Poniżej możecie zobaczyć kilka prób Riotu związanych ze stworzeniem nowej pasywki Lissandry:
Nowa pasywka
- Daje Lissandrze dodatkowe obrażenia dla celów, które otrzymały ograniczenie ruchu (slow, root, stun etc.).
- Bonusowe obrażenia skalują się z AP (teraz testowany jest przelicznik 0,2% AP), podstawowe autoataki zadają 50% bonusowych obrażeń (100% – umiejętności).
W
- Jeżeli trafi trzy lub więcej celów, jego cooldown zostanie drastycznie zmniejszone i następny cast umiejętności nie będzie kosztować many.
- Bazowy cooldown zostanie zwiększony, a koszt many – zmniejszony.
Obrażenia na umiejętnościach
- Redukcja obrażeń na W, E i R, aby przepchnąć obrażenia z tych umiejętności w stronę pasywki.
Inne zmiany
- Zwiększenie bazowej regeneracji many, regeneracji za poziom i startowej many.
Iceborn (pasywka)
- Co 15 sekund następny autoatak Lissandry zada 15-90 (+0,2 AP) bonusowych magicznych obrażeń – zostaną one podwojone, jeżeli poruszanie się przeciwnika zostanie w jakiś sposób “ograniczone” przez Lissandrę (tzn. jeżeli cel zostanie spowolniony/ogłuszony).
- Kiedy Lissandra ograniczy ruchy przeciwnika, cooldown Iceborna jest zredukowany (3 sekundy dla wrogich bohaterów, 1,5 dla minionów).
Wszystkie te próby zakończyły się… zamrożeniem i “pozostawieniem na inną okazję”
W tym wypadku mamy coś, co było testowane wewnętrznie przez “kilka tygodni”, co może brzmieć dość obiecująco. Jest to cały czas “work in progress”, aczkolwiek miło, że Meddler podzielił się z nami takimi wewnętrznymi informacjami.
Oto nowa pasywka Lissandry
Iceborn (pasyw)
- Kiedy przeciwnik, któremu Lissandra zadała obrażenia w ostatnich 3 sekundach, umiera, staje się on Frozen Statue/Zamrożonym Posągiem. Frozen Statue spowalnia pobliskich przeciwników o 30%. Po 2,5 sekundy Frozen Statue roztrzaskuje się, zadając X (+Y przelicznik AP) magicznych obrażeń pobliskim przeciwnikom.
*dop.: tak, będzie to działało jako przeszkoda terenowa, więc R Gnara czy Poppy E będą działały.
Jakiś kontekst?
Chodzi o poprawienie i pomoc Lissandrze podczas walki wielu postaci (czyli tak naprawdę walk drużynowch/teamfightów). Pozwala to kontrolować pewien terenu po wbiciu się i zabiciu cennego celu, takiego jak ADC czy mid laner.
Ta pasywka nie powinna mieć szczególnego wpływu w early, aczkolwiek podczas ganków 2 na 2 (lub 1 na 2) może pozwolić na swoisty mikrosnowball w obrębie samej walki. Pasywka umożliwi łatwiejsze zabicie drugiego przeciwnika (jeżeli wszystko poszłoby z planem, oczywiście).
Kiedy możemy zobaczyć pasywkę na serwerze PBE?
Blizzardowskie “soon” pewnie będzie tutaj pasowało najlepiej, szczególnie że nie jest to jeszcze w 100% gotowa umiejętność. Chociaż Meddler przekazał, iż:
[…] będziemy wiedzieli, czy rozgrywka wypali, w najbliższej przyszłości.