League of Legends r.

Jak wygrać Star Guardian Invasion: Onslaught? Ogromny poradnik z najlepszymi postaciami, runami, przedmiotami i więcej!

Chcecie poznać najlepsze postacie na nowy tryb gry? Chcecie wygrywać "ot tak"? Mamy dla Was najlepsze picki i przedmioty! 

Zacznijmy od czegoś najprostszego, czyli jednej z najlepszych kompozycji:

  • Syndra,
  • Lux (support),
  • MF,
  • Poppy,
  • i Jinx.

I dodatkowo alternatywny comp:

  • Syndra,
  • Lux (support),
  • MF,
  • Ezreal,
  • i Jinx.

Wymiana Popki za Eza, daje szybszego cleara i no… możliwość robienia uników

Tierlista postaci

S

Syndra – Ogromny burst, świetny stun i slow na wszystkich umiejętnościach, które są dodatkowo aoe. Co chcieć więcej?  

 

Jinx – Świetnie obrażenia które może zadać jednemu celowi, obrażenia AOE, długi zasięg slowa i pułapki – idealne do zablokowania wszystkich wrogów.

Lux – Możliwe że jest to najmocniejsza postać w tym trybie. Tarcza która może skorzystać z ardent censer dla Twojego całego zespołu, dodatkowo na bardzo niskim CD, stuny, obrażenia AOE i świetny ult – idealna na każdą okazję w tym trybie. 

 

A

Poppy – Może powstrzymać Rek’sai i Kha’zika przez wskoczeniem na carry. Ult bardzo przydatny do walki z postaciami takimi jak Cho. Dodatkowo może użyć W na bossie.

 

Miss Fortune – Spowolnienie AOE i świetny ult, kiedy jest połączony z jakimś stunem.

 

Ezreal – Uniki i możliwość szybkiego bursta? Całkiem nieźle. Mniej obrażeń aniżeli MF/Jinx, brakuje mu AoE – magowie poradzą sobie lepiej, aniżeli Ezreal AP.

 

B

Lulu, Janna, Soraka – Ok wraz z postacią carry, np. Jinx, ale przez to że supporci nie zadają wystarczająco obrażeń… meh, nie mają oni miejsca w normalnej kompozycji.

 

Ahri – Mobilność to całkiem miła rzecz, ale charm jest niezbyt użyteczny przez chmarę przeciwników – i tak tbh ma mniej obrażeń niż Syndra.

Buildy

Suporci: Ardent > Redemption > Athenes (Lux = Ardent -> Athenes)

ADC: Guinsoo’s > BoRK > Wits End (Byłoby miło jakby ktoś z drużyny miał ardent censer)

Magowie: Morello’s > Luden’s > Liandry’s (Najważniejsze jest osiągnięcie maksa CDR aby móc spamić umiejętnościami)

Tanki: Iceborn Gauntlet > Spirit Visage > Mercs > Sunfire/Deadman’s > Kindlegem (40% CDR + więcej many, a to pomoże Popce)

Bardzo ważne masterki

Dangerous Game – Będzie cały czas się procować 

Fervor of Battle – Będzie cały czas nastackowany

Battle Trance – Synergia z itemami pod AD/AP

Expose Weakness – Pozwala na zadawać więcej obrażeń jako team.

Masterki

ADC

Support

AP

Przykładowe runki

ADC

  • Marki Scaling Attack Damage
  • Seale Scaling Health,
  • Glyphs Attack Speed
  • i Quinty Movement Speed

Support i AP Carry

  • Marki Scaling AP,
  • Seale Scaling Health,
  • Glyphs Scaling AP
  • Quinty Movement Speed.

Postacie AP:

  • Marki, Seale i Glyphs Skalowanie AP,
  • Quinty MS

Postacie AD:

  • Marki, Seale i Glyphs Skalowanie AD Marks, Seals & Glyphs,
  • Quinty MS

Najważniejsze itemy

  • Guinsoo’s Rageblade
  • Ardent Censer
  • Blade of the Ruined Kings.
  • Wit’s End
  • Morellonomicon

Na jakich przeciwników skupiać swoją uwagę?

Vel’koz > Kog’maw > Skarner > Reksai > Kha’zix > Cho’gath

Jak radzić sobie z danymi wrogami?

Vel’koz : Fokusować ASAP, wszelakie stuny od Popki czy Syndry przerwą jego laser. Uwaga – serio, zajmijcie się Velkozem najszybciej.

Kog’maw : Łatwiejszy do zabicia, niż Vel ponieważ kog idzie w Twoim kierunku.

Skarner : Najprostszy do zabicia z melee, jeżeli oczywiście ma się w zespole wystarczająco dps-a. Focus i kite.

Rek’sai : Najbardziej niebezpieczna jest w grupach. Posiada irytującego stuna, którego można uniknąć przy odpowiedniej uwadze.

Kha’zix : Bardziej denerwujący, aniżeli niebezpieczny. Jeżeli jesteście w grupie i użyjecie CC to nie powinno być ciężko go zabić. Kiedy tylko podejdzie do Was – użyjcie CC i problem z głowy.

Cho’gath : Duży Cho może naprawdę zaboleć przez to że może zjeść daną postać “ot tak” – przez to także trzeba uważać z kitem. Mniejszy Cho jest trochę łatwiejszy do zabicia, tylko oczywiście trzeba uważać na jego Q.

Rift Herald “The Big One” : Najważniejsze jest aby unikać jego okręgu pocisków. Najłatwiej jest stanąć za jakiś filarem czy ścianą – można też także zasłonić się tankiem. Ładunki są całkiem proste do uniknięcia, ale obrażenia tego nie są jakieś ogromne. Zawsze za cel najpierw trzeba brać dodatkowe spawny – dzięki temu zabicie bossa nie powinno być tak ciężkie. Kiedy jego HP spadnie poniżej 25% – walcie wszystkim co macie w niego.

Najważniejsze czary przywoływacza, to te które pomogą w unikach:

  • Ghost

  • Flash

To są wręcz “core” summonerki. Dodatkowo możemy wziąć Heal aby mieć szansę przeżyć trochę dłużej

Kompozycje pod misje

Bez Utility: Syndra, Lux (Support), Miss Fortune, Ezreal, Jinx

Bez ADC: Syndra, Lux (Mage), Poppy, Soraka, Ahri (ADC)

Brak Magów: Lulu (Support), Ezreal, Janna, Jinx, Poppy