Rek’Sai TOP
Zalecane runy: Attack Speed, Attack Damage, Flat Armor, Magic Resist
Specjalizacje: 12-0-18 (klucz: Grasp of the Undying):
Umiejętności: Zaczynamy z Q, następnie wybieramy E i W. Poza ultem maksujemy Q, potem E i W.
Czary przywoływacza: Flash i Teleport
Start: Ostrze Dorana + Mikstura zdrowia
Build: Titanic Hydra, Ninja Tabi, Sterak’s Gage, Deadman’s Plate, Spirit Visage, Randuin’s Omen
Jak to działa?
Wysoka mobilność
Zabicie Rek’Sai to sztuka. Rozstawianie wielu tuneli pozwoli Ci łatwo unikać ganków przeciwnego leśnika, jak i nawet środkowego. Pamiętaj tylko, aby nie były dla nich zbyt łatwo dostępne – mogą przecież stanąć na nim, niszcząc Twój niecny plan… ucieczki.
Świetne wczesne wymiany
Umiejętność [Q] zapewnia Wam sukces podczas wczesnych, jak i tych późniejszych wymian. Przeciwnik nie będzie brnął dalej, a ulepszając właśnie tę umiejętność, staniecie się wielkim, chodzącym (pływającym, pełzającym?) koszmarem.
Niesamowite leczenie
Wady
- Rek’Sai grana na górnej alei ma problemy z czyszczeniem fal stworów. Może zostać dzięki temu łatwo skontrowana bohaterem atakującym z daleka.
- Jej super umiejętność nie będzie zbyt skuteczna. Nie będziecie w stanie wykorzystać jej na dolnej części mapy, lub gdziekolwiek indziej.
Wnioski
Furia Pustki jest ciekawym wyborem na górną aleję, który idealnie sprawdzić się może w grach normalnych. Takim pickiem możecie zaskoczyć nie tylko wrogów, ale i sojuszników – oczywiście pozytywnie.