Ukierunkowane czary
Wiele zaklęć jest ukierunkowanych na atak z punktu widzenia ofensywnego gracza. Niektórych z tych spelli można uniknąć dzięki użyciu Flasha. Poniższa lista wskaże Ci, przed czym możesz się uratować:
- [Q] Jayce’a – To the Skies! (Ku Niebiosom!)
- [W] Nidalee – Pounce (Dobijanie)
- [Q] Lee Sin – Resonating Strike (Fala Dźwięku)
- Pasyw Rengara – Unseen Predator (Niewidoczny Drapieżnik)
Unikanie skillshotów
To jest o wiele bardziej oczywiste. Ogólnie, gracze zużywają Flasha wtedy, gdy już stracą znaczną część zdrowia i nie mogą sobie pozwolić na przyjęcie następnego ataku. Mimo wszystko, można uniknąć skillshotów, które dopiero do nas dolatują. Oto lista najciekawszych z nich:
- [Q] Gravesa – Buckshot (Gruby Śrut)
- [R] Malphite’a – Unstoppable Force (Niepowstrzymana Siła)
- [R] Amumu – Curse of the Sad Mummy (Klątwa Smutnej Mumii)
- [R] Vladimira – Hemoplague (Hemoplaga)
- [W] LeBlanc – Distortion (Zniekształcenie)
Flashowanie po zabójstwo
Często gracze zużywają Flasha po to, by dogonić przeciwnika i próbują się z nim ścigać. Właściwie, powinniśmy znać granicę i umieć powiedzieć samemu sobie, by odpuścić. Często nawet zmarnowanie tego cennego Summoner Spella nie wystarcza do zabicia oponenta, a w rezultacie jesteśmy tylko stratni. Flash powinien być używany tylko do celów defensywnych.
Blokowanie pocisków
- [R] Caitlyn – Ace in the Hole (Strzał w Dziesiątkę)
- [Q] Nidalee – Javelin Toss (Rzut Oszczepem)
- [Q] Blitzcranka – Rocket Grab (Rakietowy Chwyt)
To tylko przykładowe umiejętności, które możemy blokować dzięki flashowaniu za swoim sojusznikiem w celu osłonięcia go.
Modyfikowanie trajektorii lotu
Przydatna sztuczka, która ma kilka fajnych zastosowań:
- E-Q combo Jarvana
- Prowokacja Shena
- Q/W/R Lee Sina
Można z niej skorzystać, najpierw rzucając zaklęcie, a potem używając Flasha w celu osiągnięcia lepszego efektu.
Źródło: nerfplz