League of Legends r.

Nerfy Zaca?

Obecnie Zac posiada całkiem spore obrażenia, do tego niezłe CC, sustain i to, czego obecnie tak potrzeba w każdej drużynie - czyli tankowatość. Czy to trochę nie przesada?

Riot The Entropist wyjaśnił, że nie uważa, żeby duże obrażenia były problemem, bo większość z nich jest skumulowana w [E], które ma sporo możliwości do uniknięcia go. Dodał jednak:

Uważam natomiast, że Zac może być nieco za silny, dałoby uargumentować jego nerfy, nawet jeśli osobiście nie sądzę, żeby przekroczył już granicę. W zespole to głównie ja gram Zakiem i tak wyglądałaby moja lista nerfów:

  • Elastic Slingshot [E]
    • czas trwania CC zmniejszony do 0,75-1 sekundy zależnie od czasu ładowania (może 0,5-1 sekunda) z 1 sekundy
    • cooldown zwiększony do 24-14 z 24-12

Rioter stwierdził też, że problemem jest CC po wylądowaniu w maksymalnym zasięgu [E] w ulcie, a następnie posiadanie [E] ponownie przez wysokie CDR.

Czy jednak Zac faktycznie potrzebuje nerfów? Jego win ratio wynosi bezpieczne 50%. Jak myślicie?