League of Legends r.

Nowa postać, Pyke: przeliczniki //Aktualizacja: wszystkie przeliczniki już dostępne!

Czas na przeliczniki nowej postaci! Czy będzie OP? Jak z przemianą HP na AD? Co ile będziemy mogli korzystać z ulta? Czas się przekonać!

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 600
  • Przyrost HP: 110
  • Przyrost regeneracji HP: 0.1
  • Bazowe AD: 60
  • Przyrost AD: 2
  • Bazowa mana: 380
  • Przyrost many: 50
  • Pancerz: 42
  • Przyrost pancerza: 4
  • Odporność na magię: 32
  • Przyrost MR: 1.25
  • Zasięg autoataku: 150
  • Prędkość ruchu: 350
  • Bazowy AS: 0.667
  • Przyrost AS za poziom:

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: DAR TOPIELCÓW

Kiedy Pyke jest niewidoczny dla wrogów, szybko regeneruje x% zdrowia, które niedawno stracił w wyniku obrażeń zadanych przez wrogich bohaterów do x.

Pyke przemienia jakiekolwiek bonusowe zdrowie z jakiegokolwiek źródła w AD”

    • Skalowanie bonusowego zdrowia na AD =  [14 bonusowego HP = 1 AD]
    • Regeneracja zależy od poziomu – 30/33/36/39/42/45/48/51/54/57/60/63/66/69/72/75/78/81%
    • Maks. regeneracja zdrowia= [25% do 50% HP, skaluje się z AD – 238 AD aby osiągnąć maks.]


Q – KOŚCIANY HARPUN

Koszt: 70 many
CD: 16/14/12/10/8
Zasięg: 400

Cele trafione przed oba ataki zostają spowolnione o 90% na 1 sekundę.

Kliknij: Pyke dźga, zadając x(+x%) fizycznych obrażeń.

Przytrzymaj: Pyke przygotowuje się i rzuca harpunem, nadziewając pierwszego trafionego wroga zadając 75/125/175/225/275 (+x) fizycznych obrażeń i przyciągając go do siebie na określony dystans

W: NUR W UPIORNE WODY

Koszt: 75 Many
CD: 12/11.5/11/10.5/10
Zasięg: 600

Pyke nurkuje w widmowe wody, otrzymując kamuflaż i 60/65/70/75/80% (+4% za 100 AD) dodatkowego MS, która zanika w ciągu 5 sekund.

Kamuflaż ukrywa Pyke’a przed wzrokiem, dopóki na pobliskim obszarze nie ma wrogów. Atakowanie lub rzucanie zaklęć powoduje natychmiastowe usunięcie Kamuflażu.

E: WIDMOWY ODPŁYW

Koszt: 50 many
CD: 15
Zasięg: 550

Pyke doskakuje, pozostawiając za sobą utopione widmo. Po chwili utopione widmo wraca do Pyke’a, zadając obrażenia równe 95/130/165/200/235 (+80% bonusowego AD) fizycznych obrażeń i ogłuszając wszystkich wrogów na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 sekundy, przez których przeniknie.


R: ŚMIERĆ Z GŁĘBIN

Koszt: 100
CD: 120/100/80 sec
Zasięg: 750

Pyke zaznacza obszar krzyżykiem i przeprowadza atak, migając do bohaterów i wykańczając tych, którzy są poniżej 185-620 (+140% bonusowego AD) zdrowia. Wrogowie, którzy nie zostaną wykończeni, a również znajdowali się na tym obszarze, otrzymują obrażenia.

Kiedy wróg umrze, będąc na obszarze krzyżyka, ostatni sojusznik, który asystował przy zabójstwie otrzymuje całe złoto i korzyści za zabójstwo, a Pyke może ponownie od razu użyć Śmierci z Głębin przez 20 sekund.

  • Bazowe obrażenia R’ki skalują się z poziomem (oczywiście od 6) = 185/225/265/305/345/385/420/455/490/525/560/590/620