Husk: Dowódca Roju
A raczej dowódca H.I.V.E.
Husk jest projektem eksriotera IronStylus, który stał za konceptami wielu postaci:
- (Kla, Lunar Goddess),
- (Klasycznej, Classic VU),
- (Steel Legion),
- (Klasycznego),
- (Battlecast),
- (Klasycznej, Iron Solari, Pool Party, PROJECT),
- (Steel Legion),
- (Klasycznego VU),
- Quinn (Klasycznej),
- (Klasycznej, Klasycznego VU),
- (Klasycznego),
- (Klasycznego VU),
- (Klasycznego),
- (VU),
- (Klasycznego VU, Traditional),
- (Klasycznego),
- (Klasycznego),
- (Klasycznego).
(“klasyczny” = oryginalny)
Niestety Husk nie udało się dożyć do premiery na serwerach live. Jej umiejętności i koncepty znalazły nowe życie w postaciach takich jak Camille czy Kai’Sa.
Pora na trochę jej historii:
Husk była najemnikiem z Zaun, dowódcą drużyny zwanej H.I.V.E. (lub po polsku: rój), w której skład wchodzili inni najemnicy wyjęci spod prawa czy łowcy nagród. Husk była partnerką Caitlyn, uciekła do Zaun po tym, jak Cait dokonała zdrady, paraliżując ją od pasa w dół podczas strzelaniny.
Jak miała wyglądać Husk?
(ostateczny koncept przed anulowaniem)
- Alternatywny design broni
- Koncept jetpacka
- Ekspresje twarzy
- Znowu jetpack
- Więcej konceptów
- Design broni (pałki)
Część Husk możemy też ujrzeć w koncepcie postaci zwanej Kadarinem
Postać ta została stworzona w ramach znanej Wam pewnie akcji Make-a-Wish (tak, Dark Star Cho’Gath w tym roku); bohater pozostał jako koncept, może kiedy indziej przeczytacie na H2P o tym naprawdę ciekawym pomyśle na ADC.
Wracając na właściwe tory, oto, jak miała wyglądać pasywka Kadarina:
- Jetpack H.I.V.E.
Kadarin używa wyprodukowanego w Zaun stroju rakietowego/jetpacka. Jego umiejętności generują ciepło (czy też sprawiają, że jego strój się nagrzewa), dając Kadarinowi do 40% AS. Kadarin może pozbyć się ciepła poprzez atakowanie przeciwników.
Kiedy nagrzanie dojdzie do 100 punktów, strój się przegrzewa i wyłącza się awaryjnie. Podczas tego wyłączenia Kadarin jest spowolniony o 50%, ale zyskuje zwiększony o 80% AS, aby ułatwić szybkie schłodzenie stroju.