League of Legends r.

Nerfy i buffy w patchu 10.22: szczegóły zmian

Znamy szczegóły zmian planowanych na patch 10.22.

Patch 10.22 – kiedy?

Patch 10.22 jest planowany na środę, 28 października 2020 r. Będzie to ostatni patch sezonu 10.

Nerfy

Karthus

Karthus oceniony jest przez Riot jako za silny zarówno w dżungli, jak i na midzie w rozgrywkach na najwyższym poziomie.

  • Lay Waste (Q)
    • Obrażenia: 50-130 ⇒ 45-125.

Lulu

Bohaterka jest zbyt silna na topie, nerfy będą dotyczyć linii solo na wysokim poziomie.

  • Glitterlance (Q)
    • Obrażenia: 80-260 ⇒ 80-220.

Samira

Samira wciąż rośnie w siłę, jako że gracze uczą się nią grać. Poprzednie nerfy okazały się niewystarczające.

  • Bazowe AD: 59 ⇒ 57.
  • Bazowy pancerz: 28 ⇒ 26.

Zed

Zed jest najsilniejszy na midzie, otrzyma niewielkie nerfy, by go nieco osłabić na wysokim poziomie.

  • Shadow Slash (E)
    • Obrażenia: 70-170 ⇒ 70-150.

Poziomy rozgrywki

Podział na poziomy rozgrywki oznacza, że postacie otrzymają zmiany, które mają wpłynąć przede wszystkim na graczy danego poziomu – nie oznacza to, że statystyki będą się różnić pomiędzy poszczególnymi poziomami.

  • Średni: Iron – Gold.
  • Wysoki: Platinum – Diamond 3.
  • Najwyższy: Diamond 2 – Challenger.
  • Profesjonalny: rozgrywki profesjonalne.

Buffy

LeBlanc

  • Ethereal Chains (E)
    • Kosz many: 70 ⇒ 50.
    • Początkowe obrażenia: 40/60/80/100/120 ⇒ 50/70/90/110/130.
    • Końcowe obrażenia: 70/110/150/190/230 ⇒ 80/120/160/200/240.

Sejuani

  • Glacial Prison (R)
    • Początkowe obrażenia: 100/125/150 ⇒ 125/150/175.
    • Końcowe obrażenia: 150/250/350 ⇒ 200/300/400.

Xayah

  • Prędkość ataku na poziom: 3,3 ⇒ 3,9.

Poprawki mechaniczne postaci

Annie

  • Molten Shield (E)
    • Koszt many zwiększony z 20 do 40.
    • Zmieniono efekt: Annie zapewnia sobie lub sojusznikowi (zasięg: 800) tarczę o wartości 40/90/140/190/240 na 3 sekundy i 50% prędkości ruchu, która wygasa przez 1,5 sekundy. Kiedy tarcza jest aktywna, wrogowie, którzy trafią ją atakiem podstawowym, otrzymują 20/30/40/50/60 (+40%) obrażeń magicznych.

Ashe

  • Volley (W)
    • Liczba wystrzeliwanych strzał zmieniona z 9 na 7-11 (zależnie od poziomu).

Brand

  • Blaze (pasyw)
    • Obrażenia eksplozji zmienione z 12-16% (+1,5% na 100 AP)] na 10-14% (+2% na 100 AP).
  • Conflagration (E)
    • [Nowość] Zawsze odbija się do pobliskich wrogów.
    • Zasięg odbicia zmniejszony z 375 do 300.
    • Efekt Blaze podwaja zasięg odbicia do 600.
  • Pyroclasm (R)
    • Może teraz odbijać się od Branda.

Jinx

  • Flame Chompers! (E)
    • Pułapki zadają pełne obrażenia natychmiastowo zamiast po 1,5 sekundy.

Nasus

  • Fury of the Sands (R)
    • Bonusowe odporności zwiększone z 15/35/55 do 40/55/70.
    • Nie daje już 1-3 odporności na sekundę.