League of Legends r.

Nowa postać, Neeko – przeliczniki

Czas na przeliczniki nowej postaci! Czy będzie OP? Jak z przemianą HP na AD? Co ile będziemy mogli korzystać z ulta? Czas się przekonać!

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 540
  • Przyrost HP: 90
  • Regeneracja HP: 1.5
  • Przyrost regeneracji HP: 0.15
  • Bazowe AD: 52
  • Przyrost AD: 3
  • Bazowa mana: 450
  • Przyrost many: 30
  • Pancerz: 21
  • Przyrost pancerza: 4
  • Odporność na magię: 30
  • Przyrost MR: 0.5
  • Zasięg autoataku:
  • Prędkość ruchu: 340
  • Bazowy AS: x
  • Przyrost AS za poziom: 3.5

UMIEJĘTNOŚCI

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: WRODZONY UROK

  • CD: 25 sekund

Neeko może się zakamuflować, by wyglądać jak jeden z sojuszniczych bohaterów. Zadanie obrażeń wrogim bohaterom lub potworom, otrzymanie od nich obrażeń lub rzucenie Kwitnącego Wybuchu bądź Kolco-Plączek kończy iluzję i zwiększa czas odnowienia.

Q: KWITNĄCY WYBUCH

  • Mana: 50/60/70/80/90 pkt
  • CD: 7 sekund

Neeko rzuca nasionem na wybrany obszar. Nasiono następnie rozkwita i zadaje  80/125/170/215/260 (+50% AP)  obrażeń magicznych wrogom. Jeżeli wybuch zabije wroga lub zada obrażenia bohaterowi bądź dużemu potworowi, nasiono rozkwitnie ponownie zadając 40/60/80/100/120 (20% AP)  obrażeń magicznych, maksymalnie dwa razy.

W: ROZDZIELNOKSZTAŁTNA

  • Mana:  Brak kosztu
  • CD: 20/19/18/17/16s

Biernie: Co trzeci atak podstawowy rezonuje energią duchową i zadaje 50/80/110/140/170 (+60% AP) bonusowych obrażeń magicznych oraz zwiększa prędkość ruchu Neeko o by 20/25/30/35/40% na 1 sekundę.

Użycie: Neeko znika z pola widzenia na 0.5 sekundy, stając się niewidzialna, zyskując 20/25/30/35/40% (klon także otrzymuje bonus do MS-a) prędkość ruchu i posyłając klona swojej obecnej postaci w wybranym kierunku na 2 sekundy.

E: KOLCO-PLĄCZKI

  • Mana:  60/65/70/75/80 pkt
  • CD: 12/11.5/11/10.5/10s

Neeko ciska magiczną spiralą w wybranym kierunku, zadając 80/115/150/185/220 (+40% AP) obrażeń magicznych i unieruchamiając wrogów na 0.5 sekundy, przez których spirala przeniknie. Ostatni trafiony bohater jest unieruchamiany na 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 sekundy.

Jeżeli Kolco-Plączki trafią przynajmniej dwóch bohaterów, rośnie ich rozmiar, szybkość i czas działania unieruchomienia (1.8/2.1/2.4/2.7/3 sekund).

R: SKOCZNY ROZKWIT

  • Mana: 100
  • CD: 90 sekund

Neeko zaczyna gromadzić esencję duchową. Po 1.25 sekundy, wyskakuje w powietrze, zyskuje tarczę równą  50/80/110 (+50% AP) (+40/60/80 za każdego pobliskiego przeciwnika) i spowalnia pobliskich wrogów o 40%, a przy lądowaniu wyzwala energię, ogłuszając wrogów na wybranym obszarze na 1.25 sekundy i zadając im ogromne obrażenia równe 200/425/650 (130% AP).

Kiedy Neeko jest zakamuflowana za pomocą Wrodzonego Uroku, wrogowie nie zauważą, jak ładuje tę umiejętność.