierwszego trafionego wroga zadając 75/125/175/225/275 (+x) fizycznych obrażeń i przyciągając go do siebie na określony dystans
W: NUR W UPIORNE WODY
Koszt: 75 Many
CD: 12/11.5/11/10.5/10
Zasięg: 600
Pyke nurkuje w widmowe wody, otrzymując kamuflaż i 60/65/70/75/80% (+4% za 100 AD) dodatkowego MS, która zanika w ciągu 5 sekund.
Kamuflaż ukrywa Pyke’a przed wzrokiem, dopóki na pobliskim obszarze nie ma wrogów. Atakowanie lub rzucanie zaklęć powoduje natychmiastowe usunięcie Kamuflażu.
E: WIDMOWY ODPŁYW
Koszt: 50 many
CD: 15
Zasięg: 550
Pyke doskakuje, pozostawiając za sobą utopione widmo. Po chwili utopione widmo wraca do Pyke’a, zadając obrażenia równe 95/130/165/200/235 (+80% bonusowego AD) fizycznych obrażeń i ogłuszając wszystkich wrogów na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 sekundy, przez których przeniknie.
R: ŚMIERĆ Z GŁĘBIN
Koszt: 100
CD: 120/100/80 sec
Zasięg: 750
Pyke zaznacza obszar krzyżykiem i przeprowadza atak, migając do bohaterów i wykańczając tych, którzy są poniżej 185-620 (+140% bonusowego AD) zdrowia. Wrogowie, którzy nie zostaną wykończeni, a również znajdowali się na tym obszarze, otrzymują obrażenia.
Kiedy wróg umrze, będąc na obszarze krzyżyka, ostatni sojusznik, który asystował przy zabójstwie otrzymuje całe złoto i korzyści za zabójstwo, a Pyke może ponownie od razu użyć Śmierci z Głębin przez 20 sekund.
- Bazowe obrażenia R’ki skalują się z poziomem (oczywiście od 6) = 185/225/265/305/345/385/420/455/490/525/560/590/620