Wczesne projekty Rek’Sai
Here’s a Reksai lookback at some of the early iterations in animation and character design we went through to arrive at the final vision. #reksai #LeagueOfLegends #animation #gamedev pic.twitter.com/I6rVsY396n
— Rornation (@RoryAlderton) 30 września 2018
Animacja trafienia krytycznego Kleda (niewykorzystana </3)
Niewykorzystany pomysł, który naprawdę mógłby być jedną z ciekawszych animacji w grze: trafienie krytyczne… rybą?!
Idea that never made it for Kled’s Crit. Skaarl would sick out a big fish and slap in the opposite direction ?#kled #LeagueOfLegends #animation #gamedev pic.twitter.com/2vf37YFMkh
— Rornation (@RoryAlderton) 23 września 2018
Wczesny pomysł na ult Zoe
Na początku Riot myślał o innym ulcie Zoe:
- Pojawiałaby się ona z portalu, na maszcie (zobaczcie poniżej na to)
- Nie mogłaby wtedy atakować, ale miałaby lornetkę do szybkiego sprawdzenia otoczenia
Early idea we had for Zoe ult animation was she appeared from the portal on a ship mast (think peter pan). This would have been the version if you didn’t attack anyone she would have a spyglass to lookout quickly. #zoe #leagueoflegends #animation #gamedev pic.twitter.com/lS9GAiKEF4
— Rornation (@RoryAlderton) 27 września 2018
Nowa animacja biegu Quinn
W tym momencie cały czas WIP jest nowa animacja biegu Quinn – po minireworku (a raczej, po ważnych zmianach), teraz przyszedł czas na zmiany animacji! Pamiętajcie jednak, że nie jest to finalny wygląd.
League players, especially Quinn mains. I had a go at updating Quinns run. Loosened up the body a bit and altered the crossbow grip so she has a bit of a pose change when attacking. Let me know what you think! #LeagueOfLegends #quinn #animation #quinnmains pic.twitter.com/tkv6RkyT8F
— Rornation (@RoryAlderton) 28 września 2018