League of Legends r.

Nadchodzące zmiany Fizza i buffy Karmy (minirework nadchodzi?)

Kolejne zmiany Fizza! Teraz zmieniło się odrobinę mniej, aczkolwiek także będzie to ciekawe - fani krwawienia powinni być troszkę smutni.

Żebyście mieli aktualny wgląd w zmiany, trzymacie tutaj wszystkie zmiany Fizza – te z dzisiaj zostały pogrubione:

Ogólne zmiany umiejętności

  • Usunięto krwawienie na celach, na niebezpośrednich celach Urchin Strike (Q) i wszystkich celach Chum the Waters (R).

W

  • Usunięte: oznaczenie celów z pasywki W na 6 sekund (krwawienie pozostało).
  • Usunięte: Akytw W zadaje trzykrotne obrażenia kiedy uderza oznaczony cel.
  • Nowość – Jeżeli aktyw Seastone Trident nie zabije celu, Fizz otrzymuje bonusowe magiczne obrażenia on-hit na 5 sekund.
    • Obrażenia on-hit: 10/15/20/25/30 + 30% AP.
  • CD W: 10/9,5/9/8,5/8 ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 (teraz zaczyna się z końcem trwania buffa).
  • Zwrot many W: 20/28/36/42/50 ⇒ 20/28/36/44/52.
  • Bonusowe obrażenia aktywu W:  20/30/40/50/60 + 40% AP ⇒ 40/50/60/70/80 + 40% AP.

Wygląda to całkiem ciekawie – widać, że Riot będzie gotowy, aby wypuścić te zmiany już za 1,5 tygodnia.

Zmiany Karmy

Rioter, który zajmował się m.in Ahri, czyli @ricklessabandon, teraz przekazał nam informacje na temat zmian Karmy, które rozważa Riot. Warto wspomnieć o tym, że podkreślony został fakt, iż Karma otrzyma “mniejszą aktualizację w przyszłości“, czyli prawdopodobnie minirework.

A oto zmiany Karmy, które rozważa zespół balansujący:

Ogólne

  • Mana (na 1 poziomie): 374 ⇒ 350.
  • Mana (na 18 poziomie): 1224 ⇒ 1200.
  • Regeneracja many (na 1 poziomie): 8,5 ⇒ 11,5.
  • Regeneracja many (na 18 poziomie): 22,1 ⇒ 20.
  • Pancerz (na 1 poziomie): 20,4 ⇒ 26.
  • Pancerz (na 18 poziomie): 89,4 ⇒ 90,6.

Inner Flame (Q)

  • Wielkość/promień rozprysku (kiedy pocisk trafi): 250 ⇒ 300.

Soilflare (RQ)

  • Obrażenia detonacji (wybuch na ziemi): 50/120/250/350 ⇒ 35/140/245/350.

Inspire (E)

  • Koszt: 60/65/70/75/80 ⇒ 55/60/65/70/75.

Jeżeli to mają być “mniejsze zmiany”, to jestem za.