r.

Najmocniejsze CC cz. 4

Drużyna nakazuje Ci picknąć coś z dużą ilością CC? A może sam doszedłeś do wniosku, że należy mieć w zapasie kilka stunów na Mastera Yi bądź Katarinę? Jeśli tak, to prezentujemy zestaw postaci z największym szeregiem spowolnień, wyciszeń oraz omroczeń!

Poprzednie części znajdziecie tutaj:

Rammus

Rammus_6

  • Gdy przy użyciu [Q], tocząc się, natrafi na przeciwnika, odrzuca go i spowalnia na 3 sekundy o  20 / 25 / 30 / 35 / 40%
  • Dzięki [E] Rammus prowokuje przeciwnika, by atakował jego twardą skorupę na  czas 1,25 / 1,5 / 1,75 / 2 / 2,25 sekundy

 

Sejuani

Sejuani_3

  • Sejuani po użyciu [Q] szarżuje do przodu, zatrzymując się na pierwszym trafionym wrogim celu i odrzuca na mały dystans, umożliwiając odrzucenie wszystkich celów w pobliżu, gdy są wystarczająco blisko
  • [E] – Bierna: umiejętności i ataki podstawowe Sejuani oznaczają trafionych wrogów Frost Mrozem na 4 sekundy. Podczas gdy wrogowie są naznaczeni Mrozem, Sejuani może aktywować Odmrożenie.

Aktywna: Sejuani usuwa Mróz z oznaczonych wrogów, zadając im obrażenia magiczne i spowalniając ich na 1.5 sekundy o  30 / 40 / 50 / 60 / 70 %

  • Sejuani w swoim ulcie rzuca wykutą z lodu bolę w linii prostej. Jeśli trafi wrogiego bohatera, rozpryskuje się, ogłuszając go i pobliskich wrogów. Jeśli bola osiągnie maksymalny zasięg, rozpryśnie się, spowalniając przeciwników o 30%.

 

Sion

Sion_0

  • Drugie użycie [Q] powoduje, że Sion uderza swoim toporem o ziemię,  spowalniając tym wrogów.  (Jeśli Dziesiątkujące Uderzenie będzie ładowane krócej niż 1 sekundę, to trafione cele zostaną spowolnione. Jeśli Dziesiątkujące Uderzenie będzie ładowane dłużej niż 1 sekundę, to trafione cele zostaną podrzucone na 1.25 – 2.25 sekundy)
  • Jeśli z [E]  trafi wrogiego stwora lub potwora, to zostanie on dodatkowo odrzucony na pewien dystans. Odrzucona jednostka spowalnia na 2.5 sekundy wszystkich wrogów, przez których przeleci. Odrzucone w ten sposób stwory i potwory nie mogą ominąć przeszkód.
  • Jeśli przy użyciu [R], Sion zderzy się z wrogim bohaterem, przeszkodą, po ponownym użyciu umiejętności lub po 8 sekundach do momentu zakończenia Niepowstrzymanej Rzezi, to wstrząśnie ziemią, podrzuci pobliskich wrogów w obszarze i spowolni dalszych. Czas trwania spowolnienia i podrzucenia jest maksymalnie ograniczony do 1.75 sekundy.

 

Skarner

Skarner_1

  • [E] – Aktywna: Skarner wywołuje podmuch magicznej energii w linii prostej, który spowalnia na 2 sekundy oraz Skarner.Krystalizujące Żądło oznacza pierwszych trafionych 6 wrogów na 5 sekund. Spowolnienie nakłada się za każdym razem, gdy Skarner zaatakuje oznaczony cel.

Następny atak podstawowy Skarnera w Skarner.Krystalizujące Żądło oznaczony cel  ogłusza go na 1 sekundę.

  • [R] – Aktywna: Skarner dźga żądłem wrogiego bohatera, przyciągając go do Skarnera przez 0.25 sekundy; w tym czasie Skarner może się swobodnie przemieszczać i wlec bezbronną ofiarę ze sobą.

 

Tahm Kench

3nowvoF

  • [Q] – Aktywna: Tahm Kench unieruchamia się na chwilę, a następnie uderza językiem w wybranym kierunku. Smagnięcie Językiem zatrzymuje się przy trafieniu pierwszego celu, spowalniając go na 2 sekundy o 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

Jeżeli Tahm Kench trafi wrogiego bohatera, który posiada trzy ładunki Smakosza, to dodatkowo ogłuszy go na 1.5 sekundy.

  • [W] użyte na wrogim bohateru: Tahm Kench spowalnia się o 95%, a wrogi bohater znacząco traci wizję. Pożarcie posiada w tym przypadku dwukrotnie mniejszy czas trwania.
    • Czas trwania Pożarcia: 2 / 2,25 / 2,5 / 2,75 / 3 sek.

Po wypluciu jednostki, ogłusza ją na 0.25 sekundy.

 

Thresh

Thresh_3

  • Thresh przy użyciu [Q] rzuca kosą, ogłuszając pierwszą trafioną jednostkę na 1.5 sekundy oraz przyciągając ją w jego stronę.
  • [E] – Aktywna: Thresh rzuca swoimi łańcuchami w szerokiej linii, wybijając wrogów w zależności od kierunku umiejętności i spowalniając trafione cele na 1 sekundę o 20 / 25 / 30 / 35 / 40%.  (Celując do tyłu, przyciągamy wrogów, celując do przodu – odpychamy wrogów od Thresha).
  • [R] – Thresh tworzy wokół siebie widmowe ściany więzienia trwające 5 sekund. Wrodzy bohaterowie, którzy przejdą przez ścianę, zostają spowolnieni o 99% na 2 sekundy oraz niszczą ścianę.  (Po zniszczeniu jednej ze ścian długość spowolnienia jest zmniejszona o połowę. Jeden wróg nie może być pod wpływem kilku ścian)

 

Widzimy się niedługo w następnym wydaniu 🙂