League of Legends r.

Najbardziej tiltujące skillshoty w LoL-u

Większość skillshotów w League of Legends jest fair. Czasem nimi dostaniesz, a czasem je wyminiesz niczym koreański pros. Ale są takie, które znikąd nas trafiają, nie dając możliwości dodge'u. Chcecie poznać najbardziej tiltujące skillshoty?

Sleepy Trouble Bubble [E] od Zoe

Prawdopodobnie najbardziej wkurzający spell ostatnich miesięcy. Nie dość, że przelatuje przez ściany, to zostaje w miejscu wylądowania, tworząc pułapkę, która pozwala Zoe nas jeszcze łatwiej zone-shotować. I do tego ten hitbox. Ile razy dostaliście losowego sleepa, który nie miał prawa Was musnąć? Śmierć przez coś takiego pozwala zepsuć nam humor na najbliższe parę gier.

nerf zoe

Rocket Grab [Q] Blitzcranka

Grab Blitza to jedna z tych umiejętności, która stawia Cię w niekorzystnej sytuacji nieważne, czy grasz nim, czy przeciwko niemu. Jeśli nie trafisz Q, to drużyna Cię zwyzywa, że jesteś bezużyteczny, a jeśli zostaniesz przez niego przyciągnięty, to team Cię zwyzywa, że znów dajesz się grabnąć. Dodatkowo tutaj też hitbox tego spella czasem wariuje i Blitz nas łapie prawdopodobnie koniuszkiem palca, ponieważ Graby często się bugują.

Void Seeker [W] Kai’Sy 

Kai’Sa jest nową postacią i prawdopodobnie to jest główny powód, dla którego jej W wydaje nam się irytujące. Co nie zmienia faktu, że każda umiejętność z chorym zasięgiem jest tiltująca. Przez jej range ciężko jest ją zdodge’ować, szczególnie gdy Kai’Sa używa W poza naszą wizją. Cieszmy się, że AP Kai’Sa nie jest tak bardzo popularna.

Dark Binding [Q] Morgany 

Uniknąć skillshota ze średniej odległości jest trudno. Uniknąć skillshota, który ma 3 sekundy roota oraz hitbox ciężarówki, jest jeszcze ciężej. Takie jest Q Morgany. Obserwowanie powolnej śmierci naszego championa, ponieważ nie możemy użyć naszego Flasha (pamiętajcie, najlepsi gracze mają Błysk pod F), jest bardzo smutne. Granie przeciwko Morganie to jedna z niewielu sytuacji, gdzie Mercury’s Threads są lepsze od Ninja Tabi.

Death Sentence [Q] od Thresha 

Trzeba przyznać, że każdy skillshot, który jest przyciągnięciem, jest tiltujący. Nie inaczej jest w przypadku Thresha. Przez to, że animacja hooka jest dosyć wąska, szczególnie na niektórych skinach, to bardzo łatwo pomylić się w kalkulowaniu, czy nas złapie. Dodatkowo dobry Thresh potrafi fake’ować kierunek rzutu. Nieraz zdarzało się, że stojąc na wprost supporta, hook leciał ostatecznie w kierunku ADC, który niczego się nie spodziewa. W końcu celuje we wspierającego.

Javelin Toss [Q] Nidalee

Dostanie losową dzidą na full range’u z krzaka jest jednym z najmniej przyjemnych sposobów odkrycia, że przeciwny jungler to Nidalka. Wąska animacja, ogromne obrażenia oraz daleki zasięg. Jak można tego nie lubić? Otóż można. Wystarczy zagrać przeciwko Nidalee, a nie nią lub z nią w drużynie. Nida bardzo szybko się snowballuje, więc z przewagą jedno Q może być one-shotem lub być tego przedsionkiem.

Super Mega Death Rocket [R] od Jinx 

Znacie to uczucie, gdy wracacie się w low HP, już patrzycie, co kupicie sobie po recallu i nagle Wasz ekran zmienia swój kolor na szary? Mogę się założyć, że większość z Was dostała kiedyś Rakietą Jinx, a Wasz botlane nawet nie pingnął, że śmierć się zbliża na inne linie. Po coś jednak Rito dało możliwość pingu ultów rywali. Najgorsze w R Jinx jest to, że nasi sojusznicy mogą nią nas zabić, ponieważ wybuch jest AoE i zasłonięcie nas przed Rakietą nie jest genialnym pomysłem.

Tempered Fate [R] Barda 

Ten skill jest tiltujący głównie, gdy mamy Barda w swojej drużynie. Dobry Bard potrafi nim uratować teamfight lub pojedynczych sojuszników. Reszta Bardów potrafi nim uratować rywali i ułatwić im zabicie nas. Tak to już jest, gdy Riot daje umiejętność, która wpływa na każdego – nieważne, czy jest z nami, czy przeciwko nam.

Howling Gale [Q] i Monsoon [R] Janny

Wszyscy wiemy, jak wkurzająca jest Janna. Całe early nic nie robi, by w mid i late gamie zrobić grę rywalom. W czym jest dobra Janna? W peelowaniu. Grając asasynem czy tankiem, nie podejdziesz do przeciwnego ADC, ponieważ z miejsca dostanie on tarczę, a Ty knock-upa z Tornada i knockbacka z R-ki. W międzyczasie zginiesz od ADC rywali, ponieważ Ardencik na pierwszy przedmiot musi być. Dodatkowo Q i R są AoE, więc nie tylko Ty zostaniesz wykluczony z fightu.

Janna

To były jedne z najbardziej tiltujących skillshotów w LoL-u. A Wy jakich umiejętności tego typu nienawidzicie najbardziej? Piszcie w komentarzach!