League of Legends r.

Nerfy Zeda i Azira – wyjaśnienie od Meddlera

Legendarny Rioter postanowił nam odpowiedzieć.

Meddler:

Zed: zabraliśmy nerfy ulta Zeda z patcha 6.11 po długich dyskusjach na temat tego, jak bardzo zmiany Q uderzą lub nie Zeda. Wciąż nad tym pracujemy jako opcję na kolejny patch. Chcielibyśmy wiedzieć, na co podziałają te zmiany najpierw.

Azir: jednym z problemów na który patrzymy przy zmniejszeniu czasu trwania ulta Azira jest to, jak trudno uderza to postaci w zwarciu które są wyłączone na chwilę z bitwy. 5/6/7 sekund to naprawdę długi czas czekania w teamfightcie, co oznacza, że Azir jest naprawdę trudny do gry dla postaci w zwarciu, robiąc je bezużytecznymi, o ile nie mają naprawdę “śliscy” (opuszczać walkę i do niej wracać), z możliwością ominięcia jego ściany (blink lub flanking) lub naprawdę długo walczyć (tanki lub tankowate buildy). Innym problemem jest sama w sobie siła umiejętności, zarówno silny AOE knockback jak i niezniszczalna ściana. Knockback tworzy mnóstwo ciekawych counterplayów lub ogólnie zagrań. Zdecydowaliśmy, że potrzebowaliśmy zabrać siły tej umiejętności, ponieważ lepiej było uderzać niezniszczalną ścianę.

Biorąc pod uwagę ogólną siłę, zarówno Azir, jak i Zed, są stanowczo zbyt silni. Azir jest nie na miejscu, kiedy grany jest przez utalentowanego gracza. Zgaduję, że musimy ich obu osłabić w ciągu kolejnych zmian. To są raczej moje osobiste rozważania niż zaplanowana teraz robota. Niemniej, zobaczymy.

Jak myślicie, co Riot myśli o Zedzie i Azirze?

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]