League of Legends r.

Najpierw Azir, teraz Kog’Maw…

Jeden wyłączony bohater to za mało! Wczoraj pisaliśmy o Azirze (klik!), dziś czas na Koga...

kog

Specjalnie dla Was poszukaliśmy tu i ówdzie i znaleźliśmy!

Co jest przyczyną?

O jednym z błędów już wspominaliśmy – Smite Koga zadawał zbyt mało obrażeń podczas aktywnego [W] (240 punktów obrażeń na każdym poziomie).

Natomiast drugi bug dotyczy dźwięku podczas umierania Kog’Mawa. Tuż przed jego eksplozją pojawia się charakterystyczny dźwięk – zaczął on się… powtarzać. Kog umierał, ale dźwięk non stop był słyszany w danym obszarze przez kilka minut. Niesamowicie przeszkadzało to w rozgrywce – zarówno sojusznikom Koga, jak i przeciwnikom.

Choć niektórzy pewnie się cieszą z jego wyłączenia – ot, darmowy ban…

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]