League of Legends r.

Nowa pasywka Lissandry – będzie OP w walkach drużynowych?

Riot kolejny raz eksperymentuje z nową pasywką Lissandry - teraz pora na coś, co może okazać się niesamowite w teamfightach. Spowolnienie i obrażenia po zabiciu wroga? Interesujące.

Poniżej możecie zobaczyć kilka prób Riotu związanych ze stworzeniem nowej pasywki Lissandry:

Nowa "stara" Pasywka 1 - klik!

Nowa pasywka

  • Daje Lissandrze dodatkowe obrażenia dla celów, które otrzymały ograniczenie ruchu (slow, root, stun etc.).
  • Bonusowe obrażenia skalują się z AP (teraz testowany jest przelicznik 0,2% AP), podstawowe autoataki zadają 50% bonusowych obrażeń (100% – umiejętności).

W

  • Jeżeli trafi trzy lub więcej celów, jego cooldown zostanie drastycznie zmniejszone i następny cast umiejętności nie będzie kosztować many.
  • Bazowy cooldown zostanie zwiększony, a koszt many – zmniejszony.

Obrażenia na umiejętnościach

  • Redukcja obrażeń na W, E i R, aby przepchnąć obrażenia z tych umiejętności w stronę pasywki.

Inne zmiany

  • Zwiększenie bazowej regeneracji many, regeneracji za poziom i startowej many.

[collapse]
Nowa pasywka 2

Iceborn (pasywka)

  • Co 15 sekund następny autoatak Lissandry zada 15-90 (+0,2 AP) bonusowych magicznych obrażeń – zostaną one podwojone, jeżeli poruszanie się przeciwnika zostanie w jakiś sposób “ograniczone” przez Lissandrę (tzn. jeżeli cel zostanie spowolniony/ogłuszony).
  • Kiedy Lissandra ograniczy ruchy przeciwnika, cooldown Iceborna jest zredukowany (3 sekundy dla wrogich bohaterów, 1,5 dla minionów).

[collapse]

Wszystkie te próby zakończyły się… zamrożeniem i “pozostawieniem na inną okazję”

W tym wypadku mamy coś, co było testowane wewnętrznie przez “kilka tygodni”, co może brzmieć dość obiecująco. Jest to cały czas “work in progress”, aczkolwiek miło, że Meddler podzielił się z nami takimi wewnętrznymi informacjami.

Oto nowa pasywka Lissandry

Iceborn (pasyw)

  • Kiedy przeciwnik, któremu Lissandra zadała obrażenia w ostatnich 3 sekundach, umiera, staje się on Frozen Statue/Zamrożonym Posągiem. Frozen Statue spowalnia pobliskich przeciwników o 30%. Po 2,5 sekundy Frozen Statue roztrzaskuje się, zadając X (+Y przelicznik AP) magicznych obrażeń pobliskim przeciwnikom.

*dop.: tak, będzie to działało jako przeszkoda terenowa, więc R Gnara czy Poppy E będą działały.

Jakiś kontekst?

Chodzi o poprawienie i pomoc Lissandrze podczas walki wielu postaci (czyli tak naprawdę walk drużynowch/teamfightów). Pozwala to kontrolować pewien terenu po wbiciu się i zabiciu cennego celu, takiego jak ADC czy mid laner.

Ta pasywka nie powinna mieć szczególnego wpływu w early, aczkolwiek podczas ganków 2 na 2 (lub 1 na 2) może pozwolić na swoisty mikrosnowball w obrębie samej walki. Pasywka umożliwi łatwiejsze zabicie drugiego przeciwnika (jeżeli wszystko poszłoby z planem, oczywiście).

Kiedy możemy zobaczyć pasywkę na serwerze PBE?

Blizzardowskie “soon” pewnie będzie tutaj pasowało najlepiej, szczególnie że nie jest to jeszcze w 100% gotowa umiejętność. Chociaż Meddler przekazał, iż:

[…] będziemy wiedzieli, czy rozgrywka wypali, w najbliższej przyszłości.

O autorze: Spliter

SpliterTo ja.
Liga Legend, Sprzęt Gamingowy, Recenzje, GLS, Fortnite i więcej.
Technologia, rozrywka czy gry - możecie pytać o wszystko, postaram się odpowiedzieć na wszystko.
Jeżeli chcecie się ze mną skontaktować, to możecie:
- napisać maila: [email protected] (także zapytania o możliwość współpracy ze mną)
Tak na serio: jeżeli macie jakiekolwiek pytanie, piszcie - w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć ^^