Tytuł tytułem, aczkolwiek są to (aby nie było niedopowiedzeń):
- Niewykorzystane animacje.
- Animacje testowe.
- I tzw. breakdown, czyli rozłożenie na czynniki pierwsze danej animacji i przedstawienie różnych wersji.
Chód Iverna
Here’s a breakdown of Ivern’s swagger run animation. This was animated by Luke Hu from champion team. #ivern #leagueoflegends #animation #gamedev pic.twitter.com/C7iDbfIlbx
— Rornation (@RoryAlderton) 5 września 2018
Stara, testowa animacja chodu Siona
I always find old unused stuff when up at night jamming on League work. Here’s a really old walk test for Sion. Remember trying to make his leg stump feel really heavy. That axe looks pretty floaty too ? #sion #LeagueofLegends #animation #gamedev #horror pic.twitter.com/T2AZDq97ki
— Rornation (@RoryAlderton) 6 września 2018
Kolejna animacja chodu – Pyke’a
Here’s a Pyke walk test animation from really early in development. Team felt it was too heavy and came across less mobile for the assasin gameplay. (this clip also uses an early in-dev proxy model) #animation #LeagueOfLegends #pyke #gamedev pic.twitter.com/vcfEeszGKp
— Rornation (@RoryAlderton) 16 września 2018
Oryginalny koncept powrotu Camille
Original idea for the Camille recall. we changed the ending so she wraps herself around the cables to spin upwards. Also removed second stomp. Can be risky putting stomps into non-gameplay anims incase it looks like damage. #animation #LeagueOfLegends #camille pic.twitter.com/d93vFQqiWq
— Rornation (@RoryAlderton) 18 września 2018
Niewykorzystana animacja Dariusa
(w sumie, była to tylko animacja testowa)
First animations for League of Legends on Darius. Were never used in the game, just tests for the job. (the walk has ZERO X-axis movement on the feet ?check front view) #Darius #LeagueOfLegends #animation #gamedev pic.twitter.com/Sl6SCnlDM3
— Rornation (@RoryAlderton) 18 września 2018
Kindred
Kindred. Her blue glow really popped out when animated against a dark background #kindred #animation #LeagueOfLegends pic.twitter.com/iNpPKeX41p
— Rornation (@RoryAlderton) 19 września 2018
Wczesny pomysł, aby Kai mogła skakać po ścianach (jeżeli byłoby to możliwe)
A teraz… Camille to potrafi!
Fun pitch/anim idea presented to the Kai’Sa team super early, jumping off walls if it was possible somewhere.. then again that’s what Camille does #kaisa #animation #LeagueOfLegends pic.twitter.com/69lGtmxbek
— Rornation (@RoryAlderton) 22 września 2018