Kolejne zmiany Fizza! Teraz zmieniło się odrobinę mniej, aczkolwiek także będzie to ciekawe - fani krwawienia powinni być troszkę smutni.
Żebyście mieli aktualny wgląd w zmiany, trzymacie tutaj wszystkie zmiany Fizza – te z dzisiaj zostały pogrubione:
Ogólne zmiany umiejętności
- Usunięto krwawienie na celach, na niebezpośrednich celach Urchin Strike (Q) i wszystkich celach Chum the Waters (R).
W
- Usunięte: oznaczenie celów z pasywki W na 6 sekund (krwawienie pozostało).
- Usunięte: Akytw W zadaje trzykrotne obrażenia kiedy uderza oznaczony cel.
- Nowość – Jeżeli aktyw Seastone Trident nie zabije celu, Fizz otrzymuje bonusowe magiczne obrażenia on-hit na 5 sekund.
- Obrażenia on-hit: 10/15/20/25/30 + 30% AP.
- CD W: 10/9,5/9/8,5/8 ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 (teraz zaczyna się z końcem trwania buffa).
- Zwrot many W: 20/28/36/42/50 ⇒ 20/28/36/44/52.
- Bonusowe obrażenia aktywu W: 20/30/40/50/60 + 40% AP ⇒ 40/50/60/70/80 + 40% AP.
Wygląda to całkiem ciekawie – widać, że Riot będzie gotowy, aby wypuścić te zmiany już za 1,5 tygodnia.
Zmiany Karmy
Rioter, który zajmował się m.in Ahri, czyli @ricklessabandon, teraz przekazał nam informacje na temat zmian Karmy, które rozważa Riot. Warto wspomnieć o tym, że podkreślony został fakt, iż Karma otrzyma “mniejszą aktualizację w przyszłości“, czyli prawdopodobnie minirework.
A oto zmiany Karmy, które rozważa zespół balansujący:
Ogólne
- Mana (na 1 poziomie): 374 ⇒ 350.
- Mana (na 18 poziomie): 1224 ⇒ 1200.
- Regeneracja many (na 1 poziomie): 8,5 ⇒ 11,5.
- Regeneracja many (na 18 poziomie): 22,1 ⇒ 20.
- Pancerz (na 1 poziomie): 20,4 ⇒ 26.
- Pancerz (na 18 poziomie): 89,4 ⇒ 90,6.
Inner Flame (Q)
- Wielkość/promień rozprysku (kiedy pocisk trafi): 250 ⇒ 300.
Soilflare (RQ)
- Obrażenia detonacji (wybuch na ziemi): 50/120/250/350 ⇒ 35/140/245/350.
Inspire (E)
- Koszt: 60/65/70/75/80 ⇒ 55/60/65/70/75.
Jeżeli to mają być “mniejsze zmiany”, to jestem za.