League of Legends r.

Nadchodzą zmiany Kindred!

W najbliższej aktualizacji Riot planuje wprowadzić zmiany u naszych kochanych Łowców. Koniecznie sprawdźcie, jakie zmiany to będą!

Dzisiaj na forum LoL-a jeden z Rioterów o nicku Wav3Break dodał wpis dotyczący najbliższych zmian w aktualizacji 7.11. Zmiany te mają dotyczyć Kindred.

We wpisie tym Wav3Break pisze:

W najbliższym czasie chcemy ruszyć Kindred i podzielić się z Wami tymi zmianami, zanim dodamy je na PBE.

Główne założenia:

  • Zwiększenie satysfakcji z umiejętności Kindred.
  • Zwiększenie możliwości Kindred do kite’owania i zadawania większej ilości obrażeń, tak jak na strzelca przystało.

Ogólnie myśli:

  • Aktualnie Kindred jest postacią, która za mocno polega na późniejszej fazie gry. Nie do końca było to naszym zamierzeniem, więc nasze zmiany pójdą w tym kierunku.
  • Gracze Kindred zbyt mocno polegają na snowballowaniu, więc unikają częstych zwarć. Nie chcemy usuwać tego stylu gry, jednak chcemy, by wśród zmian znalazło się miejsce dla zwiększenia zasięgów umiejętności i podstawowych ataków.
  • Jako leśniczy, Kindred muszą być zagrożeniem we wcześniejszych fazach gry, albo ich presja wywoływana na linie nie będzie wystarczająca. Mając to na uwadze, chcemy, by ich wczesna gra była podobna lub nieco silniejsza w zamian za słaby mid game, ale late game nadal będzie mocny.

Taniec Strzał [Q]

  • Nie otrzymuje już więcej bazowych obrażeń od stacków ze Znaku Wiecznych Łowców.
  • Od teraz otrzymuje 10/15/20/25/30% prędkości ataku na 4 sekundy, po aktywowaniu zwiększone o 5% od każdego stacku.
  • Przelicznik AD zmieniono z 0,2 całego AD na 0,75 bonusowego AD.
  • Bazowa prędkość lotu zwiększona z 400 do 500.

Wilczy Szał [W]

  • Od teraz Wilk może być wysłany na 500 jednostek od Owieczki przed stworzeniem terytorium łowów. Wilk może też przechodzić przez ściany.
  • Wilk zadaje od teraz obrażenia magiczne zamiast fizycznych.
  • Zadaje teraz dodatkowe 1,5% obrażeń bazujące na aktualnym zdrowiu celu, za każdy atak zwiększane o 0,5% za każdy stack Znaku Wiecznych Łowców.

Narastający Strach [E]

  • Obrażenia od Wilka zmieniono na obrażenia magiczne.
  • Bazowe obrażenia zmniejszone z 40/75/110/145/180 do 40/60/80/100/120.
  • Prędkość pocisku zwiększona z 1600 do 2000 jednostek.
  • Przelicznik AD zmieniony z 0,2 całkowitego AD na 0,8 dodatkowego AD.
  • Procentowe obrażenia od zdrowia zmienione z 5% maksymalnego zdrowia celu na 8% brakującego zdrowia celu, zwiększone o 0,5% za każdy stack Znaku Wiecznych Łowców.

Znak Wiecznych Łowców [P]

  • Nie otrzymuje więcej dodatkowych obrażeń od maksymalnego zdrowia na jej podstawowych atakach.
  • Każdy czwarty stack zwiększa zasięg jej podstawowych ataków, Q oraz E. Pierwsze 4 stacki zwiększają jej zasięg o 75 jednostek, a każde kolejne 4 stacki zwiększają zasięg o 25 jednostek.
  • Od teraz wzmacnia każdą podstawową umiejętność, tak jako to przedstawiliśmy wyżej.

Co sądzicie o tych zmianach? Jak dla mnie przydadzą się one Owieczce i Wilkowi. Ciekawe jak wyjdzie to w praktyce, ponieważ na papierze wygląda w miarę dobrze.